Gå til innhold

"Hvorfor er du single?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det faktisk ganske mange som spør meg, og jeg blir litt satt ut hver gang. Hva svarer man liksom på det?? Ser som regel bare litt dumt på dem og sier enten at jeg ikke har møtt noen enda eller så sier jeg en eller annen vits. Om jeg vitser om det får jeg som regel medlidende blikk, og videre graving om emnet.

Som regel sier de noe om at de syns jeg er en så søt/ kul/ morsom jente så de ikke skjønner hvorfor jeg av alle er single. For å dekke over frekkheten, for det er litt frekt å spørre om syns jeg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at det er frekt å spørre om sånn uten videre. Om du får spørsmålet på en date er det jo helt greit synes jeg.

Skrevet (endret)

Så hvorfor er du singel? :ol:

Endret av Halvor
  • Liker 1
Skrevet

Fordi man ikke har funnet den rette vel :)

• Liker 2
Skrevet

Fordi man ikke har funnet den rette vel :)

Nå er mange single grunnet den de er og ikke fordi dem ikke treffer potensielle, utseendet gjør også noen ganske så uaktuelle.

Skrevet

Hva med et motspørsmål? Hvorfor spør du?

• Liker 1
Skrevet

Nå er mange single grunnet den de er og ikke fordi dem ikke treffer potensielle, utseendet gjør også noen ganske så uaktuelle.

Hva slags utseende gjør folk uaktuelle? Jeg er uenig i det. Personlighet, hygiene, uvaner osv derimot tror jeg har stor betydning.

Anonymous poster hash: c9f9b...129

• Liker 1
Skrevet

Man liker da forskjellige typer utseendet, og tiltrekkes av forskjellig typer. Hva tenkte du på? Uaktelle for hvem da?

• Liker 1
Skrevet

Fordelen med å være fugly er ar ingen spør om sånt. :nigo:

• Liker 4
Gjest strykebrett
Skrevet

For et utroliog teit og uhøflig spørsmål!

Glad ikke jeg har blitt spurt om det enda. Det finnes da veldig mange usympatsike og lite attraktive mennesker som er i forhold, så det at man er singel er da ikke fordi man er så fæl at ingen vil ha en.

For min del er det mye tilfeldigheter, jeg har ikke møtt en jeg kunne tenke meg å være sammen med, ganske enkelt. Men jeg har det bra aleine, detfor trenger jeg ikke å nøye meg med noe mindre enn full klaff heller. Dumt at man liksom skal behøve å forklare seg for at man ikke har funnet en riktig partner.

Skrevet

ÅH, gud! Det blir jeg spurt om hele tiden. Av folk som ikke egentlig kjenner meg. Fremmede folk som jeg nettopp har møtt. Perifere familiemedlemmer, kollegaer osv.

Jeg svarer som regel at jeg ikke har møtt noen for meg enda.

En gang svarte jeg rett frem: fordi eksen var utro med venninna mi, jeg ser utro mannfolk alt for ofte, så jeg foretrekker å være lykkelig singel og fri mot ulykkelig i forhold :)

Da sluttet de jammen meg å spørre :ler: Forventet ikke noe sånt nei :P

Anonymous poster hash: 40556...e98
  • Liker 3
Skrevet

Folk som kjenner meg skjønner ganske fort hvorfor jeg ikke har for vane å ha lange, gode forhold, men fra andre får jeg ofte det spørsmålet. "Men du er jo søt, hvorfor er du singel?!"

Det egentlige svaret er jo at jeg er en krakilsk soisopat med psykotiske tendenser, men sånt har folk lite forståelse for, så jeg svarer bare at jeg er for god til å deles. :nigo:

Skrevet

TS, jeg får samme spørsmål. Sammen med "hvorfor har du ikke barn?" Tror jeg skal begynne å spørre tilbake: Hvorfor er du i et forhold? Og hvorfor har du barn?

Anonymous poster hash: 65f19...280
  • Liker 4
Skrevet

TS, jeg får samme spørsmål. Sammen med "hvorfor har du ikke barn?" Tror jeg skal begynne å spørre tilbake: Hvorfor er du i et forhold? Og hvorfor har du barn?

Jeg tok den her: Hvorfor har du som til og med klarte å glemme at du hadde marsvin i bur og den sultet og tørstet ihjel, unger? Hun ble steike hakki gal.

• Liker 13
Skrevet

Ja, den får jeg og. Og jeg pleier å si at det henger sammen med at jeg ikke har kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

Ja, den får jeg og. Og jeg pleier å si at det henger sammen med at jeg ikke har kjæreste.

Eller kanskje jeg skal begynne med idiotsvar på idiotspørsmål:

-Hvorfor er du singel?

-Fordi jeg ikke er i et forhold.

-Hvorfor har du ikke barn?

-Fordi jeg ikke har vært gravid.

-Hvorfor i alle dager er DU av alle singel?

-Hvorfor i alle dager er DU av alle gift?

:fnise:

• Liker 7
Skrevet

Eller kanskje jeg skal begynne med idiotsvar på idiotspørsmål:

-Hvorfor er du singel?

-Fordi jeg ikke er i et forhold.

-Hvorfor har du ikke barn?

-Fordi jeg ikke har vært gravid.

-Hvorfor i alle dager er DU av alle singel?

-Hvorfor i alle dager er DU av alle gift?

:fnise:

Får et ganske interessant forhold til omgivelsene etterhvert med slike motspørsmål.

• Liker 1
Skrevet

Får et ganske interessant forhold til omgivelsene etterhvert med slike motspørsmål.

Det vil jeg tro! :P

Skrevet

Det vil jeg tro! :P

Vært steinartig å bare prøve.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk spørsmål fra ei kollega, sa at jeg ikke trenger damer enda. Det er et prosjekt dom koster penger.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...