Gå til innhold

Å komme samtidig?

Gjest Virvar

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar

Er det vanlig at man får orgasme samtidig?

Når man jobber mot dette, hvordan greier dere da å tilpasse dere? Om den ene kjenner at det er likefør - så kan vel hele greien bli ødelagt dersom h*n må holde igjen, samtidig som den andre kanskje føler press på seg da om å få det til fortere? Så har det mye for seg å komme samtidig egentlig? Er dette noe som faller naturlig etter å ha vært sammen lenge og blitt godt kjent med hverandre og trygge på hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har så lenge jeg kan huske fått orgasme samtidig, det er ytterst sjelden at vi ikke gjør det. Vi kjenner hverandre godt og selv om det hender at den ene må holde litt igjen av og til, faller det seg mest naturlig. Jeg synes det er fint at vi kommer samtidig, men om man ikke føler det som noe spesielt ser jeg ingen grunn til å etterstrebe det om det ikke skjer naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en luksus!

Her i huset er det ikke helt slik... Han kommer ganske raskt, er heldig hvis det varer i mer enn 5 min. Jeg kommer ikke i det hele tatt ved samleie. Synes ikke det gjør noe, det er jo kjempedeilig likevel, og jeg liker nærheten. Men han sovner raskt (d.v.s med EN gang) etter sexen mens jeg av og til kunne tenke meg en orgasme etterpå, når jeg er deilig og varm og opphisset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Jeg får bare til å få orgasme på egenhånd jeg, og helst alene. Det er deilig å holde på sammen med han, men det er ikke nok til at jeg vipper over kanten liksom. Så jakten på orgasme i lag virker slik det er nå litt håpløs igrunnen. Men det høres bare så fint ut. Liksom det "perfekte" å komme samtidig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min tidligere samboere ble vi etterhvert så samkjørte at vi som oftest kom samtidig. Med min nåværende elsker skjer det, men absolutt ikke alltid. Tror kanskje det er fordi jeg ikke slapper av nok sammen med han enda. Eller synes jeg ikke det å komme sammen er en nødvendighet, men det er litt kipt hvis den ene kommer tidlig, og den andre ligger der og har kjempelyst på mer men ikke får...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det er ikke ofte vi kommer samtidig, men de gangene det skjer så gir det et kick. Jeg hører at det er like før for ham og det trigger meg igjen.

Ikke de gangene da han kommer 5 sekunder før meg da :-( Vil gjerne ha det fort og hardt i det jeg kommer og dersom han kommer like før meg så blir det heller dårlig.

Skal jeg være helt ærlig så pleier jeg ikke å få orgasme ved samleie dersom jeg ikke hjelper til. Vanligvis så får jeg min orgasme etter samleie da.... (men orgasmen er best med en hard p**** inni seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mogens (unplugged)

Å kommer samtidig er vanlig hos oss. Hvis det er noen som må holde igjen, så er det vel meg. Men da gjør jeg det, mens jeg kanskje bruker andre ting enn selve penis. Det går så fint så!!!

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender vi kommer samtidig men ikke hver gang nei....

Vi pleier ikke prøve å komme samtidig, men han kommer ofte ganske rett etter det har gått for meg. For meg er det ikke viktig å komme samtidig i det hele tatt men det er jo litt artig når det skjer :) Vi har forskjellige favoritt-orgasme-stillinger så pleier å "ta meg først" og deretter han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dazed
Jeg får bare til å få orgasme på egenhånd jeg, og helst alene. Det er deilig å holde på sammen med han, men det er ikke nok til at jeg vipper over kanten liksom. Så jakten på orgasme i lag virker slik det er nå  litt håpløs igrunnen. Men det høres bare så fint ut. Liksom det "perfekte" å komme samtidig

kunne ikke sagt det bedre. sånn er jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg er flink til å holde igjen, og pleier å holde meg helt til jeg merker henne komme. Noen ganger sier kjæresten min at det irriterende at jeg har så god kontroll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så lenge jeg kan huske fått orgasme samtidig' date= det er ytterst sjelden at vi ikke gjør det. Vi kjenner hverandre godt og selv om det hender at den ene må holde litt igjen av og til, faller det seg mest naturlig. Jeg synes det er fint at vi kommer samtidig, men om man ikke føler det som noe spesielt ser jeg ingen grunn til å etterstrebe det om det ikke skjer naturlig.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det hender ofte at vi kommer samtidig, og vi prøver nok også å få det til, ved at en av oss "holder igjen" litt om det skulle være nødvendig.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kan komme bare jeg knipser, eller holde igjen for den saks skyld - så det er liksom jeg som bestemmer det der. Ikkno problem! :sjarmor: Utrolig mye bedre å komme samtidig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samme her! :-)

da jeg ikke kommer uten å gjøre noe selv, er det ikke alltid at jeg "gidder", er jo deilig uansett! hvis jeg ikke tar initiativ til dette selv, bruker han å spørre om han skal hjelpe til, eller om han kan komme når han vil. kjenner hverandre ganske så godt i sengen, så dette er ikke noe problem. det jeg syntes er aller best er når det er HARDT og FORT, noe som vi som oftest bare får til når han får gjøre hva han vil. blir for knotete om jeg kommer med hånden min el.lignende imellom :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicki

Det skjer ganske ofte. Jeg får som regel orgasme først. Og så får jeg kanskje en til på samme tid som ham. Det varierer jo litt da, hvor mange og når. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min var perfekt i senga. han hadde full kontroll og kunne komme på komando omtrent, så vi kom alltid samtidig. Jeg digget det! Men han var litt misfornøyd av og til, for jeg kommer alltid så fort.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lompa

:-)

Det vil jeg kalle et luksusproblem,jeg....Ikke vondt ment altså,champagne. Men du er kanskje enig når du ser andre innlegg om orgasme her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er fult klar over det. Er so regel ganske klar til bruk når jeg setter i gang, og da er det fort gjort.. Glad jeg ikke er gutt, da hadde jeg vel vært litt one-minute-man..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det deiligste jeg vet er når vi kommer samtidig.. jeg har vibrator, og er lite flink til å holde igjen.. han har lært seg til å holde igjen, kom veldig fort tidligere.. så det er på en måte jeg som bestemmer, han kommer når jeg kommer :P og han ber meg si fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...