Gjest forvirret jente Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Etter et forhold på 3 år, og nå endelig på singel markedet som "voksen" (21år) lurer jeg på om det er gode forslag for en litt sjenert jente å bli kjent med nye gutter, ikke nødvendigvis ute etter et forhold, men gjerne en type kosevenn, som kan innviteres på film og kos i armkroken?
Rakel Rips Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Unn deg en ferie i tyrkia (helst alanya). Du går bare ut og jeg lover deg at du vil få masse tilbud fra utrolig hotte menn. Vel verdt pengene dit. Eneste problemet er at du kan bli hekta på stedet. Jeg reiser dit mange ganger i året
Gjest forvirret jente Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Unn deg en ferie i tyrkia (helst alanya). Du går bare ut og jeg lover deg at du vil få masse tilbud fra utrolig hotte menn. Vel verdt pengene dit. Eneste problemet er at du kan bli hekta på stedet. Jeg reiser dit mange ganger i året Hehe, hadde jo ikke vært dumt det, men tenkte mer på kanskje en "kompis" her hjemme
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Ny på singelmarkedet? Aner ikke. Jeg har vært singel så lenge nå, at jeg husker ikke hvordan det føltes i begynnelsen eller hvordan jeg kom i gang. Men som regel er det vel bare å passe på å utsette seg for omgivelser som involverer nye bekjentskaper som du kan orientere deg blant og evt bli bedre kjent med. Anonymous poster hash: 7b48c...49e
AmorFati Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Unn deg en ferie i tyrkia (helst alanya). Du går bare ut og jeg lover deg at du vil få masse tilbud fra utrolig hotte menn. Vel verdt pengene dit. Eneste problemet er at du kan bli hekta på stedet. Jeg reiser dit mange ganger i året Tyrkia: Damenes svar på Thailand, eller?
Gjest forvirret jente Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Ny på singelmarkedet? Aner ikke. Jeg har vært singel så lenge nå, at jeg husker ikke hvordan det føltes i begynnelsen eller hvordan jeg kom i gang. Men som regel er det vel bare å passe på å utsette seg for omgivelser som involverer nye bekjentskaper som du kan orientere deg blant og evt bli bedre kjent med.Anonymous poster hash: 7b48c...49e Ja men hvor gjør man det, sånn utenom å gå på byn å finne fulle gutter?
Rakel Rips Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Tyrkia: Damenes svar på Thailand, eller? Nei. Har aldri i mitt liv betalt for sex (som jeg kan huske og med penger direkte i allefall). Tyrkia er bare paradis for kvinner. Masse deilige hunks som faktisk tenner på oss som har noen kilo ekstra. I motsetning til arrogante kjipe norge. Tyrkerne er ikke redde for å vise sin kjærlighet, hva andre tenker osv. De er bare mer modne en norske drittmenn...
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Ja men hvor gjør man det, sånn utenom å gå på byn å finne fulle gutter? Det spørs jo hva på du er ute etter det vel? Hvis det bare er en "kose-kompis" og en armkrok så finnes det sikkert drøssevis av gutter rundt om. Det viktigste er uansett at du utsetter deg selv for verden da. Det er egentlig ikke så viktig hvor du begynner heller, for hvis du ikke finner noen der du først leter, så kan du jo bare lete videre andre på andre steder da. Det finnes mange arenaer vet du. Anonymous poster hash: 7b48c...49e
Gjest forvirret jente Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Det viktigste er uansett at du utsetter deg selv for verden da. Det er egentlig ikke så viktig hvor du begynner heller, for hvis du ikke finner noen der du først leter, så kan du jo bare lete videre andre på andre steder da. Det finnes mange arenaer vet du.Anonymous poster hash: 7b48c...49e Og eksempel på gode arenaer er?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Nei. Har aldri i mitt liv betalt for sex (som jeg kan huske og med penger direkte i allefall). Tyrkia er bare paradis for kvinner. Masse deilige hunks som faktisk tenner på oss som har noen kilo ekstra. I motsetning til arrogante kjipe norge. Tyrkerne er ikke redde for å vise sin kjærlighet, hva andre tenker osv. De er bare mer modne en norske drittmenn... ...også har de omskjærte peniser. Yuck. Kjenner ingen som tenner på tyrkere, men hver sin smak. Tror det er bedre å satse på en nordmann eller noen med en litt mer liberal kultur enn en tyrker. Anonymous poster hash: 38290...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Og eksempel på gode arenaer er? Jeg har ingen. Hvis man aktivt oppsøker unaturlige steder så blir det kleint uansett. Gjør som du normalt sett gjør - og gjør hva du elsker i livet, så vil du også møte den du vil.. Anonymous poster hash: 7b48c...49e
AmorFati Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 Nei. Har aldri i mitt liv betalt for sex (som jeg kan huske og med penger direkte i allefall). Tyrkia er bare paradis for kvinner. Masse deilige hunks som faktisk tenner på oss som har noen kilo ekstra. I motsetning til arrogante kjipe norge. Tyrkerne er ikke redde for å vise sin kjærlighet, hva andre tenker osv. De er bare mer modne en norske drittmenn... Mens folk som reiser til Thailand betaler for sexen? Føler det går mye i det samme der, bare rettet mot menn. Etter hva jeg leser på nettet, virker det som flere Nordmenn ikke har noe imot noen kilo ekstra? Uansett, flott at du har funnet et sted du trives.
Gjest forvirret jente Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Mens folk som reiser til Thailand betaler for sexen? Føler det går mye i det samme der, bare rettet mot menn. Etter hva jeg leser på nettet, virker det som flere Nordmenn ikke har noe imot noen kilo ekstra? Uansett, flott at du har funnet et sted du trives. Jeg får inntrykk av at du er en gutt/mann? Kan du da svare meg på hvor man kan stifte bekjentskap med en gutt uten alkohol i blodet?
Sapree Skrevet 2. desember 2013 #14 Skrevet 2. desember 2013 Begynn i en klubb! Matklubb, svømmeklubb, turklubb, salsaklubb, tangoklubb, teaterklubb osv. Du treffer mange mennesker som er single og du får nye venner Kjekt å drive på med noe som kan være interessant også. Kanskje er det en kosegutt der også Ellers for du prøve ut "datingsider", har selv prøvd badoo.com. Det kan jo funke så lenge du sier at du ikke ser etter noe seriøst, men bare en kamerat.
AmorFati Skrevet 2. desember 2013 #15 Skrevet 2. desember 2013 Jeg får inntrykk av at du er en gutt/mann? Kan du da svare meg på hvor man kan stifte bekjentskap med en gutt uten alkohol i blodet? Er mann ja, et år eldre en deg. Si det? Lurer litt på det samme med motsatt kjønn, er relativt fersk i singelmarkedet selv, etter 4 år. Men mest naturlige måten for meg hvertfall, vil være å bruke eksisterende nettverk, for å bli kjent med nye folk. Ellers kommer jo Sapree over her med gode forslag.
Brian O'Conner Skrevet 2. desember 2013 #16 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Møt folk med en smil når du handler, smil til en gutt du synes som er kjekk, gi han tegn du vil vite hvem han er. Det er bare å blåse seg til mot. Sjenerte eller ikke. Kjæresten til søstra mi, er veldig sjenert. Men han tok til mot og sa rett ut til at han hadde følelser for henne. De er sammen enda som jeg vet. btw er du fra trondheim? Endret 2. desember 2013 av Brian O'Conner
Gjest Lincoln Skrevet 2. desember 2013 #17 Skrevet 2. desember 2013 sukker.no møteplassen.no Tinder Knock yourself out.
Gjest forvirret jente Skrevet 2. desember 2013 #18 Skrevet 2. desember 2013 Møt folk med en smil når du handler, smil til en gutt du synes som er kjekk, gi han tegn du vil vite hvem han er. Det er bare å blåse seg til mot. Sjenerte eller ikke. Kjæresten til søstra mi, er veldig sjenert. Men han tok til mot og sa rett ut til at han hadde følelser for henne. De er sammen enda som jeg vet. btw er du fra trondheim? Mot er vell alt ja er nok bergenser
Brian O'Conner Skrevet 2. desember 2013 #19 Skrevet 2. desember 2013 Mot er vell alt ja er nok bergenser Flytt hit, så får du armkrok til leie 😃
Gjest forvirret jente Skrevet 2. desember 2013 #20 Skrevet 2. desember 2013 Flytt hit, så får du armkrok til leie 😃 Hehe, bedre om du flytter til Bergen da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå