AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #21 Skrevet 4. desember 2013 Hva er det med KG og høydetråder? På jenter syns jeg det er samme om man er høy eller lav, det er ikke det som avgjør om man er pen Anonymous poster hash: 2a242...4fb Tipper det har noe med at damer tror at menn er like opptatt av høyde som de er selv. Anonymous poster hash: a9f86...897
Gjest Booker Skrevet 4. desember 2013 #22 Skrevet 4. desember 2013 Er 180. Aldri tenkt over høyde i den grad annet at det må være kjipt å være lav på konsert.
Gjest Heartbeat Skrevet 4. desember 2013 #23 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er 173 og de fleste er mindre enn meg, jenter altså. Så tror ikke det er vanlig å være så høy. Har alltid fått høre at jeg er så høy, men trives med høyden min Synes både høye og lave jenter er fine
HumbleMe Skrevet 4. desember 2013 #24 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er 157-158 selv og synes egentlig til syvende og sist at man skal være fornøyd med den man er. Den rette vil jo like deg for den du er, uavhengig av høyde. Jeg har alltid blitt sett på som søt fordi jeg er så lav. Hatet det før(ville være mer pen/sexy/babe), men nå synes jeg det er like greit. Det er så variert og individuelt hva man liker at jeg føler ikke man kan henge seg opp i det. Har selv en samboer som elsker lave jenter. Han er selv 178 da, så ikke den høyeste gutten, men likevel..
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #26 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er 173 og de fleste er mindre enn meg, jenter altså. Så tror ikke det er vanlig å være så høy. Har alltid fått høre at jeg er så høy, men trives med høyden min Synes både høye og lave jenter er fine Kan jeg spørre hvor du bor? Har hørt at det er vanligere å være lav på landet enn i byen (men aner ikke om dette stemmer). Jeg er selv 174 cm, og de fleste jenter jeg kjenner er på min høyde faktisk. Har noen lave venninner som er rundt 160 kanskje, men som sagt er jeg omtrent like høy som de fleste av venninnene mine… Føler meg sjelden høy. Bor i Oslo. Anonymous poster hash: d5bec...8af
pinar Skrevet 4. desember 2013 #27 Skrevet 4. desember 2013 Stort sett er det penest når jenter har lange bein til den kroppen de har. Syns jeg.
HumbleMe Skrevet 4. desember 2013 #28 Skrevet 4. desember 2013 Jenter som kommer fra nord i landet er oftest lavere pga samene som generelt er små mennesker, om jeg kan si det slik. Mange nord-norske jenter har slekt som tidligere var samer, men som selv ikke vet/er personlig same. Mye mer normalt å være 160 i nord, enn i sør/østlandet. Derimot helt vanlig at det er høye jenter så langt ned i landet
Gjest Daenerys Skrevet 5. desember 2013 #29 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er 173, og har alltid fått høre at jeg er høy av venner og familie. Men jeg går gjerne med hæler for det Trives godt med høyden min, alltid synes det er praktisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå