Gå til innhold

Prisforskjell på benkeplate i heltre og stein?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Louisa

Vi planlegger nytt kjøkken, men er usikre på om vi skal ha benkeplate i heltre eller stein. Prisen har selvsagt innvirkning på valget, så derfor lurer jeg på hvor stor prisforskjell vi kan regne med. Vi har nok behov for 3-4 meter med benkeplate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tror nok stein er dyrest. Vi fikk pris på steinbenkeplate på ca. 5-6 meter og den kom på ca. 30 000,-!! :-?

Et vennepar av oss har bestillt heltre til sitt nye kjøkken, tror det også er 5-6 meter og de betaler 12 000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg husker ikke de eksakte prienene, men stein er helt klart dyrest. Hva med en kombinasjon? Vi har en kombinasjon av stein og tre og er veldig fornøyde. (forutsatt at det passer inn i løsningen dere har)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest østfol

Hvorfor ikke kjøpe benkeplate løs????

3meter benkeplate, kr3000,- på Maxbo,Obs....

Det gjorde vi, og det er heltre....Du får de i eik,bjørk og bøk.....

Kjempe fine, men du må jo lakke ol selv da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innlogget Eamnuelle

heisann, vi var å snakket med Sigdal, og der fikk vi beskjed om at kirsebærheltre som jeg ønsket meg var like dyr som steinplate :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ikke heltre! Har det på kjøkkenet mitt. Riktignok ikke dyreste slag, men det blir så fort stygt! Har jobbet masse med olje etc, men det er nesten umulig å holde det pent. Anbefaler stein eller laminat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...