Gå til innhold

kvinner er dårlige til å gi komplimenter i sengen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor tar du henne på dette? Andre har svart omtrent det samme tidligere i tråden.

Anonymous poster hash: 9c9a2...c67

Var det overdrevne, poetiske språket.

Anonymous poster hash: 0b6d8...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ordene er få, men gode, og de myke kyssene og de glødende øynene levner ingen tvil overhodet, - og det vet jeg.

Det er vel hva det hele handler om, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å gi komplimenter i sengen. Ektefølte da, så klart. Synes det er viktig å fortelle folk hvor gode/deilige de er, synd hvis man går rundt og tenker masse fint som partneren aldri får vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen jeg var med denne kvinnen, så jeg kjente henne ikke godt. Men jeg fikk hun til å komme kun ved å slikke henne (hey, første gangen for meg), fikk hun til å squerte ved bruk av fingrene mine, komme av min penis og var også innom 2ern rolig. (i dusjen).

Jeg var personlig veldig fornøyd etter dette og trodde jeg hadde gjort en kjempejobb.

Men jeg fikk ikke så mye som et "bra jobba" eller et klapp på skulderen..

Synes det er litt dårlig gjort?

Anonymous poster hash: 847d0...fb8

bra jobba er vel litt rart å si eller? Men sa hunningenting? Sa hun ikke det var deilig engang?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Også jeg som trodde det var nok å stønne og vri seg i orgasme. Trodde konseptet med å kreve belønning hver gang man har vært flink til noe ga seg når man fylte ti år, da er man liksom ferdig med å kreve en ny Lego-bil fordi man var flink hos tannlegen.

:klappe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Er dette en greie? Trenger folk å høre at de var flinke :klo:

Jeg har alltid tenkt sånn at om jeg gjør det bra, merker jeg det på måten hu reagerer, eller eventuelt etterpå hvis hun for eksempel sier "det var veldig digg når du gjorde sånn og sånn. Det har jeg ikke prøvd før" osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dette hadde jeg faen ikke tålt. lillepus.

:popcorn:

:skratte:

Nei vet du, jeg klarer ikke mobilisere så mye som 1/2 kalori på den lille stakkaren denne helgen :lol:

Språk er makt ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du er grunnen?

Har ikke noe behov for å få komplimenter. Så lenge hun nyter det jeg gjør så er det god stemning for meg :)

Jeg tror grunnen er at de ikke er så erfaren og at de av en eller annen grunn tror det er fullstendig normalt at kvinnen alltid skal komme og at dersom hun ikke gjør det så er alt forgjeves og han føler seg som en dårlig elsker. Dumhet med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg faen ikke tålt. lillepus.

:popcorn:

Fra noen som har fått publisert erotiske noveller; lillepus' forsøk er sub-par.

:herremann:

Anonymous poster hash: 0b6d8...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Fra noen som har fått publisert erotiske noveller; lillepus' forsøk er sub-par.

:herremann:

Anonymous poster hash: 0b6d8...df1

Om mitt normale, billedlige tale- og skriftspråk plager en og annen 'nisse' på et nettforum så er det jo ikke verre enn at det går ann å blokkere brukeren.

Sjarmerende at man må ty til sammenlikningsgrunnlag skrevet i litterær sammenheng for å definere andre menneskers normalspråk som under normalt nivå.

Om det ikke er lenger mellom nevnte erotiske noveller enn at man må ty til disse for å kaste seg over en brukers skrivemåte på et åpent forum.... så sier kanskje det mest om enkelte 'forfattere' tenker jeg. . :lol:

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...