AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Hvorfor bruker dere damer g-streng? Føler dere det er sexy å ha trusa klistret mellom rumpeballene? Det er så ekstremt avtennende.Anonymous poster hash: 51e42...4ff 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Her i huset er det string som er favoritten til mannen Når det kommer til hvorfor det brukes, så er det hovedsakelig for at det ikke skal synes trusesømmer under ettersittende plagg. Det er ikke uhygienisk med mindre man ikke er ren der bak, og det bør man jo være..? Anonymous poster hash: 4730d...21a 8
marion Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Jeg synes det er herlig å bruke g-streng. Gni den godt opp i rumpa, for så å se resultatet på slutten av dagen. Bruker å ta bilde av bremsen og legge den ut på instagram. 15
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Dental-floss Anal-floss. Anonymous poster hash: b90d9...369 4
Gjest Smiley_cat Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Sluttet for lenge siden. Følte meg ikke komfortabel med dem. Jeg synes at det er kun enkelte "former" (rumper) som kler det. Jeg tilhører ikke denne gruppen... Dessuten er det, ja, uhygienisk. Finnes plenty truser som ser sexy ut og som gjør jobben! 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Flere grunner: 1. Sting er stort sett favoritten hos guttene. 2. Slipper stygge truse merker når jeg har på tettsittende klær. 3. Hvis jeg har på en litt gjennomsiktig kjole eller skjørt så er det perfekt med string, da blir gutta helt gale 4. Det får rumpa til å se rundere ut og det liker jeg å se i speilet. Ingen problem med hygienen så lenge man vasker seg. Anonymous poster hash: ae574...2be 3
Gjest Sagarmatha Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Flere grunner: 1. Sting er stort sett favoritten hos guttene. 2. Slipper stygge truse merker når jeg har på tettsittende klær. 3. Hvis jeg har på en litt gjennomsiktig kjole eller skjørt så er det perfekt med string, da blir gutta helt gale 4. Det får rumpa til å se rundere ut og det liker jeg å se i speilet. Ingen problem med hygienen så lenge man vasker seg. Anonymous poster hash: ae574...2be Begge er ubekreftede myter. Tar gjerne sloggi eller 50 talls badedrakt før g-streng. Med det sagt, g-strengen er min favoritt på gitaren 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Begge er ubekreftede myter. Tar gjerne sloggi eller 50 talls badedrakt før g-streng. Med det sagt, g-strengen er min favoritt på gitaren Nåja, les på forum hvor dette blir diskutert, "diskuter" på fester, spør venner.. og du får nok en konklusjon som sier at gutta stort sett liker string best. Har "undersøkt" mye rundt dette skjønner du. hehe Men nei, ingen verdensbasert undersøkelse gjort på 1mrd mennesker.. Anonymous poster hash: ae574...2be 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 slutta å bruke de fordi det IKKE er deilig å kjenne at noe gnisser oppi rompa. å når man har en jobb hvor man går mye og generelt er i bevegelse med kunder rundt så kan man ikke akkurat stikke hånda nedi buksa for å fikse det... å så fort man fiser vil det komme ut bakterier som blir sittende på stringen, å da er det stooor fare for at de kommer fremover til de edlere deler. yuck.... Anonymous poster hash: f7694...bed 6
Gjest s@nd Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Jeg holder meg ren i trusepartiet, så det er ikke så særlig uhygienisk. Det er ikke lurt å sove med string, da. String brukes ofte i finklær hos meg. Bruker jeg vanlig truse, vises det igjennom. Ellers bruker jeg det når jeg bruker tettsittende bukser eller skjørt, for ellers vises trusestrekene. Og så liker samboeren string;) synes det er fint å se på. Jeg synes ikke string er ubehagelig; jeg velger de myke og ikke altfor stramme. Endret 4. desember 2013 av s@nd
