Gå til innhold

Vanlig å være så vid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da synes jeg du skal lese omigjen. - Hvor har du det fra at jeg "er ivrig etter å bekjentgjøre for omverdenen" at jeg skulle være attraktiv etc.? Hva vet du om min alder egentlig? Grunnen til at jeg skrev at jeg kunne knipe rundt en tynn penn, var for å vise at man kan trene opp og få velutviklede skjedemuskler. TS (eller muligens en annen, ikke lett å klare å følge med når flere skriver som AB) skriver at hun knapt kjenner at hun har en finger inni der.

Det har jeg gjort og hun er ikke bastant. Du blander TS med en annen AB. Du går for øvrig ganske langt for å få denne andre AB til å føle seg utilfreds med seg selv også. Antyder bl.a at kjæresten hennes sier hva hun vil høre når han sier hun er trang og at hun "ror til fiskeskjær" og har vanskelig for å ta innover seg at hun ikke er våt og trang som hun liker å tro, i motsetning til deg, vel og merke.

Jeg synes bare det er en rimelig ufin måte å svare på av den voksen dame jeg hadde forventet mer av.

Anonymous poster hash: 49e80...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mer overrasket over at det tydeligvis er normalt å slite med å få inn en finger eller en tampong, er dere vanligvis helt knusktørre der nede, selv når dere har mensturasjon?

Anonymous poster hash: df464...46f

Nei. Er naturlig ganske fuktig der nede. Men dersom jeg ikke er opphisset er det trangt.

Anonymous poster hash: 282a7...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antyder bl.a at kjæresten hennes sier hva hun vil høre når han sier hun er trang og at hun "ror til fiskeskjær" og har vanskelig for å ta innover seg at hun ikke er våt og trang som hun liker å tro, i motsetning til deg, vel og merke.

Jeg synes bare det er en rimelig ufin måte å svare på av den voksen dame jeg hadde forventet mer av.

Anonymous poster hash: 49e80...078

"Ro ro til fiskeskjær" skrev Arabella til en AB som antydet at kvinner var "knusktørre" dersom de var trange. Var en åpenbar usikkerhet der. Skriver man slik får man samme svar.

Utrolig konkurranse her inne. Føler man at man ikke er "trang" nok så må de som er trangere være "tørre". For ikke å snakke de detaljerte svarene på seksualtråder der det er om å gjøre å være så sensuell som mulig.

Når en venninne av meg fortalte at hun brydde seg om størrelse fordi hun ellers "ikke kjente noe" tok hun seg selv i svaret da hun skjønte at hun fremstod som "vid". Hun prøvde derfor å kompensere ved å si "jeg blir så vanvittig våt skjønner du, så hvis han ikke er stor, glir han ut". Hun er riktignok mye yngre, så den usikkerheten er mer forståelig.

Kvinner er hardbarka feminister det ene øyeblikket og det neste flyr fjæra i spørsmålet om hvem som er det største sexobjektet...

Anonymous poster hash: 282a7...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kjent inni noen kvinner, antagelig flere enn de fleste damer her inne, kan jeg med glede fortelle trådstarter at hun er helt normal.

:)

Endret av Bjørkeris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er TS, og skjønner ikke hvorfor så mange ler av spørsmålet mitt. Slike svar som det siste her er iallefall betryggende å høre.



Anonymous poster hash: 06448...324
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke polemisere med deg, jeg. "Typer" sier hva jenter vil høre, det er i grunnen ikke så mye å legge vekt på :fnise: . Selv får jeg knapt inn hverken en finger eller noe annet når jeg ikke er opphisset. Jeg er normalt utrustet nedentil.

Når det gjelder fødsler, er det slik at kroppen har innledende faser i forberedelser før selve fødselen skjer. Det kan du lese om selv hvis du er interessert.

Du er ikke normal nedentil dersom du ikke får inn en finger. Kan ikke bruke tampong som andre kvinner du da?

Anonymous poster hash: 24113...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Du er ikke normal nedentil dersom du ikke får inn en finger. Kan ikke bruke tampong som andre kvinner du da?

Anonymous poster hash: 24113...adb

Det var en mild overdrivelse :). Tampongbruk er uproblematisk. Jeg har alltid brukt Tampax på grunn av den glatte innføringshylsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Siden det ser ut som det er mange som vet hvordan man skal stramme seg opp så spør jeg her. Hvordan strammer man seg opp på best måte? Hvor lang tid vil det ta før man merker resultater?



Anonymous poster hash: 06448...324
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...