Gå til innhold

water shine diamonds-lipstick

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har noen kjøpt den nye leppestiften,water shine diamonds,er den bra,er den lett å påføre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har denne, men har ikke brukt den så mye. Synes den er lett å ta på og den gir en fin glans, men jeg synes ikke den sitter så lenge.. har som sagt ikke testet den noe særlig enda da. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heizann!

Den er bare helt kjempefin! Gir fin glans, lett og påføre. jeg har fargen lolita rose, eller noe sånt. husker ikke helt!

Go sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå må dere huske på at maybelline er bare en middelmådig bra lebestift, kjøper dere billig, får dere billig saker også..

Spanderer du en 100 lapp ekstra, får du kjempefine lebestifter, bla annet fra ysl, christian Dior osv.

Og som den reklamen lyver!!! i blader får damen for denne lebestiften liksom så fine lepper, den er rett og slett den verste løgnen jeg har sett på lenge! enkelte reklamer lyver oss ret opp i trynet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forgjengeren til den du snakker om, den som har et litt lysere etui eller innpakning. Jeg liker den kjempegodt, men den sitter ikke så lenge. Men er super hvis man trenger fuktighet til leppene, brukte ikke lepsyl da jeg brukte lebestiften.

Men nå har jeg gått over til L'Oreal sin Invisible, den sitter lengre. Og så er det flott å ha to å bytte på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppsi:

Jeg er også ganske fornøyd med Loreal's Invincible. Den sitter lengre, også er den sånn fin og kremaktig i konsistensen. Anderledes enn Maybelline ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

08juni02:

Sånn var det det skrives ja ;)

Er veldig fornøyd jeg også, når jeg prøvde den på handa i butikken virket den veeeldig tørr. Men når den skulle haes på leppene, var det krem for alle penga, deilig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...