AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg har så lenge jeg kan huske, altså siden jeg var ganske liten, plutselig kunne få smerter i brystet. Det er akkurat som en stikkende smerte. Om jeg beveger meg eller puster blir det verre. Det gjør kjempe vondt. For at det skal gå over må jeg sitte helt i ro og holde pusten. Det varer bare en liten stund. ca. et halvt minutt, vil jeg tro. Jeg har time hos legen i januar, så da skal jeg spørre om dette. Men er det noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: a970a...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #2 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg sliter mye med det samme. Men det er bare muskulært. Siden du har hatt det siden du var liten, så kan det også være vevet, eller noe muskulært. Var svært bekymret for det før, men fikk en ro i meg da jeg fikk vite det. Kanskje du burde ta det opp med legen i januar og bare høre? Alltid like lurt å spørre om ting. Anonymous poster hash: c9f59...45e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 26. desember 2014 #3 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg bumper denne istedenfor å starte en ny tråd. De siste tre dagene har jeg fått stikkende smerter i venstre bryst, akkurat der hjertet sitter. Jeg ga det et par dager, men det ble ikke bedre. Jeg er av typen som aldri er hos legen og er aldri syk, men valgte faktisk å ta en tur på legevakta i natt da jeg ble smått bekymret. Fikk beskjed om at alt så sunt ut, og at det var muskulært...Ta smertestillende og ignorer det, ble vel konklusjonen. Hva er egentlig årsaken til disse smertene? Noen andre som har hatt det? For en med normalt god helse er det litt ubehagelig når det ligger og ulmer fra hjertet. Ingen i slekta har slitt med slikt, og jeg er ikke stresset. Kan ikke finne en eneste grunn til det, så det er litt vanskelig å bare slå seg til ro med slikt. Irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 26. desember 2014 #4 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg også har hatt det fra jeg var liten. Får ikke pustet ordentlig på et halvt til et minutt. En natt i sommer fikk jeg ikke trekt pusten ordentlig på flere timer. Det var ubehagelig. Har aldri snakket med lege om dette. Går utfra at det er noe uskyldig. I sommer hadde jeg også følelse av å ha leamus i hjertet. Hadde det ofte,men det har gått over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Del Skrevet 26. desember 2014 Muskulert som mange opplever en gang eller mange i løpet av livet. Helt ufarlig. Ingen vet hva årsaken er. Utrolig vondt når det skjer er det hvertfall! Anonymous poster hash: b4e98...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #6 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg bumper denne istedenfor å starte en ny tråd. De siste tre dagene har jeg fått stikkende smerter i venstre bryst, akkurat der hjertet sitter. Jeg ga det et par dager, men det ble ikke bedre. Jeg er av typen som aldri er hos legen og er aldri syk, men valgte faktisk å ta en tur på legevakta i natt da jeg ble smått bekymret. Fikk beskjed om at alt så sunt ut, og at det var muskulært...Ta smertestillende og ignorer det, ble vel konklusjonen. Hva er egentlig årsaken til disse smertene? Noen andre som har hatt det? For en med normalt god helse er det litt ubehagelig når det ligger og ulmer fra hjertet. Ingen i slekta har slitt med slikt, og jeg er ikke stresset. Kan ikke finne en eneste grunn til det, så det er litt vanskelig å bare slå seg til ro med slikt. Irriterende Hvilke undersøkelse ble gjort på LV?Anonymous poster hash: 03213...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders42 Skrevet 27. desember 2014 #7 Del Skrevet 27. desember 2014 Har selv hatt muskulære spenninger og smerter i brystet fra tid til annen opp igjennom årene , det kan oppstå muskelstivhet og spenninger i mellom ribbene og i de større brystmusklene om man sitter mye fremover for eksempel på PC /Kontor osv.. viktig å tøye ut brystmusklene daglig , for eksempel i en døråpning. Rett og rank holdning er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå