AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har møtt en utrolig bra fyr, hadde ikke tenkt at det skulle bli romantisk mellom oss, men så ble det det. Var hos han i helgen, var veldig hyggelig, sov sammen, koste masse, rotet, men hadde ikke sex (betyr det at han ikke er interessert?), har sovet sammen en gang tidligere, da koste vi også, men kysset ikke, mest pga meg. Trodde ikke jeg kom til å se på han på denne måten, nå vil jeg ha mer av han, men jeg er så redd for å gå frem feil. Han er en ganske annerledes fyr enn de fleste jeg har vært med før, som jeg vil si er både positivt og negativt. Det som er negativt er at han er mye vanskeligere å forstå seg på. Han er ikke den typen som tar masse kontakt virker det som. Jeg har veldig lyst til å snakke med han for å bli mer kjent, men vil heller ikke mase. Bare synes det er så vanskelig, han svarer om jeg spør om ting, men er ikke typen som bare snakker for å snakke (betyr det at han ikke er interessert?). Så kommer de kvinnelige analysene mine frem, stresser med hva jeg skal gjøre, hva han muligens tenker og ikke tenker, hva han vil, hva jeg vil osv. Jeg vet hva jeg vil, men vil han. Dere ser tegninga. Jeg har bestemt meg for at jeg vil kontakte han, og ha regelmessig kontakt med han, men hvordan skal jeg gjøre det uten at det blir masete? Må jeg spille spillet, late som jeg ikke er interessert og vente til han tar kontakt? Eller kan jeg kjøre på uten å skremme han? Hva er for drøyt å si? Kan jeg takke for helgen? Når er for tidlig? Hva skal jeg gjøre for å ikke spolere dette? Skjønner jeg er helt på trynet, burde bare la være å tenke, men klarer ikke. Noen som har noen gode råd eller tips til meg? Hvordan skal jeg gå frem fra der vi er nå, for å finne ut om han er interessert og om han vil noe mer? Vil bare få med at han bor i Trondheim og jeg i en by som er noen timer unna, så det å finne på ting kan fort bli litt vanskelig, men det gjør meg ikke mindre interessert i han. Dette ble litt langt, men håper noen gidder å lese allikevel. Anonymous poster hash: 57a86...ec2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå