Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #21 Del Skrevet 12. mai 2004 fader heller- dette skulle liksom være en seriøs tråd også kommer dere og ødelegger alt sammen :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. mai 2004 #22 Del Skrevet 12. mai 2004 Du skal hvertfall få stjerne i boka for godt forsøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. mai 2004 #23 Del Skrevet 12. mai 2004 Men seriøst, Alex, hvis du vil at jeg skal slutte å bruke ordet "løktråd", så skal jeg gjøre det. Alt for deg, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #24 Del Skrevet 12. mai 2004 Åhhhhh Greeny- go'klumpen :-) Tror bare vi må bli litt flinkere til å gi tåder en sjanse- før vi skriker løk. Men som Hr . Brun så er vi på side 5 og det bare er tull så må det da være lov. Jeg er for at sex skal være gøy jeg, skulle ønske at det var flere her inne som var enige idet og ikke tok alt så dønn seriøst hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 12. mai 2004 #25 Del Skrevet 12. mai 2004 Så lenge det er ens egne tråder, kan vel ingen si noe på det!! Da får de med meg å gjøre :evil: Liker Løk jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 12. mai 2004 #26 Del Skrevet 12. mai 2004 Som nevnt før så kunne kanskje Løking fått sitt eget Tema inne i Forumet. Løking kunne vært sidestilt med snikk snakk og liknende...? LØK! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2004 #27 Del Skrevet 13. mai 2004 hvorfor begynner alle å gråte når jeg drar frem løken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 14. mai 2004 #28 Del Skrevet 14. mai 2004 Åhhhhh Greeny- go'klumpen :-) Tror bare vi må bli litt flinkere til å gi tåder en sjanse- før vi skriker løk. Men som Hr . Brun så er vi på side 5 og det bare er tull så må det da være lov. Jeg er for at sex skal være gøy jeg, skulle ønske at det var flere her inne som var enige idet og ikke tok alt så dønn seriøst hele tiden Joda, det er viktig at sex er gøy, men om folk legger ut ting de sliter med så er det kanskje ikke så gøy for dem at andre tuller og tøyser...? Det er tid for alvor og en tid for lek og det er greit å vite forskjellen. Det handler om respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå