Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #1 Del Skrevet 10. mai 2004 Bilen min skulle vært ferdig EU-godkjent i februar. Jeg fikk den kontrollert i mars, men har fortsatt ikke fått utbedret det som må gjøres. Hva skjer? Får jeg ikke bilen ut av verkstedet igjen om jeg setter den inn eller...? Det er mulig det har kommet brev til oss, men det er unger som har drevet og stjålet posten i nabolaget så jeg det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #2 Del Skrevet 21. mai 2004 du skal få avskiltningsbegjæring i posten. bilen havner på politiets klippelister etter ca to dager, de vil ikke oppsøke deg - men du risikerer å møte en bil uten skilter om du parkerer i byen og lignende. du vil jo heller ikke få nye oblater, såklart. vær oppmerksom på at om du havner i uhell, selv om du ikke har ansvar - så er sjansen stor for at du får hele ansvaret, når bilen ikke er sikkerhet/eu-godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 21. mai 2004 #3 Del Skrevet 21. mai 2004 bilen havner på politiets klippelister etter ca to dager' date=' de vil ikke oppsøke deg - men du risikerer å møte en bil uten skilter om du parkerer i byen og lignende. [/quote'] Åjoda. Men det er ikke alltid de har tid til det over alt. Men det gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mai 2004 #4 Del Skrevet 21. mai 2004 Og hvis du blir stoppa i kontroll av noe slag (bilbelte, teknisk, fart osv osv) så tar de skiltene dine. Jeg har det samme problemet selv jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå