Gå til innhold

Sensur av ordet "løktråd"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nei dette er heller ikke noe tulle innlegg.

jeg har fått en del pepper i det siste :( for bruken av ordet løktråd.

Jeg ser at mange brukere ( gjester) føler at de må forklare seg i innlegg og si at de er alvorlige og det burde strengt tatt i ikke være nødvendig.

Ordet har nok blitt litt for yuppig brukt og det er nok noe seriøse tråder som har blitt ødelagt- og det er synd, man skal ikke føle at man må forklare seg når man skriver et innlegg på KG, det var heller ikke min menig når jeg brukte det ordet, det skulle egentlig bare være en lite morsomhet som har tatt litt av.

Vet ikke om dette egentlig passet på sexualitet men det er jo som regel der ordet (senurert :wink: ) har blitt brukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt tull må vel være lov, men jeg kan godt støtte opp om å bruke løkbegrepet bare på snikk-snakk og lignende plasser

Ingen grunn til å ta alt innover deg Alex - vi er flere som ikke alltis er like saklige :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem2: Har fått noen ikke så hyggelige Pm' er :(

Tuller du?? :o

Det syns jeg tjener fullstendig mot sin hensikt, men meg om det...

Jeg vil selsagt gjøre det jeg kan for å spre toleranse og respekt, men da forventer jeg jaggu å få det tilbake :-?

Ikke noe mere grønnsaker fra denne kanten - speiderord - men da vil jeg ikke se ei eneste nepe inne på KG heller (*fniser litt*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmm, så mange som har klaget og ingen som hadde noe poitivt å si nå :klø:

Kanskje det ikke var så farlig da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg også hadde et innlegg i forkant av at begrepet "løktråd" utviklet seg? Uansett; det er et glimrende begrep, og litt må man tåle! Man kan ikke alltid gå rundt og være redd for å tråkke noen på tærne, så dette får du heve deg over, Alex! Sånne PM'er fortjener du da ikke!!!

Stå på!

Klem fra sauen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Alex, er bare godjente du, :klem: og jeg vet at du absolutt ikke oppfant løktråd-prinsippet for å være slem. Og urettferdig at kun du skal få pepper for det, det var da flere av oss som "videreutvikla" prinsippet, så de som er sure kan gjerne send PM til meg også, hvis noen skal kjeftes på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:kysse:

Væren og Greensky

Men jeg må si at jeg faktisk nå synes det er litt festlig.

De som ga meg pepper har ikke ytret så mye som en menign her.

Vil det si at derer tør og gi pepper på Pm men ikke i forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å gi pepper for da????

Helt i orden at enkelte tråder skal forbli seriøse, men det er vel bae å ytre en mening om det i den aktuelle tråden. Vi er da voksne mennesker!!

:klem: til deg Alex!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår faktisk ikke helt problemet jeg.

Nå er vel ikke seksualitet det forumet jeg er aller mest inne på .. men jeg har vel ikke inntrykk av at skikkelige og seriøse innlegg blir ødelagt med "løk"snakk... Skikkelige spørsmål og temaer pleier vel å få rimelige skikkelige svar. (Det er vel stort sett heller "spesielle" tråder som får dette stempelet... )

At noen skal sende sure PM for dette er utrolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex skal jo være morsomt.....og løktråd er morsomt......ergo er det helt greit etter min mening.

Stå på Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:kline: Mr Brun :sjarmor:

Ja sex skal være morsomt

Men vi får ta til etterretning at selv om vi noen ganger synes ting er litt rart så er det kanskje et seriøst spørsmål og man tar det ille opp hvis vi løkdøper :ler: det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når en tråd har kommet til side 5 og det ikke er noe mer fornuftig å si om det så kan det ikke være så farlig med litt løksnakk?

Men ellers er jeg enig. Litt mindre løk. Lukter fært gjør det og.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...