Gå til innhold

Den store extensions-tråden: pros and cons ved ulike extensions

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det der så jo genialt ut! Men hvordan greier han å gre gjennom? Blir det ikke floker der det er limt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt microring extensions og anbefaler det ikke! For det første så kunne man se festene veldig godt og håret mitt var ekstremt slitt etter på. Det skal også sies at jeg kanskje ikke hadde det beste utgangspunktet med tanke på at håret mitt var sånn halvslitt og er relativt tynt. Jeg synes også det var vanskelig å vaske håret med microringer og de kjentes ofte ubehagelige ut om natten når jeg lå.

Har ogs brukt mange forskjellige typer clip in extension og det er vel denne typen jeg har vært mest fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her- jeg har siden tråden ble opprettet skffet meg tape-extesions. jeg er så langt veldig fornøyd!!! Lengre, tykt hår- endelig!!!! :) :) Kan i alle fall anbefale det til andre. Kjøpte hår på salong og satte det på der.. :)

Anonymous poster hash: 85f0b...c50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her- jeg har siden tråden ble opprettet skffet meg tape-extesions. jeg er så langt veldig fornøyd!!! Lengre, tykt hår- endelig!!!! :) :) Kan i alle fall anbefale det til andre. Kjøpte hår på salong og satte det på der.. :)

Hvor satte du på? :)

Anonymous poster hash: 010a5...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor satte du på? :)

Anonymous poster hash: 010a5...953

Hendrix hair majorstuen. :) flink frisør som het CAthrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

skal aldri mer bruke microringer! Det er tape som gjelder for meg nå og jeg har brukt mange lønninger på extensions opp igjennom åra..

Anonymous poster hash: f89ea...533
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dropp det ... Har prøvd. Er dyrt, sliter på hår, tar lang tid å tørke og å style.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dropp det ... Har prøvd. Er dyrt, sliter på hår, tar lang tid å tørke og å style.

Dyrt ja, men verdt hver krone! 2 mnd med tape extensions nå!! Angrer bare på at jeg ikke har gjort det før, jeg med mitt tynne hår som jeg har fønet i hjel og stappet fullt av produkter for å få til litt volum i alle år.. FOrnøyd :)

TS

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt ja, men verdt hver krone! 2 mnd med tape extensions nå!! Angrer bare på at jeg ikke har gjort det før, jeg med mitt tynne hår som jeg har fønet i hjel og stappet fullt av produkter for å få til litt volum i alle år.. FOrnøyd :)

TS

Javel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle vise dere extensionet jeg fikk fra fashiongirl.no. Prisen er lav, og jeg vet man ikke alltid kan stole på innholdet hos nettsiden. Men på siden deres står det at en pakke skal være nok til hele håret, med mindre man har tykt hår. Det står ingenting om hvor mange gram pakken inneholder osv.

Jeg pleier å bruke en pakke på ca 100gram i hele håret. Håret jeg fikk fra fashiongirl, var akkurat nok til den ene siden av hodet mitt, da var alle klipsene plassert på venstre side, ingenting bak og ingenting på høyre side.

Skulle det vært nok til hele hodet, måtte jeg nok hatt tre pakker. Håret er også ekstremt tynt, og "gjennomsiktig".

Da vet dere det om dere skulle finne på å bestille derfra.

Takk for tips. Men hvordan er kvaliteten på håret? Jeg blir skeptisk når det er så billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

en vennine prøvde fashiongirl sitt hår, holdt akkurat i to dager før det ble helt forferdelig.. har hørt så mye bra om hchair i det siste så det skal jeg ha neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

en vennine prøvde fashiongirl sitt hår, holdt akkurat i to dager før det ble helt forferdelig.. har hørt så mye bra om hchair i det siste så det skal jeg ha neste gang:)

Jeg har prøvd hchair og jeg ble ikke fornøyd :(

Anonymous poster hash: f30be...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det forskjell på hair extensions som brukes ved micro rings/tape extensions og vanlig clip on-extensions? Jeg bruker for tiden clip ons, og de blir veldig fort "spaghetti"-aktige og tørre. Tar godt vare på de, og handler fra de dyrere merkene. Har veldig lyst til å prøve micro rings eller tape extensions, men hvis disse blir like etter kort tid, vet jeg ikke om jeg synes det er verdt det. Kan tenke meg at mine clip ons hadde blitt rimelig slitte og stygge hvis jeg vasket dem typ 5 ganger i uken.

Anonymous poster hash: 000fd...446
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det forskjell på hair extensions som brukes ved micro rings/tape extensions og vanlig clip on-extensions? Jeg bruker for tiden clip ons, og de blir veldig fort "spaghetti"-aktige og tørre. Tar godt vare på de, og handler fra de dyrere merkene. Har veldig lyst til å prøve micro rings eller tape extensions, men hvis disse blir like etter kort tid, vet jeg ikke om jeg synes det er verdt det. Kan tenke meg at mine clip ons hadde blitt rimelig slitte og stygge hvis jeg vasket dem typ 5 ganger i uken.

Hvor har du kjøpt hår ifra? Mine siste remy extensions har kun holdt seg fine i fire uker. Ikke ble de vasket mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tape extensions, noe jeg har hatt siden november og håret mitt finnes ikke slitt/ødelagt. Dusjer opptil flere ganger daglig, føhner og retter det. Så det kommer nok litt an på kvaliteten på håret, samt hvordan du vedlikeholder det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle former for påsatt hår ser helt jævlig ut.

Anonymous poster hash: 19635...eec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har tape extensions, noe jeg har hatt siden november og håret mitt finnes ikke slitt/ødelagt. Dusjer opptil flere ganger daglig, føhner og retter det. Så det kommer nok litt an på kvaliteten på håret, samt hvordan du vedlikeholder det :)

Hvor har du kjøpt håret ditt? Har du brukt samme hår siden november? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt håret ditt? Har du brukt samme hår siden november? ;)

Jeg har vært hos en frisør i Oslo og fikk det påsatt der. Ja, har bare vært og heiset det, samt klippet det..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor har du kjøpt hår ifra? Mine siste remy extensions har kun holdt seg fine i fire uker. Ikke ble de vasket mye heller.

Fra Bobbys bl.a. Ja, mine blir stygge etter 3-4 uker. Pleier likevel å bruke dem i ca. 2 mnd, men jeg må gre håret kjempeofte, ellers blir det så strimlete... Bruker aldri føner/rettetang/krølltang på håret og behandler det bra. Så jeg forstår virkelig ikke hvorfor det blir som det blir. Er derfor jeg er litt skeptisk til tape extensions/micro rings, fordi jeg er redd for at det skal bli like stygt etter like kort tid. Men det hadde jo vært så deilig å slippe å måtte sette i hår hver dag! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Men hvordan er kvaliteten på håret? Jeg blir skeptisk når det er så billig.

Det tilsvarer prisen, veldig fine hårstrå som fort ser tørt ut, også floker det seg fort.

Rediger: Jeg kan ta bilde av det i morgen, etter bruk så kan du se det da :)

Endret av anybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...