stinni Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Hei, lurer bare på et veldig enkelt spørsmål til dere gutter (også jentene) hva synes dere er finest av høye og lave jenter? Hvor går grensen for høy og hvor går grensen for lav? Selv er jeg 157 cm høy og er veldig misfornøyd med høyden min.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Høye jenter. Er lav gutt selv! 166 cm, men liker best høye jenter. Anonymous poster hash: a0bb1...b59 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Jeg bryr meg ikke noe særlig om høyden på oss jenter eller gutter. Er jo jente selv og er 168. Anonymous poster hash: efe29...667
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er rundt 160 høy og jente. Har aldri fått hørt noe negativt om høyden min, og får høre at jeg er liten og søt (eller pen, alt ettersom) noe jeg synes er veldig fint Jeg er veldig fornøyd med høyden min og jeg fyller meg selv fra topp til tå Det eneste som kan være et minus er at jeg og min kjæreste på 195 kan ha litt problemer med sex i dusjen osv, men det klare vi oss uten Anonymous poster hash: 06011...630 1
Dove Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Det finnes nydelige høye jenter og nydelige lave jenter, og mindre pene utgaver av begge deler. Jeg har ingen preferanser. Selv er jeg 162, og kjempefornøyd med høyden.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er høy jente selv og foretrekker helt klart høye jenter, sånn seksuelt sett. Jeg hadde aldri klart å ligge med en liten jente, jeg synes ikke de er sexy. Men her er det helt klart forskjeller på mannlig seksualitet og min lille bifile tendens som titter frem en sjelden gang. Menn har nok ikke like mye imot å føle seg større enn dama for eksempel, og synes bare det er heftig å kaste rundt på en snerten liten snelle Som kvinne synes jeg ikke det er heftig i det hele tatt, jeg hadde vel følt meg som en elefant til tross for at jeg er slank, eller kanskje som "mannen" i senga, haha. Det hadde bare ikke fungert, jeg tror jeg er enda mer kresen på høyden på jenter enn jeg er på menn faktisk. Men dette er bare det jeg synes er seksuelt attraktivt, jeg ser jo selvsagt utrolig mange flotte lave jenter hele tiden som jeg synes er kjempevakre og hvor jeg skjønner veldig godt hvorfor de har draget på menn. Anonymous poster hash: 9aa03...d3b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Lave jenter er mest sexy synes jeg. Anonymous poster hash: 1cce1...6a9 6
Gjest Sagarmatha Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Har falt for både høye og lave jenter. Nå heller jeg litt mot jenter på 158. 3
heiduderborte Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 jeg er 175, så foretrekker ivertfall høye venner, men det er noen ganger jeg kunne ønske jeg var lavere pga jeg tror gutter liker lavere jenter.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Hva definerer du som "høy" og "lav"? Har alltid følt meg høy og fått høre at jeg er ganske høy, og jeg er 163 cm høy. Jeg er ganske slank\tynn og har lange ben, så det er kanskje det som gjør at jeg ser høy ut? Har venner som er godt under 160 som ser på meg som veldig høy Og det liker jeg jo Anonymous poster hash: d2d1d...754
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Hva er det med KG og høydetråder? På jenter syns jeg det er samme om man er høy eller lav, det er ikke det som avgjør om man er pen Anonymous poster hash: 2a242...4fb 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Er 184 og har vært med høye og lave, men heller mest mot lave jenter. M28 Anonymous poster hash: a672f...873
Cathrine88 Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Begge deler kan være fint, men jeg legger fortere merke til høye jenter. De er tross alt lettere å få øye på i mengden.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er 158, og synes du skal være fornøyd med høyden din. Jeg har aldri tenkt over at det er så fælt å være lav. Jeg fikk kommentert at jeg var lav da jeg var yngre, men aldri noe negativt. Nå er det få som gidder å påpeke noe jeg tross alt vet fra før Høyde er da virkelig ikke viktig. Anonymous poster hash: 4a4ba...eb3
Gjest Raindrops Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Hva definerer du som "høy" og "lav"? Har alltid følt meg høy og fått høre at jeg er ganske høy, og jeg er 163 cm høy. Jeg er ganske slank\tynn og har lange ben, så det er kanskje det som gjør at jeg ser høy ut? Har venner som er godt under 160 som ser på meg som veldig høy Og det liker jeg jo Anonymous poster hash: d2d1d...754 Jeg er nesten 180 cm og haddde nok klasifisert deg som ganske lav, så det avhenger nok mye av perspektiv 4
FruHudson Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er 179 cm og liker egentlig høyden min godt men, det finnes fine mennesker i alle høyder!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Hva definerer du som "høy" og "lav"? Har alltid følt meg høy og fått høre at jeg er ganske høy, og jeg er 163 cm høy. Jeg er ganske slank\tynn og har lange ben, så det er kanskje det som gjør at jeg ser høy ut? Har venner som er godt under 160 som ser på meg som veldig høy Og det liker jeg jo Anonymous poster hash: d2d1d...754 160 er ganske lavt, så ikke tro noe annet. Synes høyere jenter er penest. Dog ikke for høye. 168-177 cm er fint. Anonymous poster hash: ed150...ce9 1
Corvo Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 For meg kommer det helt an på kroppsfasongen. Synes lave damer kan være sinnsykt fine, men det kan også høye damer. "problemet"er at høye damer fort mister litt av det der "søte" som små damer har.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 160 er ganske lavt, så ikke tro noe annet. Synes høyere jenter er penest. Dog ikke for høye. 168-177 cm er fint. Anonymous poster hash: ed150...ce9 Jeg går ikke rundt og tror noe annet, men jeg ser høy ut, det er det mange som har sagt. Er fornøyd med høyden min, men det ser tydeligvis ut som at jeg er høyere enn jeg er. Anonymous poster hash: d2d1d...754
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #20 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er nesten 180 cm og haddde nok klasifisert deg som ganske lav, så det avhenger nok mye av perspektiv Ja, jenter som er såpass høye vil nok mene at jeg er ganske lav, men de fleste som er litt lavere og litt høyere enn meg, syns jeg ser høy ut. Så jeg har alltid trodd at jeg var høyere enn jeg var, så var litt overraska da jeg fikk vite hvor "høy" jeg er. Anonymous poster hash: d2d1d...754
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå