Brian O'Conner Skrevet 2. desember 2013 #21 Skrevet 2. desember 2013 Hehe, bedre om du flytter til Bergen da Nettopp flytta hit, pågrunn av jobb. Hvis det er 100% NK stilling ledig i en butikk kjede så kanskje 😜.
OppNedPåAlt Skrevet 2. desember 2013 #22 Skrevet 2. desember 2013 Vet om en armkrok i Bergen, meld deg inn på sukker eller tinder, så finner du han ellers er det bare å henge med venninner og venner, vær sosial, bli med på ting 1
Mannemann85 Skrevet 2. desember 2013 #23 Skrevet 2. desember 2013 Du er nok litt for ung for meg, men som de andre sier klubber/hobbyer er et bra sted å begynne. Klatremiljø og turlaget er to steder man fort får nye bekjente. Men hvis du synes det er skummelt kan jeg heller ta deg med på det en dag;)
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #24 Skrevet 2. desember 2013 Etter et forhold på 3 år, og nå endelig på singel markedet som "voksen" (21år) lurer jeg på om det er gode forslag for en litt sjenert jente å bli kjent med nye gutter, ikke nødvendigvis ute etter et forhold, men gjerne en type kosevenn, som kan innviteres på film og kos i armkroken? Hmm. Om det er deg på bildet så er du søt. Det kommer til å bli lett for deg å finne en mann. Er det et knull du er ute etter? Kosevenn har jeg aldri hørt om. Anonymous poster hash: 40c27...e8e
Gjest forvirret jente Skrevet 3. desember 2013 #25 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Hmm. Om det er deg på bildet så er du søt. Det kommer til å bli lett for deg å finne en mann. Er det et knull du er ute etter? Kosevenn har jeg aldri hørt om.Anonymous poster hash: 40c27...e8e En jente har flere behov enn et knull med en koaekompis mener jeg en som kan finne på å se en film i armkroken ol med, uten at det blir et fast forhold:) Endret 3. desember 2013 av forvirret jente
Gjest Lincoln Skrevet 3. desember 2013 #26 Skrevet 3. desember 2013 En jente har flere behov enn et knull med en koaekompis mener jeg en som kan finne på å se en film i armkroken ol med, uten at det blir et fast forhold:) Er "se på en film i armkroken med" ditt kodeord for sex? Uansett, det blir neppe noe problem. Gå på tinder så finner du nok noen "å se på film i armkroken med" allerede i kveld.
Gjest forvirret jente Skrevet 3. desember 2013 #27 Skrevet 3. desember 2013 Er "se på en film i armkroken med" ditt kodeord for sex? Uansett, det blir neppe noe problem. Gå på tinder så finner du nok noen "å se på film i armkroken med" allerede i kveld. Sex er ikke hovedfaktoren her, det handler bare om å få litt av de tingene man har med en kjæreste, uten at det betyr at det er et forhold
OppNedPåAlt Skrevet 3. desember 2013 #28 Skrevet 3. desember 2013 En jente har flere behov enn et knull med en koaekompis mener jeg en som kan finne på å se en film i armkroken ol med, uten at det blir et fast forhold:) Er det kanskje det som kalles søndagskjæreste?
Gjest forvirret jente Skrevet 3. desember 2013 #29 Skrevet 3. desember 2013 Er det kanskje det som kalles søndagskjæreste? Kan ikke påstå jeg har hørt om det utrykket
Gjest Lincoln Skrevet 3. desember 2013 #30 Skrevet 3. desember 2013 Sex er ikke hovedfaktoren her, det handler bare om å få litt av de tingene man har med en kjæreste, uten at det betyr at det er et forhold Riight. Men bruk tinder du. Verre er det ikke. 1
Gjest .-L-. Skrevet 3. desember 2013 #31 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Har gjort dette to ganger og det funket ganske bra Gjorde det en gang i år og en gang i fjor. Gikk ut hver dag i en uke bortsett fra søndag og fikk en del tlf numre. Den jenten som virket gøyest og mest oppegående spurte jeg ut. Endret 4. desember 2013 av .-L-.
OppNedPåAlt Skrevet 3. desember 2013 #32 Skrevet 3. desember 2013 Kan ikke påstå jeg har hørt om det utrykket Tror det... Er en egen ting man kan krysse av på sukker om man vil ka søndagskjæreste.
Gjest Ironically me Skrevet 3. desember 2013 #33 Skrevet 3. desember 2013 Endelig trygg på tørt land, og du skal stupe ut igjen? Jeg lurer på om å finne venner (til film og armkrok) kan være vanskligere enn å begynne et nytt forhold (?).
Gjest forvirret jente Skrevet 4. desember 2013 #34 Skrevet 4. desember 2013 Endelig trygg på tørt land, og du skal stupe ut igjen? Jeg lurer på om å finne venner (til film og armkrok) kan være vanskligere enn å begynne et nytt forhold (?). Er jo meget kjedelig å være alene vær kveld men samtidig vil jeg jo ikke ha noen som forventer at jeg skal være der og det går jo begge veier altså det er jo bare snakk om en kompis som kanskje i ny og ne savner litt å gjøre sånne kjæresteting, men ikke nødvendigvis har lyst å binde seg men de finnes vell kanskje ikke?
Mannemann85 Skrevet 5. desember 2013 #35 Skrevet 5. desember 2013 Så deg på tinder forvirret jente, ihvertfall med identisk som profil bilde. Lykke til:)
Gjest Lincoln Skrevet 5. desember 2013 #36 Skrevet 5. desember 2013 Så deg på tinder forvirret jente, ihvertfall med identisk som profil bilde. Lykke til:) Var ikke hun for ung for deg Uansett, nå er hun sikkert travelt opptatt
nawuraM Skrevet 5. desember 2013 #38 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Sex er ikke hovedfaktoren her, det handler bare om å få litt av de tingene man har med en kjæreste, uten at det betyr at det er et forhold Dette minner litt om utnytting. Hvis du vil ha en mann til å holde deg i hånda mens dere ser på film og lytte til følelsene dine, bør du i det minste belage deg på å gi ham noe bra sex tilbake. Dette blir som om jeg bare skulle finne meg en jente til å vaske klærne mine og lage mat, og så skulle ikke hun få noe igjen for det. Hvis du er ute etter et "uforpliktende forhold" hvor sex ikke skal være en hovedfaktor, tror jeg du skal få leite lenge. Endret 5. desember 2013 av nawuraM
Gjest Lincoln Skrevet 5. desember 2013 #39 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Misunnelig Lincoln ? Nei, det er du som har prøvd deg på henne og faila. Så hvorfor skal jeg være misunnelig? Endret 5. desember 2013 av Lincoln 1
Alina X Skrevet 5. desember 2013 #40 Skrevet 5. desember 2013 Nei, det er du som har prøvd deg på henne og faila. Eid!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå