Gå til innhold

Er dette en fin kropp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fin kropp så absolutt.

Fine pupper, flott v-formet fitteparti, symmetrisk velformet rumpe og perfekte bein. Vil si dette er tett opp til perfekt fra naturen sin side. Flott kvinnemenneskeeksemplar.



Anonymous poster hash: 53a98...ee2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kvinne, flott kropp. Ser sunn og frisk ut. Tror mange mange kvinner ville være misunnelig på en sånn kropp. :)

Og til AB som snakket om flate hengepupper og slapp rumpe.... Tror du forveklser en normal og flott kropp med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en ultimat kropp i mine øyne. Stusser over at den kalles "normal" (de fleste jeg kjenner ser ikke slik ut). Synes den er langt bedre enn "fin".

Synes det vakreste er en slank figur med former (smal midje og fyldige pupper), med en mage som er flat uten å være "hard". Hun ser feminin ut og myk å ta på.

Selvsagt har alle forskjellig utgangspunkt, snakker bare etter preferanse her. Ville tusen ganger heller hatt en slik kropp enn en fotballfrue-kropp. Ikke at de ikke begge er flotte - bare mitt synspunkt.

Synes denne kroppen oser sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

Fin kropp så absolutt.

Fine pupper, flott v-formet fitteparti, symmetrisk velformet rumpe og perfekte bein. Vil si dette er tett opp til perfekt fra naturen sin side. Flott kvinnemenneskeeksemplar.

Anonymous poster hash: 53a98...ee2

Jeg har sånn, og synes det er så fælt :P Ikke at jeg bryr meg med det, men om jeg har på svært tynt undertøy som jeg ofte har, så synes det jo, for det går opp der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen var slank og fint formet. Men hun var tydelig utrent. Om hun ikke passer seg, vil hun lett legge på seg mye. Puppene var overaskende slappe for å sitte på en så ung kvinne. Brystvortene var usymetriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn, og synes det er så fælt :P Ikke at jeg bryr meg med det, men om jeg har på svært tynt undertøy som jeg ofte har, så synes det jo, for det går opp der

Camel toe! :rodmer:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det er en ultimat kropp i mine øyne. Stusser over at den kalles "normal" (de fleste jeg kjenner ser ikke slik ut). Synes den er langt bedre enn "fin".

Synes det vakreste er en slank figur med former (smal midje og fyldige pupper), med en mage som er flat uten å være "hard". Hun ser feminin ut og myk å ta på.

Selvsagt har alle forskjellig utgangspunkt, snakker bare etter preferanse her. Ville tusen ganger heller hatt en slik kropp enn en fotballfrue-kropp. Ikke at de ikke begge er flotte - bare mitt synspunkt.

Synes denne kroppen oser sex.

Jeg personlig synes ikke store former er veldig pent, så i mine øyne er dette en helt normal kropp egentlig. Flott er den selvsagt, men ja. Så det er egentlig ikke så mye å stusse over at folk har forskjellige preferanser og anser denne kroppen som normal. Jeg stusser jo ikke over at noen synes denne kroppen er perfekt, selv om den i mine øyne ikke er det (som sagt flott kropp, men fotballfrue er nærmere perfekt enn denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...