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Det sier seg vel selv at g-streng (ikke gitar ) i høyeste grad er uhygienisk, der den sitter klistret i rumpesprekken. 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Spørsmål til dere som påstår det ikke er uhygienisk: kan dere legge et hårbånd mellom skinkene og gå med det hele dagen og natten for så å bruke det på håret dagen etter? Jada skifter sikkert bakteriestrengen hver dag, men noen ganger går det nok lenger tid. Eller? Det er jo så rent og delikat der bakAnonymous poster hash: 51e42...4ff 10
Gjest Sagarmatha Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Nåja, les på forum hvor dette blir diskutert, "diskuter" på fester, spør venner.. og du får nok en konklusjon som sier at gutta stort sett liker string best. Har "undersøkt" mye rundt dette skjønner du. hehe Men nei, ingen verdensbasert undersøkelse gjort på 1mrd mennesker.. Anonymous poster hash: ae574...2be Vel dine observasjoner er like verdifulle(løse) som mine. Eneste jeg vil si er at inntrykket om at menn flest foretrekker glattbarberte kvinner med gstreng er særs overdrevent. 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Her i huset er det string som er favoritten til mannen Når det kommer til hvorfor det brukes, så er det hovedsakelig for at det ikke skal synes trusesømmer under ettersittende plagg. Det er ikke uhygienisk med mindre man ikke er ren der bak, og det bør man jo være..? Anonymous poster hash: 4730d...21a Så du vasker deg hver eneste gang du har vært på do eller sluppet litt luft? Hørt om tyngdekraften? Selvfølgelig er det uhygiensk, det er rett og slett discusting. Anonymous poster hash: 78341...515 8
Gjest Sagarmatha Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Det sier seg vel selv at g-streng (ikke gitar ) i høyeste grad er uhygienisk, der den sitter klistret i rumpesprekken. Jeg løy forresten, e-strengen vil alltid være min favoritt. Men jeg klarer aldri å slå fra meg en seksuell innuendo. Her er en som jeg stjal fra David Brent: How do you finger A-minor?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Nåja, les på forum hvor dette blir diskutert, "diskuter" på fester, spør venner.. og du får nok en konklusjon som sier at gutta stort sett liker string best.Har "undersøkt" mye rundt dette skjønner du. hehe Men nei, ingen verdensbasert undersøkelse gjort på 1mrd mennesker.. Anonymous poster hash: ae574...2be Gutta du liksom. Hvor gamle er dere? Kompisene mine, med få unntak mener det er drittekkelt.Anonymous poster hash: 51e42...4ff 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Spørsmål til dere som påstår det ikke er uhygienisk: kan dere legge et hårbånd mellom skinkene og gå med det hele dagen og natten for så å bruke det på håret dagen etter? Jada skifter sikkert bakteriestrengen hver dag, men noen ganger går det nok lenger tid. Eller? Det er jo så rent og delikat der bak Men kjære deg. Du kan peke med fingern over hvor uhygenisk string er men når man aldri har hatt noe som helst problem så er det nok ikke noen som bryr seg. Utrolig få som får problemer pga en string. Hadde det vært et stort problem så hadde ikke folk brukt det. Anonymous poster hash: ae574...2be 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 Gutta du liksom. Hvor gamle er dere? Kompisene mine, med få unntak mener det er drittekkelt. Det er det dummeste jeg har hørt! Har i løpet av 30 år, ALDRI hørt en eneste gutt som syns string er ekkelt. Skjønner at du er TS og at du tydeligvis har utrolige problemer med at det finnes stringtruser. Men ha de problemene for deg selv. Anonymous poster hash: ae574...2be 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 det er rett og slett discusting. Voks opp. Anonymous poster hash: ae574...2be 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #20 Skrevet 4. desember 2013 til dere som påstår at alle gutter liker sånt, spør MENN! jeg kjenner maaange menn som ikke syns g-strenge r hot av den enkle grunn av du rissikerer å få med bremsespor når du tar den av. Anonymous poster hash: f7694...bed 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå