Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

helt enig!! Det lukter fryktelig av dem!!

Har sikkert prøvd alle på markeddet, men alle lukter grusomt!

Det verste er at lukta blir sittende fast på fingrene i timesvis etterpå, selv om man vasker hendene mange ganger!

Hender jeg blir kvalm av lukta:(

Anonymous poster hash: 7bee7...3f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Änglamark våtservietter når vi er ute på tur, synes ikke de lukter noe som helst?

Anonymous poster hash: 66187...fcd

Skrevet

Lager selv, jeg. Mesoft med vann og kokosolje, putt i en tett boks, og voila, våtservietter på tur.

Skrevet

Lager selv, jeg. Mesoft med vann og kokosolje, putt i en tett boks, og voila, våtservietter på tur.

Kan man bruke babyolje? Hvor får man kjøpt kokosolje?

Anonymous poster hash: c2fe7...31f

Skrevet

Babyolje har en tendens til å lukke porene fremfor å la huden puste, og har ikke de pleiende og antibakterielle egenskapene til kokos..:)

Fås kjøpt på helsekost, og meny o.l. Hos noen står det med oljene, hos andre med thaimaten, og noen få har det i hyllen for allergimat...

Skrevet

Babyolje har en tendens til å lukke porene fremfor å la huden puste, og har ikke de pleiende og antibakterielle egenskapene til kokos..:)

Fås kjøpt på helsekost, og meny o.l. Hos noen står det med oljene, hos andre med thaimaten, og noen få har det i hyllen for allergimat...

Ok takk :)

Anonymous poster hash: c2fe7...31f

Skrevet

Syns ikke Dermologica sine lukter noe særlig. Og de virker ikke som de inneholder så mye såpegreier heller. Fikk noen prøvepakker på Libero, Pampers, Natusan og når jeg holdt de under vann klemte jeg ut såpe så det sang etter. Hele rumpen til babyen kjentes ut som en såpe etter at jeg hadde vasket den med de. Nå sverger jeg til Dermologica sine eller Vidi tørre engangskluter.

Anonymous poster hash: e62ba...90a
Skrevet

Etter et par år med våtservietter lukter alle bæsj.

Anonymous poster hash: 10cbc...f1b

:hoho:

Akkurat det er faktisk sant.

Som sagt fikk jeg min eldste for 15 år siden, da alt var sterkt parfymert. Noen luktet deilig baby (Natusan, blant annet... det hender faktisk at jeg savner den lukten nå som ingen babyprodukter lukter noe som helst), andre luktet overparfymert, gammel cruisedame. Det verste er at etter en stund luktet jeg ikke bare den übersterke parfymen, men jeg kjente virkelig bæsjelukta under der, om det så var en nyåpnet pakke. Tror bæsjelukta hang igjen i nesa ;)

Så det er kanskje ikke så rart at jeg tenker på dagens våtservietter som det reneste fjellvann... Bruker som oftest Natusan, men kan ikke si at jeg synes verken Pampers eller Libero lukter spesielt ekkelt, i alle fall ikke sammenlignet med alle andre lukter som finnes rundt/i et hjem med mange barn.

Det skal sies at ungene mine aldri har hatt sensitiv hud. Så lenge de får tørke godt mellom hvert skift, er det det samme hva jeg tørker bæsjen med.

Skrevet

Etter et par år med våtservietter lukter alle bæsj.

Anonymous poster hash: 10cbc...f1b

Haha, slik har jeg det litt i forhold til babygrøt. For hver gang jeg gir han grøt så begynner han å bæsje :eeeh:

Anonymous poster hash: e62ba...90a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...