AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #21 Skrevet 1. desember 2013 Jeg fikk spørsmål fra ei kollega, sa at jeg ikke trenger damer enda. Det er et prosjekt dom koster penger. Øyh...døde ikke du nettopp her!? Anonymous poster hash: bcbc9...dee
Gjest made4u Skrevet 1. desember 2013 #22 Skrevet 1. desember 2013 Hva slags utseende gjør folk uaktuelle? Jeg er uenig i det. Personlighet, hygiene, uvaner osv derimot tror jeg har stor betydning.Anonymous poster hash: c9f9b...129 Er flere som har et utseende som gir dem et voldsomt lite marked på sjekkefronten, dette kan selvfølgelig ha mange årsaker og det trenger ikke å være snakk om misdannelser etc., størrelsen gir også mange begrensede muligheter på sjekkemarkedet. Å reagere på en slik uttalelse trenger du ikke, det er en kjent sak at attraktive mennesker gjør det bedre på sjekkemarkedet og slik sett lettere finner noen. At mange er single fordi dem absolutt ikke ser bra ut er et faktum!!
Gjest made4u Skrevet 1. desember 2013 #23 Skrevet 1. desember 2013 Man liker da forskjellige typer utseendet, og tiltrekkes av forskjellig typer. Hva tenkte du på? Uaktelle for hvem da? De minst attraktive er uaktuell for de aller fleste, og kan bare kapre noen som ikke kan få noen mer attraktive og som må ta til takke med noen som ikke er attraktive om de skal makte å finne noen... Komprimisser altså!
Gjest Summers Skrevet 1. desember 2013 #24 Skrevet 1. desember 2013 -Du da Summers, fått deg kjæreste? -Nei -*Forteller meg hvorfor jeg er singel, hva jeg må endre og drar gjerne andre med i diskusjonen* 1
Trapp Skrevet 1. desember 2013 #25 Skrevet 1. desember 2013 Fordi jeg slaskete og upålitelig, fordi jeg alltid gjør det absolutte minimale av det jeg må, og ofte knapt nok det en gang, fordi jeg ikke er til å stole på og fordi jeg nok som oftest oppleves som en forholdsvis utrygg hest å satse på. Jeg har for mange issues, for mange småproblemer og er for mentalt ustabil til å kunne gi noe spesielt til et annet menneske, eller å kunne sette pris på det et annet menneske har å gi til meg.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #26 Skrevet 1. desember 2013 Adskillig mange mindre pene mennesker er i forhold. Om det er fordi de er usendvanlige mennesker eller om det er fordi de var desperate nok, aner jeg ikke, men jeg har mange ganger kikket på stygge fyrer og kvinner, notert meg at de har giftering og det var ikke en svarting av noe slag som dukket opp som ektemake. 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #27 Skrevet 1. desember 2013 Er flere som har et utseende som gir dem et voldsomt lite marked på sjekkefronten, dette kan selvfølgelig ha mange årsaker og det trenger ikke å være snakk om misdannelser etc., størrelsen gir også mange begrensede muligheter på sjekkemarkedet. Å reagere på en slik uttalelse trenger du ikke, det er en kjent sak at attraktive mennesker gjør det bedre på sjekkemarkedet og slik sett lettere finner noen. At mange er single fordi dem absolutt ikke ser bra ut er et faktum!! Prøver du å si at alle vi som er single er stygge? Anonymous poster hash: 40556...e98
magicpie Skrevet 1. desember 2013 #28 Skrevet 1. desember 2013 Har ikke fått det samme spørsmålet som TS, men i hvert familieselskap så MÅ alltid tantene mine spørre "har du fått kjæreste enda, da?" Hvis jeg hadde hatt det så hadde de vel fått vite det, det er ikke nødvendig å gni det inn!!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #29 Skrevet 1. desember 2013 Har ikke fått det samme spørsmålet som TS, men i hvert familieselskap så MÅ alltid tantene mine spørre "har du fått kjæreste enda, da?" Hvis jeg hadde hatt det så hadde de vel fått vite det, det er ikke nødvendig å gni det inn!! Jeg synes det er verre når de begynner å stille spørsmål om diverse dater, jeg ville aldri spørre dem noe om deres sexliv. 2
Gjest Chloè Skrevet 1. desember 2013 #30 Skrevet 1. desember 2013 Er flere som har et utseende som gir dem et voldsomt lite marked på sjekkefronten, dette kan selvfølgelig ha mange årsaker og det trenger ikke å være snakk om misdannelser etc., størrelsen gir også mange begrensede muligheter på sjekkemarkedet. Å reagere på en slik uttalelse trenger du ikke, det er en kjent sak at attraktive mennesker gjør det bedre på sjekkemarkedet og slik sett lettere finner noen. At mange er single fordi dem absolutt ikke ser bra ut er et faktum!! Det er det dummeste jeg har lest. For å si det sånn,så har jeg sett nok av dritstygge folk som har kjæreste og nok av dritpene jenter/gutter som er single. Felles for disse er at de velger det selv,ikke at det mangler på tilbud. Jeg sier ikke at jeg er dritpen, men kunne hatt kjæreste i imorgen hvis jeg ville. Visse folk blir bare ikke sammen med hvem som helst, så svaret på "hvorfor er du singel?" er såpass klisje som at den rette ikke har dukket opp.
