Gjest HappyWaffle Skrevet 28. november 2013 #1 Del Skrevet 28. november 2013 jeg har tenkt til å ordne en fin julegave til ei venninne hun liker lys og pyntegjennstander, men hva skal jeg kjøpe som ikke koster så mye? vil gjerne at det skal være flere tin, isteden for en dyr en. grense på 150-200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #2 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg hadde blitt veldig glad for en samling av kubbelys i ulike farger. Ingen dyre eller fancy, men gjerne fra europris og nille. Samle de sammen i en fin eske eller kurv.Anonymous poster hash: f6355...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 28. november 2013 #3 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg hadde blitt veldig glad for en samling av kubbelys i ulike farger. Ingen dyre eller fancy, men gjerne fra europris og nille. Samle de sammen i en fin eske eller kurv.Anonymous poster hash: f6355...73e det med kurv var ikke dumt takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Fly Skrevet 29. november 2013 #4 Del Skrevet 29. november 2013 Enig med AB, finner masse fint og billig på butikker som nille, europris og clas ohlson også faktisk.. Mye fint på kremmerhuset også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 29. november 2013 #5 Del Skrevet 29. november 2013 Har sett at noen har satt på serviettmotiv eller trykk på vanlige lys. Klippe ut motiver fra servietter og bruke strykejernet til å smelte det på. Du kan også bruke tynn metalltråd eller sløyfer som du snurrer rundt/binder for litt ekstra pynt. Regner med at hun har vett nok til å ta av en sløyfe før hun brenner lyset Kanskje får du tak i et eller annet fint å sette lysene på.. som en skiferhelle eller en flis (en flis kan du feks male på eller dekorere på andre måter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 29. november 2013 #6 Del Skrevet 29. november 2013 Noe hjemmelaget konfekt eller brente mandler sammen med fine lys, telysholder, servietter eller noe sånt Da viser du at du har lagt omtanke i gaven og ikke bare rasket med deg noe. De fleste sånne gjenstander koster vel ikke mer enn 150 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElenaMichelle Skrevet 30. november 2013 #7 Del Skrevet 30. november 2013 Hva med å kjøpe en stor eller flere små bilderammer, og fylle de med bilder? Det hadde jeg blitt glad for å få. De har flere fine og billige bilderammer på Europris og Clas Ohlson! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå