Gå til innhold

Er dette en fin kropp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Camel toe! :rodmer:

haha, neida, det får jeg faktisk ikke utenom i disse tynne trusene. Får det ikke selv om jeg drar treningstightsen skikkelig langt opp heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, neida, det får jeg faktisk ikke utenom i disse tynne trusene. Får det ikke selv om jeg drar treningstightsen skikkelig langt opp heller :fnise:

You just destroyed a perfectly good fantasy. :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes ikke store former er veldig pent, så i mine øyne er dette en helt normal kropp egentlig. Flott er den selvsagt, men ja. Så det er egentlig ikke så mye å stusse over at folk har forskjellige preferanser og anser denne kroppen som normal. Jeg stusser jo ikke over at noen synes denne kroppen er perfekt, selv om den i mine øyne ikke er det (som sagt flott kropp, men fotballfrue er nærmere perfekt enn denne)

Hvis du med "normal" mener midt på treet på egen attraktivitetsskala, så forstår jeg. Jeg tok det som "normal" på den måten at det er kvinner med slike kropper overalt, og det synes jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hvis du med "normal" mener midt på treet på egen attraktivitetsskala, så forstår jeg. Jeg tok det som "normal" på den måten at det er kvinner med slike kropper overalt, og det synes jeg ikke.

Åja, ja, da skjønner jeg at du tenkte det :)

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...