Mike Waters Skrevet 28. november 2013 #21 Skrevet 28. november 2013 (endret) Eh.. en som er fornøyd med sex bare en gang i uka, elsker ikke sex i mine øyner, nei! Som du sa, så sier jeg jo at det kan være unntak selvsagt. Er du kjempesliten, er syk osv.. kan det jo selvsagt være forståelig at man ikke har sex hver dag, men jeg tenker i snitt så har de som elsker sex, ofte og gjerne hver dag sex.De får faktisk overskudd av sex og mer energi Jøss, får man overskudd og energi av sex. Du verden, det var jeg ikke klar over, når fant man ut av det? Graderingen er komisk, man kan fint elske sex selv om man ikke har det hver dag, det er poenget mitt, og det står jeg ved. Endret 28. november 2013 av Mike Waters 1
Gjest avocadoen Skrevet 28. november 2013 #22 Skrevet 28. november 2013 Jeg skjønner ikke at det går an å bry seg så mye om sex at man gjør det slutt med en person man elsker fordi man ikke har sex ofte nok. Det er helt utenfor min fatteevne. Anonymous poster hash: ac07d...f36 For mange, inkludert meg, er sex veldig viktig del av forholdet og det virker litt som et lim i forholdet og styrker det. Jeg kunne ikke vært i et forhold uten en del sex.
Gjest Heartbeat Skrevet 28. november 2013 #23 Skrevet 28. november 2013 Jøss, får man overskudd og energi av sex. Du verden, det var jeg ikke klar over, når fant man ut av det? Graderingen er komisk, man kan fint elske sex selv om man ikke har det hver dag, det er poenget mitt, og det står jeg ved. Herregud så vittig du skulle være. Poenget mitt er at om du bare har sex og har lyst en gang i uken så karakteriserer ikke jeg det til at du elsker sex. Men det er MITT syn på det! 1
HandymanOslo Skrevet 28. november 2013 #24 Skrevet 28. november 2013 For mange, inkludert meg, er sex veldig viktig del av forholdet og det virker litt som et lim i forholdet og styrker det. Jeg kunne ikke vært i et forhold uten en del sex. Enig. Jeg synes også sex er en viktig del av forholdet. Men hva om sexen som var bra for 10 år siden - helt hypotetisk for min del selvfølgelig - nå har blitt sjelden og lite spennende? Da er det villa, volvo, vov-vov og barn, men lite hankypanky. Man har snakket om det og gjør mye for å passe både kropp og sinn. Likevel har man endret seg, og dessverre ikke i samme retning ... Hva da? Jeg er sammen med en mann som har en helt annen sexlyst enn meg. Jeg har lyst på sex minst en gang hver dag, for han holder det med en gang i uken hvis ikke sjeldnere. Jeg vet ikke om jeg kan takle dette i lang tid fremover og vurderer faktisk å gjøre det slutt selvom jeg virkelig elsker mannen. Andre som har det på samme måte? Hvordan takler dere ulik sexlyst?Anonymous poster hash: 25244...ba2
Gjest avocadoen Skrevet 28. november 2013 #25 Skrevet 28. november 2013 Jeg får ikke vaginalorgasme Jeg klarer helt fint å onanere alene, og med kjæresten til stede. Etter vi har hatt sex, så er jeg såpass sår over HELE kroppen at det rett og slett er fysisk umulig å ha sex igjen dagen etterpå eller 3 dager etterpå, med mindre jeg vil ligge der å dø av smerte da. Og selvfølgelig, det varierer da hvor ofte, noen ganger 3 ganger i uka, og noen ganger kan det gå 1-2 uker før neste gang. Men du kan jo ikke bestemme hva jeg elsker eller ikke.. Dessuten, sa jeg at jeg ikke har lyst flere ganger i uka? Nei. Det jeg sa var at jeg klarer meg helt fint med sex en gang i uka fordi. Anonymous poster hash: ad651...c8d Jeg får aldri orgasme under sex. Kjæresten veldig sjeldent. Men det betyr ikke at vi ikke har sex ofte og at vi ikke liker det. Om du blir sår i hele kroppen av å ha sex, så anbefaler jeg at du begynner å trene
Gjest avocadoen Skrevet 28. november 2013 #26 Skrevet 28. november 2013 Enig. Jeg synes også sex er en viktig del av forholdet. Men hva om sexen som var bra for 10 år siden - helt hypotetisk for min del selvfølgelig - nå har blitt sjelden og lite spennende? Da er det villa, volvo, vov-vov og barn, men lite hankypanky. Man har snakket om det og gjør mye for å passe både kropp og sinn. Likevel har man endret seg, og dessverre ikke i samme retning ... Hva da? Jeg har ikke vært i den situasjonen, så jeg aner ikke. Men om sexen blir dårlig, så betyr vel kanskje det at forholdet ikke er så bra heller. Og jeg vil ikke bo sammen med en kompis, men en kjæreste. Så det er vel kanskje derfor mange skiller lag: fordi det dabber av. Men det skjer ikke med alle
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #27 Skrevet 28. november 2013 Jeg får aldri orgasme under sex. Kjæresten veldig sjeldent. Men det betyr ikke at vi ikke har sex ofte og at vi ikke liker det. Om du blir sår i hele kroppen av å ha sex, så anbefaler jeg at du begynner å trene Så du mener det hjelper å trene for å unngå kloremerker osv? Anonymous poster hash: ad651...c8d
Gjest avocadoen Skrevet 28. november 2013 #28 Skrevet 28. november 2013 Så du mener det hjelper å trene for å unngå kloremerker osv? Anonymous poster hash: ad651...c8d Neida, men man må klore ganske mye og hardt for å bli ødelagt i hele kroppen etterpå for å si det sånn 1
Hjelperen93 Skrevet 28. november 2013 #29 Skrevet 28. november 2013 (endret) Nei, det vil jeg ikke si , har hatt flre forhold der vi har hatt sex hver dag og ofte opptil 3 ganger Det gjelder bare å finne en som har like stor sexlyst som deg Jeg hadde ALDRI klart å levd i et forhold der man bare har sex en gang i uken over flere år Nå har jeg bare vært i ett forhold, så har litt mindre erfaring enn deg. Men slik jeg husker det hadde jeg og kjæresten sex minst 10 ganger i uka det første halvåret. Nå som vi har vært sammen i over ett år er lysten rett og slett ikke like mye til stede, og vi har sex 2-5 ganger i uka. Det til tross for at vi begge har ganske høy sexlyst "til vanlig". Om man skal forvente sex hver bidige dag i et forhold som skal vare over lengre tid så er man på jordet, og må innstille seg på å lete lenge etter en fast partner. Endret 28. november 2013 av Hjelperen93
Druid Skrevet 28. november 2013 #30 Skrevet 28. november 2013 Så du mener det hjelper å trene for å unngå kloremerker osv? Anonymous poster hash: ad651...c8d Jada, vi HAR skjønt preferansene dine, og vi klarer å identifisere oss med opplegget ditt nå, men du misforsto med vilje, problemet var ikke at det ble en gang i uken fordi man ikke KAN av ulike grunner, men at lysten ikke er der basert på man ikke har interessen; hvilket var TS presenterte. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #31 Skrevet 28. november 2013 Jada, vi HAR skjønt preferansene dine, og vi klarer å identifisere oss med opplegget ditt nå, men du misforsto med vilje, problemet var ikke at det ble en gang i uken fordi man ikke KAN av ulike grunner, men at lysten ikke er der basert på man ikke har interessen; hvilket var TS presenterte. Jeg svarte da bare personen som komenterte innlegget mitt. Herregud, ro ned litt. Anonymous poster hash: ad651...c8d
Druid Skrevet 28. november 2013 #32 Skrevet 28. november 2013 Nå har jeg bare vært i ett forhold, så har litt mindre erfaring enn deg. Men slik jeg husker det hadde jeg og kjæresten sex minst 10 ganger i uka det første halvåret. Nå som vi har vært sammen i over ett år er lysten rett og slett ikke like mye til stede, og vi har sex 2-5 ganger i uka. Det til tross for at vi begge har ganske høy sexlyst "til vanlig". Om man skal forvente sex hver bidige dag i et forhold som skal vare over lengre tid så er man på jordet. Poenget er ikke å forvente, men at man regner med at kroppen sier fra. Gitt at du sier at lysten til å ha sex med hverandre er mindre enn til "vanlig", ville jeg tatt som ett varsel, ikke fordi 2-5 ganger i uka er for lite, men fordi dere allerede føler at dere velger vekk sex.
Hjelperen93 Skrevet 28. november 2013 #33 Skrevet 28. november 2013 Poenget er ikke å forvente, men at man regner med at kroppen sier fra. Gitt at du sier at lysten til å ha sex med hverandre er mindre enn til "vanlig", ville jeg tatt som ett varsel, ikke fordi 2-5 ganger i uka er for lite, men fordi dere allerede føler at dere velger vekk sex. Har mye med at vi begge jobber og studerer, og sånn sett ikke alltid er megalystne på sex hver dag. Tviler på at dette er noe "varsel", når man begynner å ha vært sammen en stund er det vel bare naturlig at man puler litt mindre?
Druid Skrevet 28. november 2013 #34 Skrevet 28. november 2013 (endret) Har mye med at vi begge jobber og studerer, og sånn sett ikke alltid er megalystne på sex hver dag. Tviler på at dette er noe "varsel", når man begynner å ha vært sammen en stund er det vel bare naturlig at man puler litt mindre? Det går i bølger, og livsløpet deres setter naturlige begrensniger, men dette oppfatter dere naturlig og da skriver man ikke ting som jeg uthevet fordi man naturlig knytter det til de faktorene som begrenser sex. Ett eksempel : hvis jeg sier jeg har sex ca 2 ganger i uka, så betyr ikke det nødvendigvis at jeg har sex mer enn 6 ganger i måneden. Jeg kan underbevist se vekk ifra tiden rundt mensen hvis jeg ikke liker å ha sex pga blod. Tilsvarende hadde vi lite sex rundt de første månedene etter barna kom, man reagerte ikke på dette, fordi settingen har en del praktiske problemer. Når du sier at Det til tross for at vi begge har ganske høy sexlyst "til vanlig". angir du at det nå er tidsrom du føler at du har oftere lyst på sex når typen ikke er tilgjengelig. Dette i seg selv er ikke problematisk; det er slett ikke uvanlig at det som er kløing i skrittet når partner er borte , blir kos i skje når partner er hjemme, men man skal likevel være bevist. Ikke for noe annet enn den måten du skrev nå over tid kan lure deg til å føle at noe mangler i forholdet, når poenget er at mangelen på sex kommer av at du er tilfreds. Endret 28. november 2013 av Druid
Skilpadden Skrevet 28. november 2013 #35 Skrevet 28. november 2013 Problemet kommer nok om dere går fra sex hver dag, til 1 gang i uken. Jeg har det sånn i forholdet. Nå er det jo avstand, så ble mye i at vi var konstant med hverandre, og da hadde vi sex 7-13 ganger i løpet av 3-4 dager. Nå er det kanskje 4. Og sammenlignet av hvordan det var før, og hvordan det er nå, så syns jeg at det blir lite. Men om vi bodde sammen, så kunne jeg leve med 4-5 ganger i uken. Men intet mindre. Sex er veldig viktig for meg i et forhold. Og når han ikke har like stor lyst så tolker jeg det på den måten at jeg ikke strekker nok til, at jeg kanskje ikke er attraktiv lenger, og at han kanskje har lyst på noen andre. Det er jo et ganske sensitivt og surt tema. Og når du skal ta det opp med han så kommer han med unnskyldninger. Etter noen måneder er det samme unnskyldninger, forskjellen er at de unnskyldningene ikke gjelder lenger og han sitter der uten unnskyldninger og du sitter der og ikke føler du strekker til. Det er en skikkelig kjip situasjon og jeg føler fullt ut med deg, TS. Mennfolk as .... (selv om dere kommer til å slakte meg for at jeg skriver mennfolk)
Sillicious Skrevet 28. november 2013 #36 Skrevet 28. november 2013 Vel, det er forskjellig fra person til person hvor viktig sex er i et forhold, og det må man jo bare respektere. Er sex viktig for deg og du ikke får nok så forstår jeg at du vil gjøre det slutt, og som mange over her sier, det blir jo ikke annerledes heller.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #37 Skrevet 28. november 2013 Jeg er en mann, jeg vil påstå at jeg liker sex, men å gjøre det oftere enn to ganger i uka gjør meg utslitt og slapp. Anonymous poster hash: f1565...7a6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #38 Skrevet 28. november 2013 Jeg har tatt opp med han at jeg ikke tror vi kan være sammen med han i lengden når vi er så ulike når det kommer til sex. Da ble han kjempe lei seg og sa at han ikke klarte tanken på å miste meg fordi han aldri hadde elsket noen så høyt. Dette forstår jeg virkelig ikke. Hvis man elsker noen så vil man vel ha masse sex med dem? Vel, det er forskjellig fra person til person hvor viktig sex er i et forhold, og det må man jo bare respektere. Er sex viktig for deg og du ikke får nok så forstår jeg at du vil gjøre det slutt, og som mange over her sier, det blir jo ikke annerledes heller. Anonymous poster hash: 25244...ba2
Sillicious Skrevet 28. november 2013 #39 Skrevet 28. november 2013 Jeg har tatt opp med han at jeg ikke tror vi kan være sammen med han i lengden når vi er så ulike når det kommer til sex. Da ble han kjempe lei seg og sa at han ikke klarte tanken på å miste meg fordi han aldri hadde elsket noen så høyt. Dette forstår jeg virkelig ikke. Hvis man elsker noen så vil man vel ha masse sex med dem?Anonymous poster hash: 25244...ba2 Neei, det trenger ikke å være sånn altså. Jeg elsker kjæresten min veldig høyt, men orker ikke så mye sex som han egentlig vil ha for å være ærlig. Skal vi bytte mann? Han vil gjerne ha hver dag Neida, stygt av meg. Ehem. Men uansett da, vi er ulike der, og du har dine krav, du vet selv hva du vil ha, vil DU ha noen som vil ha mer sex, så skal du selvfølgelig heller finne deg det. Ditt liv, du som bestemmer og vet hva du vil ha.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #40 Skrevet 28. november 2013 Jeg har tatt opp med han at jeg ikke tror vi kan være sammen med han i lengden når vi er så ulike når det kommer til sex. Da ble han kjempe lei seg og sa at han ikke klarte tanken på å miste meg fordi han aldri hadde elsket noen så høyt. Dette forstår jeg virkelig ikke. Hvis man elsker noen så vil man vel ha masse sex med dem? Anonymous poster hash: 25244...ba2 Nei, det er helt feil. Jeg har vært forelsket i og var veldig glad i to jenter, men grunnet min lave sexlyst så hadde jeg ikke lyst på sex med dem 7 ganger i uka. Det ble slutt i begge tilfellene. Nå har jeg gitt opp kvinner. Jeg vil gjerne kose og sånn men liker ikke samleier. Det betyr ikke at jeg ikke kan bli glad i noen.Anonymous poster hash: f1565...7a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå