nordlending Skrevet 17. februar 2016 #61 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg studerer juss, så har vært borti noen lovtitler, blant annet sameieloven. Denne forkortes "saml.", og hver gang jeg leser det, leser jeg "samleieloven" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 18. februar 2016 #62 Del Skrevet 18. februar 2016 Forventer jeg for mye eller er hun en dårlig mamma/bestemor? Leste: ....eller er hun en dårlig manne-bestemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 19. februar 2016 #63 Del Skrevet 19. februar 2016 Jeg er kanskje i et spesielt humør i dag, for DNB presenterte meg for mine "triste sanksjoner", og ikke "siste transaksjoner" som ellers 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 8. mars 2016 #64 Del Skrevet 8. mars 2016 "Bare pes å være leder i sameie", ble til "Bare pes å være leder i samleie". Passet liksom ikke helt inn under "hus og hage". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 8. mars 2016 #65 Del Skrevet 8. mars 2016 Eg les alltid urinnvåner som urinvåner. Eg blir alltid litt perpleks, før eg kjem på at det jo er ein standard lesefeil hjå meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #66 Del Skrevet 8. mars 2016 AP snuser på ny arveavgift - AP sniffer sprelskt på ny arveavgift Lage øredobber leste jeg som lange øredobber Lim som ikke lager flekker eller klumper - Lim som ikke lager fleger og klumber Lyst til å lære å strikke - lyst til å lære å strige Mannsjåvinster syter igjen - jeg liker ikke menn og jeg vil ikke samarbeide (den leste jeg virkelig feil, huff, lesekunnskapene mine er ikke helt oppe for tid1) Anonymkode: 20d02...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #67 Del Skrevet 8. mars 2016 Husker da jeg og en venninne var rundt 10 år, så bemerket hun at hun syntes det var så morsomt med "Solstrålen Sameie", hun leste det som samleie. Jeg tenkte inni meg at "eh, alle kan jo gjøre den feilen, det er veldig logisk å begå den feilen, jeg har også lest den samleie mange ganger før, men så ikke noe poeng i å si det, for jeg antok at alle leste den feil på refleks eller hvis man er litt sløv og det er ikke så veldig morsomt.. sameie som blir samleie? okay liksom." Tror også mange leser feil ubevisst for å sprite opp hverdagen litt. Anonymkode: 20d02...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 16. juni 2016 #68 Del Skrevet 16. juni 2016 Nå måtte jeg bare inn her. Har lest Kreve meg løsnet fra bud som Kan jeg kreve løsnet hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. juni 2016 #69 Del Skrevet 28. juni 2016 mer sjokolade enn fisk i barns kosthold Leste jeg som mer sjokolade en fis i barns kosthold igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. juli 2016 #70 Del Skrevet 25. juli 2016 Uføretrygd og blotting! Nei, det var visst uføretrygd og blogging. Kan det være sommervarmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #71 Del Skrevet 6. august 2016 Psmf for nybegynnere ble til: PMS for nybegynnere Anonymkode: 84f49...562 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #72 Del Skrevet 6. august 2016 Tinderdatene stikker når de ser meg. ble til... Tinnsoldatene stikker når de ser meg. (huffda! ) Anonymkode: 84f49...562 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 6. august 2016 #73 Del Skrevet 6. august 2016 Engelsk by innfører segregering i svømmehall leste jeg som engelsk by innfører sengevæting i svømmehall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. august 2016 #74 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg leste "Klumpfot i halsen" her inne. Den riktige overskriften er "Klumpfølelse i halsen" Jeg kvakk litt da jeg leste den overskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 6. august 2016 #75 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg leste Hun søte på bussen til Trondheim som Hun sølte på bussen til Trondheim. Jeg trodde det dreide seg om en unge som hadde sølt brus eller noe annet kliss på bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 9. august 2016 #76 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg har opptil flere ganger lest "Når gikk dere over til junior seng?" som "Når fikk dere junior til sengs?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. august 2016 #77 Del Skrevet 12. august 2016 Jeg leste "Finnes det andre asiatiske land enn Nord-Korea" og var klar til å svare. Ja, massevis. Kina, Japan, Thailand, Syria, Libanon osv. Det som egentlig sto var: Finnes det andre ateistiske land enn Nord-Korea? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #78 Del Skrevet 13. august 2016 Spist smugla brød.. Farlig? (Spist mugla brød.. Farlig?) Anonymkode: 9c971...002 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #79 Del Skrevet 13. august 2016 Leser hele tiden PokemonGo som poke-mongo når de ikke har skrevet stor G inni der. Anonymkode: 494e2...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 20. august 2016 #80 Del Skrevet 20. august 2016 Brannstige i borettslag kan de nekte? Denne leste jeg i farten som "Brunstige i borettslag ..." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå