Lila Skrevet 28. november 2013 #1 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg slår på stortrommen og gir weekendtur i julegave til min kjære. Er det noen som har noen lure ideer til hvordan jeg kan pakke dette inn? Syns det blir litt kjedelig å gi et ark bookingnummer og hotellbekreftelse. Har tenkt på å gi en guidebok, men er litt redd for at det blir litt sånn "En bok? Åjaaa, skal vi reise der?". Så, er det noen som har en god idé? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 28. november 2013 #2 Del Skrevet 28. november 2013 Kanskje du kunne kjøpe en sånn lekekoffert og klistre på en gammeldags reiselapp med destinasjon og dato? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 28. november 2013 #3 Del Skrevet 28. november 2013 Og så kan du legge guideboka og kanskje en brosjyre eller utskrift med bilder av hotellet oppi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lila Skrevet 28. november 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 28. november 2013 For en utrolig god idé! Det blir jo mye mer spennende enn noen papirark. Tusen takk for tips, dette skal jeg få til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 28. november 2013 #5 Del Skrevet 28. november 2013 Han kommer ALDRI til å gjette innholdet i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lila Skrevet 28. november 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 28. november 2013 Han kommer ALDRI til å gjette innholdet i alle fall Gleder meg til å se reaksjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #7 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg pakket inn et lite plastfly fra lekebutikk da jeg skulle gi flybilletter i gave for noen år siden. Anonymous poster hash: f7f36...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evelynita Skrevet 28. november 2013 #8 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg pakket inn en Lonely Planet bok for destinasjonen med billettene inni :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 28. november 2013 #9 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Du kan lage et puslespill via f.eks FotoKnudsen, der han må pusle det sammen for å se hva han får. Da kan du skrive en tekst, ha en bakgrunn og legge på bilder. Endret 28. november 2013 av Serafina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. november 2013 #10 Del Skrevet 28. november 2013 Da jeg gav noe lignende, så la jeg billettene imellom to planker, som jeg så skrudde sammen med MANGE skruer. Da tok det litt tid med oppakking, og han varveldig spent da siste skru ble skrudd ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lila Skrevet 28. november 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 28. november 2013 Takk for mange veldig, veldig gode ideer! Nå fikk jeg litt å gruble på her Skal se hva jeg får tak i! Han kommer ikke til å ha peiling når han ser formen på gaven hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #12 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg laget en bildemontasje, med bilder fra reisemålet og tekst om hva vi skulle. Dette ble lagret i en sånn figurminnepinne som jeg pakket inn i en stor pakke med mye fyll rundt. Anonymous poster hash: 628f4...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Fly Skrevet 29. november 2013 #13 Del Skrevet 29. november 2013 Om du har en kreativ hjerne kunne du jo laget en slags rebus.. Da jeg fikk nye piggdekk til bilen til jul et år laget mamma marsipan formet som fire runde "smultringer", med noe inni med audilogoen, og limt på pepperkakegriser rundt "hjulene" (PIG-dekk, hahaha).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #14 Del Skrevet 29. november 2013 Da jeg fikk ferietur i julegave (chartertur) hadde han lagt bestillingsbekreftelse og en lonely planet bok oppi en liten reisekoffert som han pakket innAnonymous poster hash: a3081...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollysBubble Skrevet 29. november 2013 #15 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg har kjøpt en ukes ferie på vårparten, og her blir det nok til at jeg lager et lite hefte i Indesign med bilder og fakta om/ av reisemålet og hotellet, samt et par aktiviteter jeg gleder meg til å teste ut. Alt legges i en eske som pakkes inn (slik at det ser kvadratisk ut), så får han lure. Tror han har en liten mistanke, da, jeg spurte nemlig rett ut om han kunne garantere at han ikke hadde viktige møter etc. som ikke kunne flyttes på den uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollysBubble Skrevet 29. november 2013 #16 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Kanskje du kunne kjøpe en sånn lekekoffert og klistre på en gammeldags reiselapp med destinasjon og dato? Åh, denne ideen likte jeg! Lekekoffert må definitivt kjøpes - så legger jeg heftet jeg lager nedi. Noen som vet hvor man kjøpe slike kofferter? Jeg sjekket på Brio, men fant ingenting. Endret 29. november 2013 av MollysBubble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lila Skrevet 29. november 2013 Forfatter #17 Del Skrevet 29. november 2013 Dere er jo bare helt geniale! Dette blir bra!! MollysBubble - jeg vet de har hatt små kofferter på Søstrene Grene. De er nok ikke så dyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 29. november 2013 #18 Del Skrevet 29. november 2013 Åh, denne ideen likte jeg! Lekekoffert må definitivt kjøpes - så legger jeg heftet jeg lager nedi. Noen som vet hvor man kjøpe slike kofferter? Jeg sjekket på Brio i dag, men fant ingenting. De har solgt på TGR tidligere.. det kan også hende de har på Nille, Clas Ohlson eller Søstrene Grene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 29. november 2013 #19 Del Skrevet 29. november 2013 Før i tiden hadde de sånne dukkekofferter i lekebutikkene. Dette var riktignok i min pure barndom på 70-80 tallet. De var laget av en slags papp eller tynn spon og fantes i rødt og blått med blomster langs kanten. Er sikker på at det finnes kofferent til dukker ennå, om enn litt mindre sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 30. november 2013 #20 Del Skrevet 30. november 2013 Lekehuset og søstrene grene har i alle fall! Da jeg gav reise, kjøpte jeg også en billig koffert i kabinstørrelse, la reiseinformasjonen inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå