Stinelin Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Råd mot tett nese hos baby på 3mnd? Har prøvd morsmelk, saltvann, nesesuger, hevet hodeende og lavere temperatur i rommet. Vasker sengetøyet og klær med Neutral. Helsesøster sier at allergi ikke merkes så tidlig, og at det er normalt, men det er veldig plagsomt og forstyrrer søvnen.
Riiba Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Lurer på akkurat det samme! Jr ligger her og får nesten ikke puste. Surkler noe helt enormt, og snørret er langt baki systemet. Hører han prøver å puste gjennom munnen nå men det er jo uvant....
mammamy Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Du kan prøve rhinoxin for baby, ikke kun saltvann. Det måtte vi bruke på lillegutt innimellom når alt det andre ikke hjalp.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Vi har også brukt rhinox (kjøpes reseptfritt på apoteket, pass på å kjøpe den som er for så små). Da skyller jeg først med saltvann, bruker nesesuger (kun den hvor man suger selv funker), hvis det er skikkelig tett gjør jeg dette i flere omganger, og tilslutt drypper jeg nesen med rhinox. Anonymous poster hash: 1fdf0...6e7
Frøken Smilla Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Har du prøvd å spraye med saktvannsspray, la babyen ligge på rygg et lite minutt for deretter å snu over på mageleie for å la det "renne ut"? Det er det eneste som hjelper her 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå