Gå til innhold

"Hvorfor er du single?"

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og?

Du får spørre deg selv og se hva kortene sier 😄

Skrevet

Du får spørre deg selv og se hva kortene sier

Hvorfor skulle jeg det?

Skrevet

Hvorfor skulle jeg det?

Spenningen, frykten og ærligheten! De er 3 som får folk til å gå bananas i dine tarot tråder :)

Skrevet

Spenningen, frykten og ærligheten! De er 3 som får folk til å gå bananas i dine tarot tråder :)

Vel, men jeg vet mye godt hvorfor jeg er singel allerede.

Skrevet

Det er det dummeste jeg har lest. For å si det sånn,så har jeg sett nok av dritstygge folk som har kjæreste og nok av dritpene jenter/gutter som er single. Felles for disse er at de velger det selv,ikke at det mangler på tilbud.

Jeg sier ikke at jeg er dritpen, men kunne hatt kjæreste i imorgen hvis jeg ville. Visse folk blir bare ikke sammen med hvem som helst, så svaret på "hvorfor er du singel?" er såpass klisje som at den rette ikke har dukket opp.

Selvfølgelig kan noen som ser ille ut selv for en svaksynt i en mørk bakgate etter x-antall alkoholenheter ha kjæreste, på samme måte som noen som kan ta pusten fra andre fordi dem er så attraktive kan være single. Det finnes ikke gitte regler for dette...

Dog velger attraktive mennesker med muligheter dette selv, mens mange av de mest uattraktive ikke har samme valg da en overvekt av disse er single grunnet utseendet.

Utseendet har mye å si i kjærlighetslivet om dere vil det eller ei...

Skrevet

*singel

Anonymous poster hash: 709de...6e7
Skrevet

Selvfølgelig kan noen som ser ille ut selv for en svaksynt i en mørk bakgate etter x-antall alkoholenheter ha kjæreste, på samme måte som noen som kan ta pusten fra andre fordi dem er så attraktive kan være single. Det finnes ikke gitte regler for dette...

Dog velger attraktive mennesker med muligheter dette selv, mens mange av de mest uattraktive ikke har samme valg da en overvekt av disse er single grunnet utseendet.

Utseendet har mye å si i kjærlighetslivet om dere vil det eller ei...

Javel? Du ser fort hvem som er singel pga utseende, og hvem som velger det selv.

Hvorfor mange derimot har vanskeligheter med å forstå at noen faktisk har krav og ingen problemer med å vente på en som oppfyler kravene, er et godt spørsmål. Disse kommer som regel med slike svar som du nettopp ga, og tror at det å ha kjæreste er som å vinne i lotto. Uansett hvordan denne personen,hva h*n gjør er eller hvordan h*n ser ut.

Skrevet

Fordi jeg ikke er så usikker på meg selv at jeg må ha en mann :)

Verdens beste svar, jeg lover!

Anonymous poster hash: 9f612...3ca
Skrevet

Javel? Du ser fort hvem som er singel pga utseende, og hvem som velger det selv.

Hvorfor mange derimot har vanskeligheter med å forstå at noen faktisk har krav og ingen problemer med å vente på en som oppfyler kravene, er et godt spørsmål. Disse kommer som regel med slike svar som du nettopp ga, og tror at det å ha kjæreste er som å vinne i lotto. Uansett hvordan denne personen,hva h*n gjør er eller hvordan h*n ser ut.

Faktum er at de mest attraktive ofte er i et forhold og går sjelden single så lenge som dem som er så uattraktive at de vanskelig finner noen.

At noen velger singellivet sier seg selv, men det endrer ikke det faktum at utseende er av voldsomt viktig betydning, å fremstille det som tåpelig sagt av meg vil være en fornektelse som bare blir banal og dessuten ikke en gang stemmer.

At noen er så uattraktive at de må være heldig for å finne noen er et faktum, at dem trøster og forsvarer seg med at de har valgt å være singel er i mange tilfeller en forsvarsmekanisme da det ligger i vår natur å søke noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...