Gå til innhold

Eier du noen merkevesker?


smartjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Citronella

To Gucci og en Chanel som jeg har arvet fra min mor. Samt en fra Mark Jacobs og en Mulberry som jeg har fått av mannen. Da er jeg godt dekket med vesker, og har ikke behov for flere, hverken dyre eller billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5-6 Stella McCartney vesker, de fleste er kjøpt brukt. Hun er et forbilde som designer i forhold til miljø og dyrevern, og boikotter både skinn og pels i sine kolleksjoner, som jeg syns er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en LV Neverfull Monogram veske, kanskje ikke den mest spennende vesken i verden, men jeg sparte opp til den og er stolt av kjøpet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mulberry bayswater i sort. Den er kjempefin, men siden den bare har håndtak og ikke skulderreim bruker jeg den ytterst sjeldent.

har også to fra marc by marc jacobs. En to hot to handle hobo som jeg bruker hele tiden, og en petal to the metal natasha bag.

Fine vesker alle sammen, og en kvalitet som ikke kan sammenlignes med "vanlige" vesker.

så meg så lei av vesker som hele tiden gikk i stykker kort tid etter kjøp så er glad jeg investerte i noe mer holdbart.

Bruker ikke mye penger i måneden på klær og vesker, men kjøper heller noe holdbart og dyrere en gang i blant.

Planlegger å kjøpe meg en veske til finere bruk og skulle egentlig kjøpe meg mulberry lily i vanlig og medium størrelse, men har ikke kommet så langt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Og det kommer nok ikke til å bli en prioritet i fremtiden heller. Har to vesker jeg synes er kjempefine, som kostet et par hundrelapper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg har 5-6 Stella McCartney vesker, de fleste er kjøpt brukt. Hun er et forbilde som designer i forhold til miljø og dyrevern, og boikotter både skinn og pels i sine kolleksjoner, som jeg syns er viktig.

Så bra at du tenker på det! Folk selger jo vesker de bare har brukt i kort tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har LV Speedy (med tilhørende pengebok), LV Palermo (med tilhørende pengebok) , Mulberry Oversized Alexa, Mulberry Bayswater (med tilhørende pengebok), Michael Kors Hamilton, Rebecca Minkoff MAC Daddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som vesker er noe dere jenter bare smelter for..

Jeg er sammen med en jente i et år nå snart, 3 januar.

Og tenkte enten å gi henne julegave eller bursdagsgave en LV veske til 13000.

Ville dere blitt overglad da? jeg ønsker å se ansiktet hennes lyse opp.



Anonymous poster hash: af2d5...4bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som vesker er noe dere jenter bare smelter for..

Jeg er sammen med en jente i et år nå snart, 3 januar.

Og tenkte enten å gi henne julegave eller bursdagsgave en LV veske til 13000.

Ville dere blitt overglad da? jeg ønsker å se ansiktet hennes lyse opp.

Anonymous poster hash: af2d5...4bb

Hvis hun ønsker seg LV veske så kjør på. Jeg hadde blitt kjempeglad for en, men vet om mange som ikke liker LV :) Heldig jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en louis vuitton som er jeg er meget stolt av.

Hvordan i helvete kan noen være stolt av en veske? Og Louis Vuitton attpåtil?

Anonymous poster hash: 090bb...76c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en Marc Jacobs Francesca og en Balenciaga City til hverdags- og penbruk.

Av "ut på byen"-vesker har jeg en del forskjellig av billige clutcher og annet tullball. Litt mindre farlig om noen søler et glass rødvin i dem :)

Endret av BusteMartePinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet egentlig ikke hva hun liker.

engang i taxfreen så siklet hun etter en hvit chanel veske, men den finner jeg ikke igjen...



Anonymous poster hash: af2d5...4bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som vesker er noe dere jenter bare smelter for.. Jeg er sammen med en jente i et år nå snart, 3 januar. Og tenkte enten å gi henne julegave eller bursdagsgave en LV veske til 13000. Ville dere blitt overglad da? jeg ønsker å se ansiktet hennes lyse opp. Anonymous poster hash: af2d5...4bb

Vær sikker på at hun liker LV om du kjøper dette til henne. Jeg liker vesker, har flere dyre, men hadde aldri gått med en LV. Marc Jacobs, Mulberry, Celine osv er litt mer safe...

Anonymous poster hash: 0dd77...224

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det virker som vesker er noe dere jenter bare smelter for..

Jeg er sammen med en jente i et år nå snart, 3 januar.

Og tenkte enten å gi henne julegave eller bursdagsgave en LV veske til 13000.

Ville dere blitt overglad da? jeg ønsker å se ansiktet hennes lyse opp.

Anonymous poster hash: af2d5...4bb

Hvis noen hadde gitt meg en VESKE til 13000 kroner, ville jeg trodd vedkommende var aldeles gal. Tenk så mye annet man kunne fått for den prisen, noe annet enn ren luksus, for eksempel en opplevelse, en reise etc. Men noen er vel som gullgeita i eventyret :fnise: .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...