OPIgirl Skrevet 16. mars 2014 #41 Del Skrevet 16. mars 2014 Det tilsvarer prisen, veldig fine hårstrå som fort ser tørt ut, også floker det seg fort. Rediger: Jeg kan ta bilde av det i morgen, etter bruk så kan du se det da Siden det floker seg og blir fort tørt, kommer jeg ikke til å kjøpe derfra. Jeg visste det måtte være en hake ved det, siden det er så billig :-) Men jeg vil gjerne se bilde allikevel takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #42 Del Skrevet 16. mars 2014 Alle former for påsatt hår ser helt jævlig ut. Anonymous poster hash: 19635...eec Det stemmer ikke. Jeg har hatt mitt hår på en måneds tid og var på jentekveld i går med gamle venninner: fikk SÅ mange komplimenter og særlig for håret. ALle syntes håret mitt aå aå blankt og tykt og flott ut... jeg sa selvsagt ikke noe om at det ikke var mitt. Anonymous poster hash: 85f0b...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. mars 2014 #43 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg bruker mico-ringer, har egentlig ikke noe å utsette på det. Sliter lite på håret, trenger nesten ikke ekstra stell, ser superbra ut og flytter opp/setter på nytt sjeldent. Nå har jeg samme håret jeg kjøpte (og satte på) på eBay for 120,- i august. Festene har riktignok vokst laaaangt ut, så MÅ ta det ut snart, ellers hadde jeg latt det sitte der enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #44 Del Skrevet 27. august 2014 Noen som har tips til hvordan man forhindrer at håret får halm-struktur? Kjøpte hår fra saras etter å ha prøvd flere billigmerker, men håret floker seg alltid i nakken og dras opp i en klump. Pluss at det ser blasst og tørrt. (bruker redken fuktighetskur og balsam på håret, med olje syns jeg håret bare blir seigt..) Anonymous poster hash: b6679...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larandrea Skrevet 27. august 2014 #45 Del Skrevet 27. august 2014 Hvilke nettsider selger bra clip ons? Og er det lett å sette dem på selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå