AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #81 Skrevet 4. desember 2013 Om bæsjebakteriene flyter fritt mellom rompeballene dine eller setter seg fast på et stoffstykke er vel akkurat like ekkelt! Tror dere virkelig at uten g-streng så vil den bløte fisen med dens bakterier bare forsvinne i sitt glade intet? Dumme mennesker! Anonymous poster hash: f1a4b...da3 Selvfølgelig skaper ikke g-streng bakterier, like lite som truser får bakrerier til å forsvinne. Men g-streng skaper et miljø hvor bakterier gror bedre enn ved bruk av annet undertøy. Det er ikke likegyldig hvilket undertøy man bruker dersom man vil svekke bakterievekst Anonymous poster hash: 628cc...f50 5
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2013 #82 Skrevet 4. desember 2013 Strømpebukser med truse under minner meg om... bleier... Ikke alle strømpebukser kommer fòret i skrittet. Ikke alle strømpebukser har engang et skritt. Så til trådens tema: Folk må bruke akkurat den trusen de selv ønsker synes jeg. Det tjener ikke til noe å slenge påstander til hverandre basert på hva slags undertøy den enkelte føler seg mest komfortabel med. Det går mote i det meste, og for noen år siden var string det eneste saliggjørende...inntil de lavere klassene på barnskolen omfavnet fenomenet, - i dag er det hipstere som er det mest brukte og solgte. Jeg kjører stort sett french knickers, også kalt tap pants. Der sier du noe .
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #83 Skrevet 4. desember 2013 Jeg sitter ikke på noen statistikk over forekomsten av underlivsplager ved bruk av forskjellige typer truser, og for meg spiller det ingen rolle hva du velger å bruke. Hvorfor sitter du da her og babler i vei om hvor uhygienisk det er? Det er jo ikke uhygienisk for deg, hvis du ikke bruker det. Anonymous poster hash: df6ea...234
According To Skrevet 4. desember 2013 #84 Skrevet 4. desember 2013 Jeg syntes ikke g-streng ser bra ut, men det er absolutt det beste å bruke under klær og derfor bruker jeg det :-)
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2013 #85 Skrevet 4. desember 2013 Hvorfor sitter du da her og babler i vei om hvor uhygienisk det er? Det er jo ikke uhygienisk for deg, hvis du ikke bruker det. Anonymous poster hash: df6ea...234 Det var da svært! Jeg er da ikke alene om "å bable" om at bruk av stringtruser er uhygienisk. Du får kjefte på de andre, også.
Gjest Keikolina Skrevet 4. desember 2013 #86 Skrevet 4. desember 2013 til dere som påstår at alle gutter liker sånt, spør MENN! jeg kjenner maaange menn som ikke syns g-strenge r hot av den enkle grunn av du rissikerer å få med bremsespor når du tar den av. Anonymous poster hash: f7694...bed Hææ? Man tørker seg i rassen til det ikke er noen møkkrester igjen, jeg har aldri sett noe bremsespor, tror det er et større problem hos mannfolka det der.
Version 2.0 Skrevet 4. desember 2013 #87 Skrevet 4. desember 2013 Jeg bruker string fordi det er mest komfortabelt og jeg bruker som regel alltid stramme bukser. Hater trusesømmer gjennom bukser som ødelegger rumpeformen. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #88 Skrevet 4. desember 2013 Det var da svært! Jeg er da ikke alene om "å bable" om at bruk av stringtruser er uhygienisk. Du får kjefte på de andre, også. Dette er ikke spesielt rettet mot deg, men alle som har diskutert det som selv ikke bruker string. Helt greit at dere synes det er uhygienisk (som det sikkert er, har bare ikke troen på at det er spesielt vanlig å få sopp av det, selv om det hender) Men om det ikke gjelder dere, hvorfor diskutere det? Skjønner om dere selv brukte string og ville diskutere hvilke plager det kan ha/ikke ha, men om dere ikke bruker det, hva i ALLE dager har det å si da? Dere er ikke i faresonen, så ta det bare helt med ro. Anonymous poster hash: df6ea...234 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #89 Skrevet 4. desember 2013 Dette er ikke spesielt rettet mot deg, men alle som har diskutert det som selv ikke bruker string. Helt greit at dere synes det er uhygienisk (som det sikkert er, har bare ikke troen på at det er spesielt vanlig å få sopp av det, selv om det hender) Men om det ikke gjelder dere, hvorfor diskutere det? Skjønner om dere selv brukte string og ville diskutere hvilke plager det kan ha/ikke ha, men om dere ikke bruker det, hva i ALLE dager har det å si da? Dere er ikke i faresonen, så ta det bare helt med ro. Anonymous poster hash: df6ea...234 På et diskusjonsforum så diskuterer man faktisk ting, å nå gjelder det strinhtruser. Folk må da få ha en mening om dem, selv om man ikke bruker dem selv? Eller har du litt tungt for det? Anonymous poster hash: 1c0a2...b87 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #90 Skrevet 4. desember 2013 Ei venninne av meg slet med sopp og uvi, hun fikk beskjed av legen om å slutte å bruke g-streng og heller gå over til bomullstruser. Litt sykt at jenter kler seg sånn at de risikerer sykdom pga at gutter synes det er sexy. Personlig synes jeg det er veldig uhygenisk, det blir jo svett og klamt baki der, må jo evt vaske seg godt etter hvert dobesøk for å unngå bakterier da, å det har vel ikke folk flest mulighet til i løpet av en dag. Den advarselen mot stringtruser gjaldt bare syntetisk undertøy egentlig. Legen har aldri kommentert mine stringtruser når jeg har klaga på ubehag i underlivet. Jeg hater vanlige truser, de strammer rundt lårene og ruller alltid ned på meg, selv når jeg er tynn. String i bomull er det mest komfortable som finnes. Dessuten er det jævlig stygt å se trusekanter under stramme bukser. Hver gang jeg ser en kvinne med stram bukse og skråttsittende undertøy får jeg lyst til å ta henne under albuen og ledsage henne inn til en undertøyforretning og be henne ta på seg en tettsittende boxer med lange ben eller en string. Jeg bruker string fordi jeg er tjukk og vanlige truser bare ruller ned. Anonymous poster hash: b7a0c...7ee Anonymous poster hash: 526bf...7f1 2
Gjest SweetSunshine Skrevet 4. desember 2013 #91 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Hver gang jeg ser en kvinne med stram bukse og skråttsittende undertøy får jeg lyst til å ta henne under albuen og ledsage henne inn til en undertøyforretning og be henne ta på seg en tettsittende boxer med lange ben eller en string. Anonymous poster hash: 526bf...7f1 Såpass? Brenner du så mye for trusekanter? Endret 4. desember 2013 av SweetSunshine
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #92 Skrevet 4. desember 2013 Om bæsjebakteriene flyter fritt mellom rompeballene dine eller setter seg fast på et stoffstykke er vel akkurat like ekkelt! Tror dere virkelig at uten g-streng så vil den bløte fisen med dens bakterier bare forsvinne i sitt glade intet? Dumme mennesker! Anonymous poster hash: f1a4b...da3 Det er jo du som er dum nå. Det er ikke snakk om bakterier som forsvinner fordi man bruker truse istedet for g-streng, men at g-strengen ligger så godt inntil alt at bakterier har det enkelt for å forårsake infeksjoner, utslett, hemorroider.. Enhver gynekolog kan bekrefte det. Så er man redd for infeksjoner eller har lett for å få det så unngår man dem. Ettersom det kan gi slike plager er det lett å bare si at de er uhygieniske. Anonymous poster hash: 5acda...d80 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #93 Skrevet 4. desember 2013 Det er jo du som er dum nå. Det er ikke snakk om bakterier som forsvinner fordi man bruker truse istedet for g-streng, men at g-strengen ligger så godt inntil alt at bakterier har det enkelt for å forårsake infeksjoner, utslett, hemorroider.. Enhver gynekolog kan bekrefte det. Så er man redd for infeksjoner eller har lett for å få det så unngår man dem. Ettersom det kan gi slike plager er det lett å bare si at de er uhygieniske. Anonymous poster hash: 5acda...d80 hehe...dette blir for dumt! Du får begynne å gå naken... Anonymous poster hash: f1a4b...da3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #94 Skrevet 4. desember 2013 På et diskusjonsforum så diskuterer man faktisk ting, å nå gjelder det strinhtruser. Folk må da få ha en mening om dem, selv om man ikke bruker dem selv? Eller har du litt tungt for det? Anonymous poster hash: 1c0a2...b87 Har store vanskeligheter for å forstå at man diskuterer ting som absolutt ikke angår en selv, ja. Trodde man diskuterte ting som gjaldt seg selv eller man hadde interesse av på diskusjonsforum, og jeg kan ikke skjønne at noen synes at bakterier og stringtruser er interessant for noen andre enn de som faktisk kan være i (den veldig lille) faresonen selv for å få plager. Anonymous poster hash: df6ea...234 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #96 Skrevet 4. desember 2013 Selvsagt, hvis ikke man vasker seg. Det gjør heldigvis jeg. Anonymous poster hash: 4730d...21a Du kan vaske deg opptil flere ganger om dagen, det er fremdeles uhygienisk. Du kan ikke vaske bort bakterier i analområdet, det er bakterier som skal være der og som ikke gjør noen skade - men det er ikke bra å ha stoff mellom der da det blir en bakteriesamler. Skjønner du? Anonymous poster hash: 674c4...204 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #97 Skrevet 4. desember 2013 Jeg tenker ikke over om de er uhygieniske eller ikke, men stringtruser er virkelig noe av det minst sexy jeg vet om (når det gjelder undertøy.) Selv bestemortruser er bedre. Jeg foretrekker hipstere i blonder eller sånn halvgjennomsiktig stoff, og de vises aldri gjennom klærne. At det er uhygienisk er en viktig faktor, men jeg må være enig i at det ikke er særlig sexy i mine øyne heller. Jeg syns nemlig det er ganske harry, jeg. Anonymous poster hash: 674c4...204 3
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2013 #98 Skrevet 4. desember 2013 Har store vanskeligheter for å forstå at man diskuterer ting som absolutt ikke angår en selv, ja.Trodde man diskuterte ting som gjaldt seg selv eller man hadde interesse av på diskusjonsforum, og jeg kan ikke skjønne at noen synes at bakterier og stringtruser er interessant for noen andre enn de som faktisk kan være i (den veldig lille) faresonen selv for å få plager. Anonymous poster hash: df6ea...234 Du kan ikke ha lest mye på KG 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #99 Skrevet 4. desember 2013 Nei, absolutt ikke. Mener bare at det sannsynligvis er svært sjeldent, og OM jeg nå skulle på en eller annen måte få sopp av å bruke string, hvordan i alle dager er det interessant for noen? Vil du ikke utsette deg for den risken, ikke bruk string og vær fornøyd med det, istedet for å sitte på et forum og diskuter hvor uhygienisk det er. Det plager vel ikke deg? Eller tar jeg helt feil nå? Anonymous poster hash: df6ea...234 Det er mye som diskuteres her og andre plasser også som er uinteressant, og at det diskuteres om dette betyr ikke at de som deltar bryr seg om hva andre har på seg - for guess what, jeg kunne ikke brydd meg mindre - men jeg reagerer på folk som kommer utsagn som ikke har hold i virkeligheten, og dessuten er det viktig å informere dette dersom det er noen som er plaget av sopp, UVI etc. Syns du foreksempel ikke at det er viktig å informere befolkningen i et u-land om sykdommer eller om hvordan AIDS\HIV smitter, i stedenfor å sitte og si "vil du ikke utsette deg for slike sykdommer, så beskytt deg, ikke sitt og del informasjonen videre." Anonymous poster hash: 674c4...204
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 4. desember 2013 #100 Skrevet 4. desember 2013 String er visst ikke så populært nei Jeg bruker bare string og trives med det! Aldri hatt UVI og klarer å tørke meg bra nok bak, så bremsespor har aldri vært en issue. Om det er sexy eller ikke, er jo individuelt, men for meg er det det som er mest behagelig. Vasker undertøyet mitt ofte, så bakterier er ikke noe jeg bekymrer meg så voldsomt over 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå