Gå til innhold

Gutter: Morrabrød. Vil dere ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir dere kåte fordi dere har morrabrød? Vil dere ha sex? Eller er det bare å vente til den forsvinner igjen og gå videre med livet

Anonymous poster hash: b55eb...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thai clinch

Det er ikke enten eller. Av og til. Men tankene blir jo fortere henledet til sex når den stanger i mageskinnet oppover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Det sies jo at man blir stiv om natten fordi det skal holde svamplegemet og ellers penis friskt og sirkulatorisk. Den teorien er mest sannsynlig korrekt. Men teorien skranter litt.....jeg har da flere timer med "nedetid" for penis på dagtid enn på nattestid. Så egentlig burde jeg jo ha like mye ereksjon på dagtid som på natten for å holde penis frisk. Eller er det her egenaktivitet som gjelder for å opprettholde "oppetiden" og vevet friskt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg morrabrød så vil selvfølgelig kukken inn i fitte.



Anonymous poster hash: 5636f...c44
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever ikke at jeg er kåt når jeg våkner med morrabrød. Svaret er jo likevel at ja, jeg vil gjerne ha sex, men ikke noe mer enn vanlig.

Anonymous poster hash: ffbfc...92a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies jo at man blir stiv om natten fordi det skal holde svamplegemet og ellers penis friskt og sirkulatorisk. Den teorien er mest sannsynlig korrekt. Men teorien skranter litt.....jeg har da flere timer med "nedetid" for penis på dagtid enn på nattestid. Så egentlig burde jeg jo ha like mye ereksjon på dagtid som på natten for å holde penis frisk. Eller er det her egenaktivitet som gjelder for å opprettholde "oppetiden" og vevet friskt?

Det handler om sjekk av systemet. Kroppen leges best om natten og går gjennom massevis av prosesser - inklusivt ereksjon.

For min del er det 50/50 om jeg er kåt eller bare finner den utrolig upraktisk. Helt jævlig å pisse med boner.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dere kåte fordi dere har morrabrød? Vil dere ha sex? Eller er det bare å vente til den forsvinner igjen og gå videre med livet

Anonymous poster hash: b55eb...4a3

Ja. Og helst ikke noe forspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og helst ikke noe forspill.

Hvordan kan du få morrabrød om du er en kvinne? :P

Anonymous poster hash: 7b772...f0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du få morrabrød om du er en kvinne? :P

Anonymous poster hash: 7b772...f0a

På alle de vanlige måtene, antar jeg. :humpe:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

For å avspore tråden litt så er det altså en utsøkt glede å våkne med en Mann som 'står i stram giv akt', er kosen og klar... glupsk og grådig.. rolig og utålmodig på en gang.

... ja, jeg skal snart forlate kontoret, ta helg og konsentrere meg om posten min.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sagarmatha

Blir dere kåte fordi dere har morrabrød? Vil dere ha sex? Eller er det bare å vente til den forsvinner igjen og gå videre med livet

Anonymous poster hash: b55eb...4a3

Nei, jeg får morrabrød fordi jeg er kåt. Burde vært flinkere å utnytte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo stiv så hvorfor ikke bare bruke muligheten :lur: Om den er stiv selv om jeg ikke er kåt så blir jeg kåt etter hvert uansett :P

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dere kåte fordi dere har morrabrød? Vil dere ha sex? Eller er det bare å vente til den forsvinner igjen og gå videre med livet

Anonymous poster hash: b55eb...4a3

Ikke nødvendigvis. Det hender selvfølgelig at jeg er kåt når jeg våkner, men som oftest er den bare et plagsomt hinder i å få på seg buksa om morgenen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utdyp?

Anonymous poster hash: fb11a...a7c

Ja, stemmer. Vil helst gå rett på "utdypingen" når jeg har morrabrød, for da er jeg veldig klar. Gjerne bare en kjappis.

Endret av Trapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel allment kjent at en hard penis ikke nødvendigvis trenger å bety at man er kåt?



Anonymous poster hash: 44be5...ad1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pulte en fyr med morrabrød en gang, han endte opp med å tisse i meg da han kom.

Lesson learned!



Anonymous poster hash: f4455...f67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...