Gå til innhold

Hjelp til å finne navn på hylle fra ikea?

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en hylle i stua, fra ikea som jeg liker veldig godt! Den er veldig lik Expedit serien, men den har ikke like store rom, noen er smale, andre er store, kun to av de har samme størrelsen som expedit sine rom. Den er vel 150-170 høy tenker jeg! Finner den ikke på ikea sine sider lengre, og de er så ufattelig trege på å svare så tenkte å spørre her så jeg kanskje fikk noen svar før de svarer meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en hylle i stua, fra ikea som jeg liker veldig godt! Den er veldig lik Expedit serien, men den har ikke like store rom, noen er smale, andre er store, kun to av de har samme størrelsen som expedit sine rom. Den er vel 150-170 høy tenker jeg! Finner den ikke på ikea sine sider lengre, og de er så ufattelig trege på å svare så tenkte å spørre her så jeg kanskje fikk noen svar før de svarer meg :)

Det er lettere hvis du legger ved et bilde

Anonymous poster hash: b1662...170

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke denne? den er fra Expedit-serien, men har utgått fra sortimentet… artikkelnr er 501.477.35 :)

expedit-shelving-unit__0090093_PE223576_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere hvis du legger ved et bilde

Anonymous poster hash: b1662...170

Den er i et virrvarr av kaos fordi vi bygger om og jeg fikk brått lyst på en til i går, derfor satset jeg alt på at noen husket hva den het :)

det er vel ikke denne? den er fra Expedit-serien, men har utgått fra sortimentet… artikkelnr er 501.477.35 :)

Ja! Flinka! Æsj,skulle så alt for gjerne hatt en til i sort gitt! Men da er det expedit hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...