Gå til innhold

hva er oddsen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

oddsen. ja, men.

har aldri blitt dumpet, men i høst døde kjæresten min (vi er over førti år og var særboere), men merker at noen, eller kanskje jeg er oversensitiv, men at liksom, at ... jeg er flink til å flørte og smile og prate og le, at jeg føler at... de vet at jeg ikke har hatt sex...

Og tja, det har jeg ikke hatt, men hva så, bare tanken på at noen kan tenke den gjør meg litt dårlig.

Jeg er veldig pen, ser ut som en helgen, men er djelvelens advokat for det jeg står for.

Har aldri tapt en sak, men ikke alle har ville gitt meg all info (man må ha alt), så da har jeg ikke giddet.

Men har ikke lyst å gidde, men jeg er rev-dreven i gamet, vet hvordan jeg skal hudlette et vedtak. Tar bare paragraf for p, og alle tilleggsparagrafer og sørger for å holde meg oppdatert. selv før internets tid.

Vet at jeg ville vært en dyktig advokat, da mener jeg at jeg ville vært en forsvarsadvokat. Tatt de som er i aktoratet i hånda og gitt de en klem på bakrommet.

Jeg lurer egentlig på hva som er oddsen, hvis jeg går tre ganger i uka gange to forbi tinghuset, vil jeg da møte en advokat som blir en date?

http://www.youtube.com/watch?v=CsrfovOPcjk&feature=share

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tuller, er selskapsyk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...