Gå til innhold

Liker alle menn fotball.

Saturn

Liker alle menn fotball  

2 stemmer

1. 1. Liker alle menn fotball

• Jeg har mann som elsker fotball
      11
    • Jeg har mann som hater fotball
      29
    • Jeg er mann og elsker fotball
      6
    • Jeg er mann og hater fotball
      4

Anbefalte innlegg

I disse fotballtider så sitter Saturn alene og ser på fotballkamp for hun har en mann som ikke kan fordra fotball. Og guri så mange som mener at det er noe galt med min kjære for alle menn liker fotball. Så derfor denne her. Har dere menn som liker/ ikke liker fotball. Og mannfolka som er her hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Min mann liker ikke fotball. Greit nok å se en Brannkamp i levende live en gang hvert annet år. Men ellers? Nix! Gjett om jeg er glad for det! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann bryr seg heller overhodet ikke om fotball. Jeg har faktisk vært på flere kamper enn ham, jeg har faktisk sett en landskamp en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Bryr meg ikke om fotball. Følger litt med på hjemmelaget mitt og Norge i EM og VM, men det er kanskje mer for å kunne samtale om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok ærlig innrømme at jeg liker fotball veldig godt, men elsker blir vel å ta litt hardt i. Det er ikke sånn at jeg absolutt MÅ se fotball hver gang det går en kamp på tv, eller at jeg blir :kjempesinna: når laget mitt taper. Men engasjert er jeg :sjarmor: Hadde vært fint om min fremtidige likte fotball, men jeg stiller ingen krav til det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære er en sånn fotballdust, men jeg har to kamerater som ikke bryr seg om fotball i det hele tatt. De synes det er kjedeløig og har andre interesser i stedet (Den ene lever og ånder for musikk og den andre lever og ånder for film). Så de finnes... Heldige du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har gitt opp slike!

Jeg holder meg laaangt unna menn som ser fotball og sportsrevyen/sport på TV. De er så enormt kjedelige!!

For meg er dette dumpe-grunn. Min eks var slik og ALDRI mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg laaangt unna menn som ser fotball og sportsrevyen/sport på TV. De er så enormt kjedelige!!  

For meg er dette dumpe-grunn. Min eks var slik og ALDRI mer!

Min kjære er ikke kjedelig i det hele tatt (bare når han en gang i mellom ser sport på TV...regner med at han synes jeg er like kjedelig når jeg skal se ting han ikke liker på TV) Ellers er han ikke kjedelig!

Du har nok ikke truffet på den rett karen som kan både pleie sine egne (kjedelige) interesser og etterpå være en spennende og koselig kar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min mann elsker fotball og kan navnene på så og si alle spillerne..! :hår:

Men han har den egenskapen at han kan gjøre flere ting på en gang :o Det er jo ganske uvanlig for en mann..

Dermed kan han se fotball og legge sammen klær.. Se fotball og stryke klær.. osv. Dessuten er han ikke helt hysterisk. Han kan la vær å se en kamp og isteden gjøre noe annet. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi elsker gudskjelov fotball begge to! :sjarmor:

(og heldigvis mener vi begge to at fotball nytes best på stadion og ikke på TV. Så ja - vi er på fotballlkamp nesten hver helg mellom 14.april og 30.oktober. Bortsett fra når det er pauser/spillefri da..sukk, det er kjedelig det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er fotball-gal. Han "lever og ånder" for Liverpool og går sjelden glipp av en kamp, enten hjemme på pub eller via internett.

For meg er det en sjarmerende egenskap. Han er en mann med en lidenskap og jeg syntes det er litt sexy :wink:

En mann som ikke har noen hobbyer/interesser virker litt kjedelig på meg.

Syntes også det er sunt å ha interesser som gjør at vi får pauser fra hverandre. Jeg treffer venninner, shopper og koser meg når han ser kamp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samboer som heldigvis aldri ser på fotball eller noen annen sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verken elsker eller hater fotball. Han er vel sånn middels (u?)interessert, men ser så og si aldri fotball på TV.

Altså ikke noe lidenskaplig forhold til sporten, den ene eller andre veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TomKrus

Menn som hater fotball er mest sannsynlig homofile. (Med fare for generalisering) Bare så dere er klar over det jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker det ikke. Ser aldri på det. Forrige kjæresten min likte heller ikke fotball.

Men spør om bil...og data...da blir svaret et helt annet. Så, er det ikke det ene så er det det andre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er Liverpoolfan på sin hals. Og er generelt sett veldig interessert i fotball. Plager meg ikke noe særlig og siden han er gammel fotballspiller har han flotte fotballbein :sjarmor:

Var med han til Anfield og så på kamp en gang, og det var en morsom opplevelse for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, himmel, min sambo er antifotball.

Er det reklame om fotball på tv, hører jeg bare ÅHH !.

Kanskje litt for anti....?

Synes landskamper kan være artig jeg da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...