Gjest Blomst83 Skrevet 19. desember 2013 #41 Skrevet 19. desember 2013 Til de som påstår at antipsykotika og vektøkning KUN er pga kosthold, her er en som sier noe annet: http://www.dagensmedisin.no/nyheter/antipsykotika-skrur-pa-lipidproduksjonen/ I enkelte tilfeller kan kan det nok handle om noe annet,eller en kombinasjon. Men i mange tilfeller (som artikkelen også nevnte) handler det om økt matlyst,og det er en fakta man må forholde seg tl enten man vil eller ikke.
Gjest KrissyHart Skrevet 19. desember 2013 #42 Skrevet 19. desember 2013 Visste jeg det ikke.... JEG SKAL HA RETT!! 1
Gjest Blomst83 Skrevet 19. desember 2013 #43 Skrevet 19. desember 2013 Visste jeg det ikke.... JEG SKAL HA RETT!! Å så voksent! Jeg sier ingen ting om at jeg må ha rett. Hadde det vært tilfellet hadde jeg avblåst artikkelen fullstendig,noe jeg ikke gjør. Jeg anerkjenner at i det i noen tilfeller handler om noe annet en kosthold.
Gjest KrissyHart Skrevet 19. desember 2013 #44 Skrevet 19. desember 2013 Det er ikke forsket så mye på dette enda, så det blir feil å antyde noe om i hvor stor grad det påvirker i de forskjellige retninger.. for alt vi vet kan det være mange flere enn antatt og vice versa Er al for mange påståelige på KG
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå