Gjest Gjest1 Skrevet 10. mai 2004 #1 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei! Nå er det 1 mnd og 12 dgr siden forrige mensbegynnelse (1/4). Sluttet med pillen 28.mars (etter mange års bruk). Så dvs at jeg ikke har hatt mens siden jeg slutta på pillen. Hvor lenge kan det normalt ta før jeg får mens ca en gang i mnd igjen? Kan det hende det tar f.eks 2 mnd mellom hver gang? Eller kan det hende at jeg allerede er gravid?! Det er vel for godt til å være sant da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. mai 2004 #2 Del Skrevet 10. mai 2004 Det kan være at du allerede er gravid, ta en test. Ellers så er det veldig forskjellig når man får mens etter ppilleslutt... Lykke til og krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 10. mai 2004 #3 Del Skrevet 10. mai 2004 Ingenting og alt er normalt når det gjelder p-pilleslutt. For meg varte den første pillefrie syklusen i 78 dager!!! Har du ikke fått mensen innen 2 mnd. (noen sier 3) kan du kontakte legen din og få piller for å sette i gang systemet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 11. mai 2004 #4 Del Skrevet 11. mai 2004 Varigheten her er helt individuell. Jeg er av dem som kom rett inn i ca 30 dagers syklus med en gang.... En må nesten bare vente å se... Kjedelig, men sånn er nå en gang maskineriet vårt bygget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 11. mai 2004 #5 Del Skrevet 11. mai 2004 Første syklusen var 40-41 dager..... akk så lenge spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. mai 2004 #6 Del Skrevet 11. mai 2004 etter jeg sluttet på pillen tok det 29 dager så kom mensen!! Så min kropp kom fort i rute. Er spent på når den andre kommer, men håper den kommer i rute den også! Men ta en test så slipper du å gå rundt å tenke på det! Greit å vite fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker - anonym nå Skrevet 11. mai 2004 #7 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg er av dem som kom rett inn i ca 30 dagers syklus med en gang.... En må nesten bare vente å se... Kjedelig' date= men sånn er nå en gang maskineriet vårt bygget Det samme med meg. Første syklus var helt normal, men nå etterpå har den variert med alt fra 28-40 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 11. mai 2004 #8 Del Skrevet 11. mai 2004 For meg har det vært slik: Første syklus var 38 dager Andre syklus var 48 dager Blir spennende å se hvor lang denne syklusen blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 12. mai 2004 #9 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg rakk aldri å få tilbake mensen jeg... Ble gravid 2 uker etter pille slutt. Testet positivt dagen etter forventet mens (da jeg normalt skulle fått den med p-piller) Så løp og kjøp! Du kan faktisk være gravid. Tvi, tvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #10 Del Skrevet 26. mai 2004 Og så kom mensen! Nesten 2 mnd siden forrige mens (1.april)! Begynte virkelig å lure, og hadde tenkt å ta en test denne uka, men så kom den altså...Kanskje litt skuffa innerst inne, selv om jeg ikke har gått seriøst inn for prøvingen enda. Sluttet med pillen i slutten av mars. Nå er det bare å finne ut når EL er...Det er det verre med...Har aldri gjort det før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå