AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Del Skrevet 2. desember 2013 har ikke spist på 2 døgn nå og sulter!!! er ikke flink på kjøkkene noen tips til hva jeg kan lage? har heller ikke så mye på kjøkkenet... Anonymous poster hash: e03d4...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 2. desember 2013 #2 Del Skrevet 2. desember 2013 Lag deg mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2013 #3 Del Skrevet 2. desember 2013 Luftsuppe og venteboller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 2. desember 2013 #4 Del Skrevet 2. desember 2013 jo da tar du bare litt av ... du er nesten nødt og si hva du har:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Del Skrevet 2. desember 2013 jo da tar du bare litt av ... du er nesten nødt og si hva du har:P Har pitabrød, knekkebrød osv.. har ikke så mye pålegg og er veldig kresen tenkte på og lage meg pita-pizza, men jeg aner jo ikke hvordan jeg gjør dette og kan ikke med stekeovnen.... Anonymous poster hash: e03d4...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 2. desember 2013 #6 Del Skrevet 2. desember 2013 Har pitabrød, knekkebrød osv.. har ikke så mye pålegg og er veldig kresen tenkte på og lage meg pita-pizza, men jeg aner jo ikke hvordan jeg gjør dette og kan ikke med stekeovnen....Anonymous poster hash: e03d4...2c9 Hvis du ikke vet hvordan en stekeovn fungerer burde du kanskje ha litt hjelp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 2. desember 2013 #7 Del Skrevet 2. desember 2013 du er nå litt søt å da:P ta bilde av oven og legg ut:P du kan ta pitabrøde og legge på tomatsaus, ost og kjøttdeig, og eller hva du vil ha på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Del Skrevet 2. desember 2013 Hvis du ikke vet hvordan en stekeovn fungerer burde du kanskje ha litt hjelp? Vet jo hvordan en stekeovn fungerer, men ikke denne. det er en typ gammel stekeovn og jeg vet ikke hva knappen osv betyr, når den er varm... Anonymous poster hash: e03d4...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Del Skrevet 2. desember 2013 du er nå litt søt å da:P ta bilde av oven og legg ut:P du kan ta pitabrøde og legge på tomatsaus, ost og kjøttdeig, og eller hva du vil ha på står ikke noe bakpå pitabrødene liksom hvor lenge de skal være i, og skal jeg varme de litt først før jeg tar på tomatsaus? de har vært i kjøleskapet Anonymous poster hash: e03d4...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 2. desember 2013 #10 Del Skrevet 2. desember 2013 står ikke noe bakpå pitabrødene liksom hvor lenge de skal være i, og skal jeg varme de litt først før jeg tar på tomatsaus? de har vært i kjøleskapet Anonymous poster hash: e03d4...2c9 det er bare og prøve seg fram:) du trenger nok ikke varme dem:) men sett på ovn så den blir varm, legg på det du vil ha på, og putt dem inn, så ser du på osten/pitabrøda når dem er ferdig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Del Skrevet 2. desember 2013 det er bare og prøve seg fram:) du trenger nok ikke varme dem:) men sett på ovn så den blir varm, legg på det du vil ha på, og putt dem inn, så ser du på osten/pitabrøda når dem er ferdig:) fant en pakke nudler, lager de istedenfor! men tusen takk!! Anonymous poster hash: e03d4...2c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #12 Del Skrevet 2. desember 2013 Har pitabrød, knekkebrød osv.. har ikke så mye pålegg og er veldig kresen tenkte på og lage meg pita-pizza, men jeg aner jo ikke hvordan jeg gjør dette og kan ikke med stekeovnen.... Anonymous poster hash: e03d4...2c9 Om du ikke finner ut av stekeovnen så spiser du knekkebrød med pålegg. Du er kresen, men jeg går ut fra at du har kjøpt pålegget selv så det liker du forhåpentligvis. Anonymous poster hash: 40657...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 2. desember 2013 #13 Del Skrevet 2. desember 2013 En pakke nudler på to døgn. Plenty nok næring i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2013 #14 Del Skrevet 2. desember 2013 Om du er sulten lenge nok, så vil du oppdage at du med tiden blir mindre kresen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå