Gå til innhold

Vanlig å være så vid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før så hadde jeg problemer med å få inn bare en finger i skjeden, men etter jeg hadde sex for første gang for ikke lenge siden, så får jeg lett inn tre fingre! Får sikkert inn fire hvis jeg prøver og. Er jeg veldig vid da? Føler meg kjempevid. Hvor mange fingre er det vanlig å få inn, hvor mange får dere inn?



Anonymous poster hash: 06448...324
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er ikke veldig vid. Du er vel helt normal?

Jeg får vanligvis inn 3-4 fingre, men jeg klarer også å få inn hele hånda mi viss jeg prøver :) Og jeg er absolutt ikke vid :P



Anonymous poster hash: 97dde...49a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei, du er ikke veldig vid. Du er vel helt normal?

Jeg får vanligvis inn 3-4 fingre, men jeg klarer også å få inn hele hånda mi viss jeg prøver :) Og jeg er absolutt ikke vid :P

Anonymous poster hash: 97dde...49a

Du må ha en liten hånd. Får du til dette når kroppen er i normaltilstand, dvs. ikke opphisset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en liten hånd. Får du til dette når kroppen er i normaltilstand, dvs. ikke opphisset?

Jeg har ikke den største hånda nei :P men ikke den minste heller.

Og ja, jeg klarer å få den inn når jeg ikke er opphisset også :fnise: Men jeg må virkelig prøve hardt altså, er ikke slik at den bare glir rett inn liksom :P

Og som sagt, jeg er ikke vid. Er faktisk ganske trang :P

Anonymous poster hash: 97dde...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har ikke den største hånda nei :P men ikke den minste heller.

Og ja, jeg klarer å få den inn når jeg ikke er opphisset også :fnise: Men jeg må virkelig prøve hardt altså, er ikke slik at den bare glir rett inn liksom :P

Og som sagt, jeg er ikke vid. Er faktisk ganske trang :P

Anonymous poster hash: 97dde...49a

Når du faktisk klarer å få inn en hånd i en ikke-opphisset vagina, vil jeg si du er ganske romslig, at åpningen er vid.

Edit: Satt inn et manglende ord

Endret av Arabella
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du faktisk klarer å få inn en hånd i en ikke-opphisset vagina, vil jeg du er ganske romslig, at åpningen er vid.

Jeg vet vel selv hva jeg er ;) Som jeg sa, hånda mi er ikke kjempestor. Og typen min sier selv at jeg er ganske trang : )

Og uansett, det skal være plass til å føde ut en baby, så nei, at jeg får inn hånda mi betyr ikke at jeg er vid.

Anonymous poster hash: 97dde...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg vet vel selv hva jeg er ;) Som jeg sa, hånda mi er ikke kjempestor. Og typen min sier selv at jeg er ganske trang : )

Og uansett, det skal være plass til å føde ut en baby, så nei, at jeg får inn hånda mi betyr ikke at jeg er vid.

Anonymous poster hash: 97dde...49a

Jeg skal ikke polemisere med deg, jeg. "Typer" sier hva jenter vil høre, det er i grunnen ikke så mye å legge vekt på :fnise: . Selv får jeg knapt inn hverken en finger eller noe annet når jeg ikke er opphisset. Jeg er normalt utrustet nedentil.

Når det gjelder fødsler, er det slik at kroppen har innledende faser i forberedelser før selve fødselen skjer. Det kan du lese om selv hvis du er interessert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en liten hånd. Får du til dette når kroppen er i normaltilstand, dvs. ikke opphisset?

Har du vært hos gynekolog og tatt ultralyd? Det ultalydapparatet er ikke særlig stort, men det glir lett inn i meg selv om jeg ligger der og er kjempenervøs.

Anonymous poster hash: 47241...f33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Har du vært hos gynekolog og tatt ultralyd? Det ultalydapparatet er ikke særlig stort, men det glir lett inn i meg selv om jeg ligger der og er kjempenervøs.

Anonymous poster hash: 47241...f33

Ja, det har jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke polemisere med deg, jeg. "Typer" sier hva jenter vil høre, det er i grunnen ikke så mye å legge vekt på :fnise: . Selv får jeg knapt inn hverken en finger eller noe annet når jeg ikke er opphisset. Jeg er normalt utrustet nedentil.

Når det gjelder fødsler, er det slik at kroppen har innledende faser i forberedelser før selve fødselen skjer. Det kan du lese om selv hvis du er interessert.

Haha, om kjæresten min hadde syntes jeg var for vid, så hadde han nok sagt fra for over 2 år siden.

Dessuten, hadde jeg vært vid, så hadde vi jo ikke hatt problemer med å få penisen hans inn når vi skal ha sex.

Og som jeg sa, hånda mi glir ikke rett inn. Jeg må jobbe ganske så hardt for å få den inn, og det er ikke akkurat behagelig, så det er ikke noe jeg gjør til vanlig altså. Har vel gjort det bare 2 ganger eller no :)

Anonymous poster hash: 97dde...49a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får inn to fingre når jeg virkelig presser ( ikke kåt). Kan sikkert trykke inn 3 også, men det er jo ikke gått. Du kan alltids presse inn ting, men om det er godt er en helt annen sak. Er jeg ikke kåt fikk ikke eksen inn penisen sin, av og til måtte vi bare kutte ut, men fordi jeg var anspent.

En finger går lett og uten ubehag i normaltilstand. Får inn grønn tampong når blødningene er på slutt av mensen. Det gjør vondt, men går.



Anonymous poster hash: 6dadd...a61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hånd???? Jeg hadde aldri fått inn en hånd, og jeg har født barn! Da må du ha veldig avslappede muskler der når du holder på ihvertfall!

:fnise:



Anonymous poster hash: e0b05...8f3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS du får jo inn fler fingre etter sex fordi du er fortsatt 'utvidet' etter å ha vært opphisset og penetrert. Du merker vel at det er annerledes dersom du ikke er opphisset?

Dersom det skulle være unormalt å få inn to fingre i opphisset tilstand ville det sette begrensninger for endel kvinner ang. menn å ha sex med...

I ikke-opphisset tilstand må jeg skvise og lirke inn en normal tampong. I opphisset tilstand kan jeg greit bruke to fingre.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Får inn hele hånda jeg, et bein å. Plass til mye når jeg skal igjennom tollen.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hånd???? Jeg hadde aldri fått inn en hånd, og jeg har født barn! Da må du ha veldig avslappede muskler der når du holder på ihvertfall!

:fnise:

Anonymous poster hash: e0b05...8f3

haha, jaa :P hadde jeg vært skikkelig anspent osv, så hadde det nok ikke gått :P

Men som sagt, det var ikke akkurat behagelig, så er ikke noe jeg kommer til å prøve igjen akkurat :P

Anonymous poster hash: 97dde...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her.

Høres ut som alle synes at en hel hånd er for mye. Det skjønner jeg jo.

Men jeg som får inn 3 fingre, muligens 4, det er ikke i opphisset tilstand. Høres ut som jeg er litt videre enn gjennomsnittet da. Stemmer dette?



Anonymous poster hash: 06448...324
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos gynekolog og tatt ultralyd? Det ultalydapparatet er ikke særlig stort, men det glir lett inn i meg selv om jeg ligger der og er kjempenervøs.

Anonymous poster hash: 47241...f33

De bruker jo glidemiddel da, sånn at det faktisk skal gli lett inn hos alle som har en form for åpning.

Endret av Version 2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det kommer jo an på hvor våt du er og hvor elastisk skjeden din er. Noen har mer elastisitet enn andre, uten at de trenger å være vid. Dersom du putter inn en finger og klarer å stramme rundt den med skjedemuskulaturen, så er du ikke vid. Dersom du ikke klarer dette så er du kanskje bittelitt vid og bør trene opp bekkenmuskulaturen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer overrasket over at det tydeligvis er normalt å slite med å få inn en finger eller en tampong, er dere vanligvis helt knusktørre der nede, selv når dere har mensturasjon?



Anonymous poster hash: df464...46f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...