Gå til innhold

Gutter: Morrabrød. Vil dere ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi gutter er kåte hele tiden, tenker bare på en ting, gjør alt for å få dyppet den i noe med puls (og pels).

Neste spørsmål :filer:

Vet du, jeg driver å hører dette, men føler ikke det stemmer! Menn uten forhold er villige hele tiden, men snart du blir sammen med de, vel min erfaring er at lysten er mye større hos kvinnen i et forhold enn en mann i forhold..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, jeg driver å hører dette, men føler ikke det stemmer! Menn uten forhold er villige hele tiden, men snart du blir sammen med de, vel min erfaring er at lysten er mye større hos kvinnen i et forhold enn en mann i forhold..

Her er det kjæresten som har mer lyst :fnise: Han kunne gjerne pult meg både 4 og 5 ganger om dagen, mens jeg klarer meg med 4-5 ganger i uka :P

Anonymous poster hash: 7b772...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg driver å hører dette, men føler ikke det stemmer! Menn uten forhold er villige hele tiden, men snart du blir sammen med de, vel min erfaring er at lysten er mye større hos kvinnen i et forhold enn en mann i forhold..

Min erfaring også. Sex hele tiden i begynnelsen, men med en gang man får kjærestemerkelappen så er plutselig sexlysten nede på to ganger i uken.

Anonymous poster hash: ae6d9...95d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gutter er kåte hele tiden, tenker bare på en ting, gjør alt for å få dyppet den i noe med puls (og pels).

Neste spørsmål :filer:

Vet du, jeg driver å hører dette, men føler ikke det stemmer! Menn uten forhold er villige hele tiden, men snart du blir sammen med de, vel min erfaring er at lysten er mye større hos kvinnen i et forhold enn en mann i forhold..

Ah, sorry.

Glemte faktisk :ironi:.

Eller - helt ærlig - trodde ikke det var nødvendig.Ikke alt er like åpenbart skjønner jeg :plystre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, sorry.

Glemte faktisk :ironi:.

Eller - helt ærlig - trodde ikke det var nødvendig.Ikke alt er like åpenbart skjønner jeg :plystre:

Ja, sorry, jeg tenkte faktisk på at du nok var sarkastisk, men da hadde jeg allerede postet. Men er allikevel mange som har den innstillingen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...