Gå til innhold

Ulik sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle gjerne byttet sexlysten til din mann med min mann sin ihvertfall. Sex er jo så utrolig godt. Kan ikke skjønne hvorfor noen ikke vil ha litt av denne gleden hver dag ;-)

Neei, det trenger ikke å være sånn altså. Jeg elsker kjæresten min veldig høyt, men orker ikke så mye sex som han egentlig vil ha for å være ærlig. Skal vi bytte mann? Han vil gjerne ha hver dag :fnise:

Neida, stygt av meg. Ehem.

Men uansett da, vi er ulike der, og du har dine krav, du vet selv hva du vil ha, vil DU ha noen som vil ha mer sex, så skal du selvfølgelig heller finne deg det. Ditt liv, du som bestemmer og vet hva du vil ha. :)

Anonymous poster hash: 25244...ba2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Herregud så vittig du skulle være. Poenget mitt er at om du bare har sex og har lyst en gang i uken så karakteriserer ikke jeg det til at du elsker sex. Men det er MITT syn på det!

Ok, jeg har sovet litt på det og kommet fram til at du har rett. Har også kommet fram til følgende gradering av hvor mye man elsker sex, og funnet ut at jeg egentlig ikke er så opptatt av det............sukk.

Graderingsliste for sex og hvor mye du elsker det!

1. Lyst på sex hele tiden

2. Lyst på sex hvert sekund

3. Lyst på sex hvert minutt

4. Lyst på sex hver time

5. Lyst på sex hver dag

6. Lyst på sex annenhver dag :goodbye:

7. Lyst på sex hver uke

8. Lyst på sex hver måned

9. Lyst på sex hvert år

10. Lyst på sex hvert skuddår

11. Lyst på sex før hver fødsel

12. Sex?

Jeg havnet helt nede på nivå 6 - kan jeg ha en diagnose eller noe?

Jeg sliter litt med at jeg har andre aktiviteter å drive med - kan det ha noe med saken å gjøre? Jeg liker også å "vente" litt med å ha sex for å bygge opp skikkelig med lyst, er det en del av mitt sykdomsbilde i forhold til mangel av kjærlighet for seksuell aktivitet?

Jeg snakker her om sexlyst som i "sexlyst med reelt ønske og mulighet for sex", ikke som en tilfeldig tanke av kåthet når man sitter på kontoret, det blir nemlig værre å måle. Ikke umulig, men værre. Har tatt kontakt med Opplysningskontoret for sex og glede (OSG) og bedt om å få tilsendt elektroder til penis og tinning slik at de kan måle all seksuell aktivitet som foregår i hodet mitt for å se om jeg kan bumpes noen hakk eller to opp på lista over.

Venter i spenning :)

Endret av Mike Waters
  • Liker 2
Skrevet

Ok, jeg har sovet litt på det og kommet fram til at du har rett. Har også kommet fram til følgende gradering av hvor mye man elsker sex, og funnet ut at jeg egentlig ikke er så opptatt av det............sukk.

4. Lyst på sex hver time

5. Lyst på sex hver dag

7. Lyst på sex hver uke

9. Lyst på sex hvert år

12. Sex?

Jeg sliter litt med at jeg har andre aktiviteter å drive med - kan det ha noe med saken å gjøre? Jeg liker også å "vente" litt med å ha sex for å bygge opp skikkelig med lyst, er det en del av mitt sykdomsbilde i forhold til mangel av kjærlighet for seksuell aktivitet?

Jeg snakker her om sexlyst som i "sexlyst med reelt ønske og mulighet for sex", ikke som en tilfeldig tanke av kåthet når man sitter på kontoret, det blir nemlig værre å måle. Ikke umulig, men værre. Har tatt kontakt med Opplysningskontoret for sex og glede (OSG) og bedt om å få tilsendt elektroder til penis og tinning slik at de kan måle all seksuell aktivitet som foregår i hodet mitt for å se om jeg kan bumpes noen hakk eller to opp på lista over.

:skratte:

Bortimot noe av det morsomste jeg har lest her inne!

Anonymous poster hash: 965da...193

Gjest Heartbeat
Skrevet

Nå har jeg bare vært i ett forhold, så har litt mindre erfaring enn deg.

Men slik jeg husker det hadde jeg og kjæresten sex minst 10 ganger i uka det første halvåret. Nå som vi har vært sammen i over ett år er lysten rett og slett ikke like mye til stede, og vi har sex 2-5 ganger i uka. Det til tross for at vi begge har ganske høy sexlyst "til vanlig".

Om man skal forvente sex hver bidige dag i et forhold som skal vare over lengre tid så er man på jordet, og må innstille seg på å lete lenge etter en fast partner.

Nei, jeg har vært i mange forhold over flere år og det er kun ETT forhold der vi hadde sex en gang i uka..

Poenget er ikke å forvente, men at man regner med at kroppen sier fra.

Gitt at du sier at lysten til å ha sex med hverandre er mindre enn til "vanlig", ville jeg tatt som ett varsel, ikke fordi 2-5 ganger i uka er for lite, men fordi dere allerede føler at dere velger vekk sex.

Enig :)

4. Lyst på sex hver time

5. Lyst på sex hver dag

7. Lyst på sex hver uke

9. Lyst på sex hvert år

12. Sex?

Og der mistet du all respekt fra meg...

Skrevet (endret)

Og der mistet du all respekt fra meg...

Det tipper jeg TS har gjort med mine avsporinger også.

Sorry TS :blomst:

Endret av Mike Waters
Skrevet

Nei, det er helt feil. Jeg har vært forelsket i og var veldig glad i to jenter, men grunnet min lave sexlyst så hadde jeg ikke lyst på sex med dem 7 ganger i uka. Det ble slutt i begge tilfellene. Nå har jeg gitt opp kvinner. Jeg vil gjerne kose og sånn men liker ikke samleier. Det betyr ikke at jeg ikke kan bli glad i noen.

Anonymous poster hash: f1565...7a6

Jeg føler sånn med deg! Jeg er av typen som setter mer pris på kos og romantikk, enn rå, dyrisk sex. Jeg har en kjæreste som ikke er så veldig villig til å legge mye i å tenne meg (vise kjærlighet tenner meg), men heller bare vil tømme seg og SÅ kose. Dessverre fungerer ikke det for meg, da jeg føler meg som et leketøy hver gang han bare "stikker den inn" uten noe slags forspill. Dette gjør at min sexlyst har gått VELDIG ned siden vi møttes (3 år).

Jeg skulle hatt en som deg, som er mer glad i å kose og vise kjærlighet enn å bare pule.

Anonymous poster hash: efe8c...b3a

• 7 år senere...
Skrevet

Hei trådstarter! 

Er usikker på hvordan kvinneguiden fungerer og om du får varsel, men jeg prøver: hvordan gikk det med denne situajsonen?

Er i helt lik situasjon som deg og føler meg ganske rådvill 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...