Silfen Skrevet 1. desember 2013 #31 Skrevet 1. desember 2013 Det er det dummeste jeg har lest. For å si det sånn,så har jeg sett nok av dritstygge folk som har kjæreste og nok av dritpene jenter/gutter som er single. Felles for disse er at de velger det selv,ikke at det mangler på tilbud. Jeg sier ikke at jeg er dritpen, men kunne hatt kjæreste i imorgen hvis jeg ville. Visse folk blir bare ikke sammen med hvem som helst, så svaret på "hvorfor er du singel?" er såpass klisje som at den rette ikke har dukket opp. Tull. Felles er at de fugly har fugly kjærester, stort sett. Dvs at de ofte har inngått kompromisser. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #32 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er mye godt singel fordi jeg ikke finner meg i skit fra fyrer, jeg observerer så mange kvinner rundt seg finner seg i løgn om penger og andre kvinner, og blir tatt for gitt og noen ganger har jeg tenkt stygge tanker om dem, ikke fyrene deres. 1
Brian O'Conner Skrevet 1. desember 2013 #34 Skrevet 1. desember 2013 Øyh...døde ikke du nettopp her!?Anonymous poster hash: bcbc9...dee Nei, bare personen som spilte han Paul Walker. Ride in paradise 🚘🌅
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #35 Skrevet 1. desember 2013 ene tanten min spør hele tiden: jaa hvordan går det med kjærlighetslivet da? hvor jeg svarer: neei er dårlig om dagen hun: å? du må jo finne deg en kjærste jeg: hvorfor? hun: du vil vel ha en familie osv etter hvert? jeg: hvorfor? hun: det er jo det som er livet jeg: ja men jeg vil gjerne leve først hun: det er jo først DA du kjenner at du lever å ser hva som er viktig i livet jeg: javel, hvorfor MÅ jeg begynne nå da? hun: fordi du aner jo ikke om du kan få barn senere jeg: skal jeg begynne å få barn med den første mannen jeg ser da kanskje? hun: nei det må jo planlegges jeg: ja å det tar tid hun: å derfor ville jeg begynt tidligere jeg: ja men hold kjeft det er mitt liv å jeg som bestemmer da blir det stille ja men jeg er 22 år!! jeg har MANGE år på meg enda!! å detta er det samme regla om og om igjen når jeg treffer henne. gaaad!! Anonymous poster hash: 922bf...6eb 2
Gjest heihade Skrevet 1. desember 2013 #36 Skrevet 1. desember 2013 "Fordi jeg ikke ønsker meg kjæreste" holder i massevis her.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2013 #37 Skrevet 2. desember 2013 Hmm, neste gang noen spør så skal jeg svare: Hvorfor sitter du fast med den kjedelige dama/fyren din?
Brian O'Conner Skrevet 2. desember 2013 #38 Skrevet 2. desember 2013 Hmm, neste gang noen spør så skal jeg svare: Hvorfor sitter du fast med den kjedelige dama/fyren din? Tarot desember?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå