Marsipan Skrevet 6. desember 2013 #41 Skrevet 6. desember 2013 Jeg leste forresten denne idag, skrevet av "Den norske kirke" (til opplysning er den skrevet med ironi, i tilfelle noen er i tvil). http://www.perfektjul.no/lag-en-perfekt-julekalender/ Anonymous poster hash: 17175...ff1 Jeg skjønner ikke hvorfor denne har blitt så populær. Det er verken særlig velskrevet eller veldig morsomt! 1
plix Skrevet 7. desember 2013 #42 Skrevet 7. desember 2013 Det er nytt for meg at mange har flere kalendere, jeg tenker det får være deres sak. Gaver er ikke noe man bør si nei til, heller. Om det er godteri i kalenderne bør vel gaven åpnes etter middag? Kanskje litt off topic..? Jeg vokste opp med pakkekalender, og vi hadde hver andre og etterhvert hver tredje gave. Småting som ikke kostet mye i det hele tatt, men som gledet barnehjertet vårt noe enormt Husker fortsatt den dag i dag en tyggis jeg fikk, tenk, den var på tube! En annen dag en morsom nøkkelring. Gavene var absolutt ikke store. Den spenningen har jeg valgt å føre videre, og satt med datoene for helgene slik at jeg puttet lørdagsgodt i den gaven som gis lørdager. Dette er første julen jeg gjør dette, og jeg ser den samme spenningen i blikket på barnet som jeg selv husker min mor ga oss. Selv tenker jeg sjokoladekalendere ikke gir den samme spenningen, men mulig jeg har gått glipp av noe ettersom jeg vokste opp med pakkekalender..? Sjokolade hver dag er ikke kriminelt for bare advent, men om små barn har flere av disse kalenderne kan jeg se for meg det blir litt vel mye sjokolade
Sophie-Ann Skrevet 7. desember 2013 #43 Skrevet 7. desember 2013 Jeg er 35 og får pakkekakelender av min mor Jentene mine har fått hobbykalender i år fra Panduro, og de elsker den, kjempe gøy for alle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå