AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Jeg flyttet inn til kjæresten nesten med en gang vi møttes, falt jo pladask. Men nå hinter han om å begynne å kreve husleie av meg! Er dette vanlig? Han eier leiligheten, og det er bare ett soverom der. Anonymous poster hash: 63113...756
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Jeg flyttet inn til kjæresten nesten med en gang vi møttes, falt jo pladask. Men nå hinter han om å begynne å kreve husleie av meg! Er dette vanlig? Han eier leiligheten, og det er bare ett soverom der. Anonymous poster hash: 63113...756 Bor dere sammen er det en selvfølge at man deler på boutgiftene ja. 49
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Ja. Trodde du at du skulle få bo gratis? Anonymous poster hash: d48ac...c03 32
Chloe- Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Ja, du betaler selvfølgelig for egen kost og losji. 25
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Selvsagt skal du betale. Ante ikke at det kunne være noe spørsmål engang.Anonymous poster hash: c9f2e...83c 15
Silfen Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Jeg ville nå ikke valgt å kalle det husleie. At man deler på diverse utgifter er dog en selvfølge. 13
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Bor dere sammen er det en selvfølge at man deler på boutgiftene ja. Han leier ikke, han eier. Anonymous poster hash: 4af7b...258
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Ja. Trodde du at du skulle få bo gratis? Anonymous poster hash: d48ac...c03 Hvis han virkelig er glad i meg så tar han ikke betaling for å ha meg boende der. Anonymous poster hash: 4af7b...258
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Ja, du betaler selvfølgelig for egen kost og losji. Hvor mye mener du det er fornuftig at jeg betaler? Han betalte vel 2,2 millioner for leiligheten da han kjøpte i sommer. Anonymous poster hash: 4af7b...258
Daudaferd Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Hvis han virkelig er glad i meg så tar han ikke betaling for å ha meg boende der. Anonymous poster hash: 4af7b...258 Eh, jo. Vil tro at han har et huslån å betale, selv om han eier huset. Når man er to som bor der blir det automatisk mer å betale for strøm, dagligvarer osv. Selvsagt skal den som flytter inn bidra. 22
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Hvis han virkelig er glad i meg så tar han ikke betaling for å ha meg boende der. Anonymous poster hash: 4af7b...258 Kom deg ned på jorden, prinsesse. Uansett hvor glad han er i deg blir det ikke penger av hans kjærlighet for deg. Man betaler for seg selv. Du ser selv at alle enes om at det er naturlig at du betaler, og det handler ikke om at deres partnere ikke er "virkelig glade i dem". Anonymous poster hash: c9f2e...83c 25
Gjest caramiacaramella Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 I all verden, TS. Du må jo betale for deg.
Populært innlegg brunsaus123 Skrevet 2. desember 2013 Populært innlegg #13 Skrevet 2. desember 2013 68
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #14 Skrevet 2. desember 2013 Han leier ikke, han eier. Anonymous poster hash: 4af7b...258 hvis han vil at den "husleien" skal brukes til å betale et evt lån så ville jeg bedt om å bli satt opp som medeier. ikke søren om jeg skulle betalt for en annen person sitt hus å ikke fått noe igjen for det om det hadde blitt slutt. Anonymous poster hash: 28beb...3cb 18
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #15 Skrevet 2. desember 2013 du skal bare betale halvparten av fellesutgifter- ikke leie, (ikke hjelpe ham med å betale ned lån). Anonymous poster hash: 9e3c7...5db 17
waco Skrevet 2. desember 2013 #16 Skrevet 2. desember 2013 Hvis han virkelig er glad i meg så tar han ikke betaling for å ha meg boende der. Anonymous poster hash: 4af7b...258 Da blir du ei hore, så om han virkelig er glad i deg så tar han husleiebetaling av deg, - for da er dere likestilte. Eller så blir det jo en skjevhet i forholdet deres, du utnytter ham, du bor gratis mens han skal påkoste husleie? Hvorfor ønsker du ikke å være ham likestilt? Er dette her et typisk feminint ønske, det å utnytte andre folk sånn? 8
waco Skrevet 2. desember 2013 #17 Skrevet 2. desember 2013 du skal bare betale halvparten av fellesutgifter- ikke leie, (ikke hjelpe ham med å betale ned lån). Anonymous poster hash: 9e3c7...5db Eeeh, hvorfor skal hun ikke hjelpe ham med å nedbetale lånet? Hun kan kjøpe seg over tid inn i husleien vel? Dere kvinner så manipulerende og utspekulerte dere kvinner, liker aldri å dele likt! Alle andre må betale full markedsleie for bolig. 9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #18 Skrevet 2. desember 2013 Det er naturlig at du skal betale en viss sum som tilsvarer halvparten av fellesutgifter, strøm, mat osv. Du skal ikke betale halv markedsleie på en leilighet som ikke hadde vært leid ut til en roommate dersom du ikke hadde bodd der. Han eier, og det er bare ett soverom. Anonymous poster hash: 5492e...4e1 2
Gjest Malanthor Skrevet 2. desember 2013 #20 Skrevet 2. desember 2013 Jeg flyttet inn til kjæresten nesten med en gang vi møttes, falt jo pladask. Men nå hinter han om å begynne å kreve husleie av meg! Er dette vanlig? Han eier leiligheten, og det er bare ett soverom der. Anonymous poster hash: 63113...756 Kommer an på hva han/du mener med husleie. At du betaler halvparten av fellesutgiftene skulle bare mangle, type mat, strøm og lignende. Men hvis han vil ha "leie" for at du bor der vil jeg si at han nok er et grådig best. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå