Gå til innhold

Eier du noen merkevesker?


smartjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis noen hadde gitt meg en VESKE til 13000 kroner, ville jeg trodd vedkommende var aldeles gal. Tenk så mye annet man kunne fått for den prisen, noe annet enn ren luksus, for eksempel en opplevelse, en reise etc. Men noen er vel som gullgeita i eventyret :fnise: .

Jeg ville også blitt mye mer glad for en opplevelse eller reise med kjæresten til den prisen.

Ikke veske! Men folk er jo forskjellige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulberry Mitzy, Mulberry Rosemary, DVF cluch og Marc by Marc Jacobs Classic Q Hillier.

Er for tiden på utkikk etter en crossbody veske.



Anonymous poster hash: acaf9...19b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nå har jeg samlet alle veskene mine som det står et navn på, så kunne kanskje dere kyndige fortelle om det er noen såkalte merkevesker blant dem :):

Accessoires, Luisa Batani, Bjørn Borg, Bulaggi, Estée Lauder, Fiorelli, Honko, M Collection, Puccini, Vezzano, W.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som vesker er noe dere jenter bare smelter for..

Jeg er sammen med en jente i et år nå snart, 3 januar.

Og tenkte enten å gi henne julegave eller bursdagsgave en LV veske til 13000.

Ville dere blitt overglad da? jeg ønsker å se ansiktet hennes lyse opp.

Anonymous poster hash: af2d5...4bb

Helt ærlig - så hadde jeg ikke hoppet i taket av en LV-veske til 13k. Fordi det er få LV-vesker jeg syns er fine, og da syns jeg det er galskap å bruke så mye penger på en veske. MEN - dersom du vet at akkurat den modellen er den hun ønsker seg er det bare å kjøre på, da blir hun sikkert kjempeglad:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre ulike Mulberry vesker, og sikler på en fjerde. Før kjøpte jeg titt og ofte billigere vesker, det har jeg sluttet med, så tenker jeg sparer både egen økonomi og miljø med å heller kjøpe disse som jeg bruker år etter år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vesker fra Prada, Céline og Bottega Veneta. Alle er kjøpt på salg. Jeg liker luksuriøse vesker men er ikke så glad i prisen :fnise: . Til gjengjeld eier jeg ikke et eneste Gore-Tex plagg, jeg prioriterer som alle andre.



Anonymous poster hash: e50a5...df6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg samlet alle veskene mine som det står et navn på, så kunne kanskje dere kyndige fortelle om det er noen såkalte merkevesker blant dem :):

Accessoires, Luisa Batani, Bjørn Borg, Bulaggi, Estée Lauder, Fiorelli, Honko, M Collection, Puccini, Vezzano, W.

Har ikke så peiling på merkevesker (jeg har jo Mulberry selv, men det er fordi jeg liker nettopp de veskene jeg har..), men vil anta at Puccini og kanskje Lauder er merkevesker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Nei, har veske jeg har arva av ei dame på nærmere 80 år, hun likte den ikke, går uansett ikke å glaner å veska mi, bruker den jo bare til å stappe ting i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som vesker er noe dere jenter bare smelter for..

Jeg er sammen med en jente i et år nå snart, 3 januar.

Og tenkte enten å gi henne julegave eller bursdagsgave en LV veske til 13000.

Ville dere blitt overglad da? jeg ønsker å se ansiktet hennes lyse opp.

Anonymous poster hash: af2d5...4bb

Du kan få ansiktet hennes til å lyse opp for en langt lavere pris, det er jeg sikker på.

Altså, hva hadde du tenkt å gi henne når dere har vært sammen i fem år? Gifter dere? Runde år og bryllupsdager? Tanken er pen, men det er galematias å sette standarden på 13 000 etter bare ett år.

Jeg ville ikke blitt spesielt glad (heller litt skremt), og i alle fall ikke for LV, det er et merke jeg forbinder sterkt med eldre, japanske damer :fnise: Ville mye heller hatt en reise, eller helst en litt mindre gave. Men hvis hun liker vesker, liker dette merket, og ikke synes det er hårreisende mye penger, blir hun sikkert glad...

Anonymous poster hash: 2772c...83c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i helvete kan noen være stolt av en veske? Og Louis Vuitton attpåtil?

Anonymous poster hash: 090bb...76c

Alltid må det komme en eller annen dritt-kommentar om LV. Hvorfor ikke bare holde kjeft og la folk like det de vil? Hvilke merkevesker eier DU? Tross alt det tråden handler om.....

Anonymous poster hash: 08b17...10f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som vesker er noe dere jenter bare smelter for..

Jeg er sammen med en jente i et år nå snart, 3 januar.

Og tenkte enten å gi henne julegave eller bursdagsgave en LV veske til 13000.

Ville dere blitt overglad da? jeg ønsker å se ansiktet hennes lyse opp.

Anonymous poster hash: af2d5...4bb

Ja, helt klart! Merkevesker er for meg iallefall toppen av matrealistisk lykke. Det er en helt annen følelse å gå med en dyr veske, enn en vanlig fra en kjedebutikk. Hvis det er den vesken hun har ønsket seg, hadde hun blitt overglad! Men du må fikke ut eksakt hvilken veske det er hun ønsker, siden det handler om mye penger :)

Endret av smartjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En louis vuitton

To mullberry

To Celine

En channel

En marc Jacobs

To mikhael kors

Hvis du eier en MulLberry, en ChanNel og to MiKhael Kors - ville jeg bedt om pengene tilbake ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Marc by Marc Jacobs Francesca Tote i svart skinn med gulldetaljer til salgs hvis noen er interessert :)

Har dessuten flere Marc Jacobs vesker, men de er ikke til salgs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du eier en MulLberry, en ChanNel og to MiKhael Kors - ville jeg bedt om pengene tilbake ;)

Hehe ;) Tenkte akkurat det samme.

Men fra spøk til revolver. Har kjøpt fire merkevesker til nå.

Anonymous poster hash: c47ea...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...