Gå til innhold

kvinner er dårlige til å gi komplimenter i sengen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første gangen jeg var med denne kvinnen, så jeg kjente henne ikke godt. Men jeg fikk hun til å komme kun ved å slikke henne (hey, første gangen for meg), fikk hun til å squerte ved bruk av fingrene mine, komme av min penis og var også innom 2ern rolig. (i dusjen).

Jeg var personlig veldig fornøyd etter dette og trodde jeg hadde gjort en kjempejobb.
Men jeg fikk ikke så mye som et "bra jobba" eller et klapp på skulderen..

Synes det er litt dårlig gjort?



Anonymous poster hash: 847d0...fb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva forventet du av komplimenter?

Er det for mye å be om litt applaus?

Anonymous poster hash: 28f2a...914

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg vet jeg er dårlig på eksplisitte komplimenter, men på mange måter så håper jeg at reaksjonen min og en himmelfallen "wow" etterpå kan være kompliment nok i seg selv. Jeg forventer heller ikke en klapp på hodet og "flink pike" om jeg gir han en blowjob. Det holder lenge å se at han ligger der i salig tilfredsstillelse.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for mye å be om litt applaus?Anonymous poster hash: 28f2a...914

Du vil at hun skal ligge i senga og klappe? Jaja....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg er ganske flink på å gi komplimenter i senga, om de er fortjente vel og merke. De som får meg til å komme med slikking får alltid komplimenter, siden dette er ganske sjeldent og ikke mange menn som har fått til. Da sier jeg rett ut "dette har jeg aldri opplevd før, skal si du er flink med tunga di!" Innimellom kan jeg til og med finne på å takke dersom orgasmene er veldig gode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter bør kunne si "så deilig og stor kuk du har". Godt for guttas ego.



Anonymous poster hash: fc0c8...fb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Applaus og trampeklapp er nok å overdrive... men de som har vært i situasjonen har aldri ett sekund vært i tvil om komplimentene som nærmest ropes av hele min kropp.. øyne, hender, lepper...

Ordene er få, men gode, og de myke kyssene og de glødende øynene levner ingen tvil overhodet, - og det vet jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter bør kunne si "så deilig og stor kuk du har".

Anonymous poster hash: fc0c8...fb6

Det er ikke pent å lyve heller.

Anonymous poster hash: ee167...689

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Når man kommer, er det vel et kompliment i seg selv? Hadde føltes helt feil å gi typen et klapp på skulderen etter sex. Jeg kan ofte si "Wow, det var digg" eller noe sånt, men aldri "godt jobba" - det er da teamwork, for pokker! Forventer aldri at han skal si godt jobba til meg når jeg suger han heller, ser jo at han nyter det og at jeg gjør det rett. Kommer han i halsen min/fjeset mitt etc så syns jeg det sier "godt jobba" i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sjeldent å komme under sex, og derfor er jeg ekstra nøye med å komplimentere sexpartneren fordi det er faktisk ikke han det alltid er noe galt med. Det er jeg som har et problem med dette av forskjellige årsaker, så jeg forsikrer han om at han er super i senga og at jeg nyter sexen til fulle selv om jeg ikke alltid kommer. Noen takler dette fint, men jeg har opplevd mange orgasmejaktere som blir direkte sur om jeg ikke kommer. Whats up with that, guys???!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sjeldent å komme under sex, og derfor er jeg ekstra nøye med å komplimentere sexpartneren fordi det er faktisk ikke han det alltid er noe galt med. Det er jeg som har et problem med dette av forskjellige årsaker, så jeg forsikrer han om at han er super i senga og at jeg nyter sexen til fulle selv om jeg ikke alltid kommer. Noen takler dette fint, men jeg har opplevd mange orgasmejaktere som blir direkte sur om jeg ikke kommer. Whats up with that, guys???!

Hva mener du er grunnen?

Har ikke noe behov for å få komplimenter. Så lenge hun nyter det jeg gjør så er det god stemning for meg :)

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ble dette tilfellet til "kvinner er dårlige på...".

De aller fleste synes vel stønning osv. når man kommer er nok. En kvinne som tydelig har det bra, biter seg i leppen, kurver ryggen, kaster hodet bakover og krøller tærne er jo mye mer genuint enn å skulle eksplisitt gi et "kompliment".

Mulig jeg føler det slik siden jeg har bodd ute en stund og bare hatt sex med én nordmann, men jeg synes norsk er et kleint og veldig usexy språk.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er dårlig på det. Synes det er flaut og et veldig sensitivt tema for jeg må jo ha et sammeligningsgrunnlag ( at jeg tenker på en annen) så pleier bare si at det var deilig eller noe. Ikke du er den beste, osv.

Blir klieint når jeg ikke kjenner personen. Menn er flinke stor sett til å si " du er så deilig, du har deilig fitte, du lukter herlig, du har fin kropp)

Jeg er heller taus. uuf, skikkelig dumt av meg



Anonymous poster hash: da025...4ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus og trampeklapp er nok å overdrive... men de som har vært i situasjonen har aldri ett sekund vært i tvil om komplimentene som nærmest ropes av hele min kropp.. øyne, hender, lepper...

Ordene er få, men gode, og de myke kyssene og de glødende øynene levner ingen tvil overhodet, - og det vet jeg.

Hvordan skal vi noen gang møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var personlig veldig fornøyd etter dette og trodde jeg hadde gjort en kjempejobb.

Men jeg fikk ikke så mye som et "bra jobba" eller et klapp på skulderen..

Anonymous poster hash: 847d0...fb8

Hva tror du den analen i dusjen var for noe da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus og trampeklapp er nok å overdrive... men de som har vært i situasjonen har aldri ett sekund vært i tvil om komplimentene som nærmest ropes av hele min kropp.. øyne, hender, lepper...

Ordene er få, men gode, og de myke kyssene og de glødende øynene levner ingen tvil overhodet, - og det vet jeg.

Du er så sensuell atte...KG menn, elsk meg.

Anonymous poster hash: 0b6d8...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så sensuell atte...KG menn, elsk meg.

Anonymous poster hash: 0b6d8...df1

Hvorfor tar du henne på dette? Andre har svart omtrent det samme tidligere i tråden.

Anonymous poster hash: 9c9a2...c67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...