Gå til innhold

Norske kvinner er uinteressante!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Må nok si at jeg tror det er flere enn du aner, som sier seg enig eller delvis enig med innlegger på denne tråden! Gikk oppover Karl Johan idag, og da er det normalt å kikke litt. De aller fleste damene jeg gikk forbi - så ned i bakken, eller rett fram. Mitt tips er bruk blikket, vi har jo øyne - hvorfor ikke bruke dem! Bruk munnen til å smile med også, vi har den ikke bare for å kunne snakke!

Ha en fin dag :)

Når jeg går i Karl Johan eller hvilken som helst annen gate, er jeg som regel på vei til et eller annet sted. Jeg tenker på det jeg skal, jobben, venner, livet eller et eller annet. Jeg går som regel ikke rundt og kikker på fyrene rundt meg. :) Men hvis jeg sitter på en cafe eller noe, hender det jeg kikker litt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus
Må nok si at jeg tror det er flere enn du aner, som sier seg enig eller delvis enig med innlegger på denne tråden! Gikk oppover Karl Johan idag, og da er det normalt å kikke litt. De aller fleste damene jeg gikk forbi - så ned i bakken, eller rett fram. Mitt tips er bruk blikket, vi har jo øyne - hvorfor ikke bruke dem! Bruk munnen til å smile med også, vi har den ikke bare for å kunne snakke!

Dette er vel helt vanlig for alle nordmenn? Og så må du vite at alle kvinner tror at du kler dem av med blikket hvis du ser på den, så gjør som alle andre og stirr på skoa dine du. Ellers vil folk oppfatte deg som en gal sexforbryter... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Når jeg går i Karl Johan eller hvilken som helst annen gate, er jeg som regel på vei til et eller annet sted. Jeg tenker på det jeg skal, jobben, venner, livet eller et eller annet. Jeg går som regel ikke rundt og kikker på fyrene rundt meg. :) Men hvis jeg sitter på en cafe eller noe, hender det jeg kikker litt. :wink:

Samme her. Dessuten er jeg veldig nøye med å ikke smile til noen jeg egntlig ikke vil ha noen nærmere kontakt med, enten det er fordi jeg ikke har tid, eller fordi jeg bare ikke er interessert.

Noen kan smile til menn i hytt og pine og få kontakt og kose seg med det, men sånt gidder ikke jeg. Er jeg ikke interessert så er du ikke i tvil om det liksom :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skuffet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg blir bare litt oppgitt over tittelen på innlegget, jeg. "Norske kvinner er uinteressante". Hadde jeg møtt noen med den holdningen hadde jeg ikke giddet å kaste bort tid på han/henne, heller. Hvis jeg allerede har blitt stemplet som uinteressant, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skuffet
Jeg blir bare litt oppgitt over tittelen på innlegget' date= jeg. "Norske kvinner er uinteressante". Hadde jeg møtt noen med den holdningen hadde jeg ikke giddet å kaste bort tid på han/henne, heller. Hvis jeg allerede har blitt stemplet som uinteressant, mener jeg.

Det er jo litt opp til deg også da, om du vil være typisk norsk....eller litt mer internasjonal....det kan jo hende vi møtes....norge er et lite land

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman
Morsomt å se at innlegget "for oss som vil ha mye sex" som omhandlet misnøyen mot norske menn genererte syv svar, mens denne tråden har så langt fått 34..

Kanskje fordi det er flere kvinner her inne enn menn?

et amerikansk par smilte....2 hollanske gutter smilte....

Åssen kunne du se på de at de var amerikanske og hollandske da?

Og det med å kikke og smile til de man møter: Går man langs Karl Johan, og har et bestemt mål så tenker man vel ikke på at man skal smile og kikke på alle og enhver? i hvertfall ikke hvis man møter et menneske man ikke har noen interesse av å ha kontakt med. Dere norske menn går jo heller ikke rundt og smiler til alle hele tiden, det er mange av dere også som kikker rett fram når dere går. Tror det er ganske vanlig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skuffet

Åssen kunne du se på de at de var amerikanske og hollandske da?

De kan snakke i både amerika og holland til informasjon....og de snakker ikke norsk....i amerika snakker de amerikansk....og gjerne litt høyt også....og i holland snakker de hollansk....et litt spesielt og lett gjenkjennelig språk....det er greit at ikke alle smiller til alle og enhver....men du har sikkert vært i andre land....og du trenger ikke å dra så langt unna norge....før folk smiler og flørter litt mer med hverandre....nå er det jo snart sommer også

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg har reist litt, da... Og jeg kan egentlig ikke si at det er slik at folk går og kikker og smiler til hverandre hele tiden i utlandet, heller. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

At vi ikke smiler eller prater med fremmede har med norsk kultur å gjøre. Liker du ikke norske kvinner fordi de er en del av den norske kulturen, så..nei, vel. finn deg en utlending og slutt og klag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Til skuffet: Du sa jo ikke noe om at de snakket til deg da, men siden de gjorde det så skjønner jeg jo at du visste hvor de var fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Skjønner det, og det tyder på at man ikke er så veldig flink til å diskutere slikt på generelt grunnlag.

Det at en kvinne sier at alle menn er duster: helt fint

Det at en mann sier det samme om kvinner: Nei, da er han useriøs.

Det blir aldri en debatt av dette, man kommer aldri opp med noen løsninger på eventuelle problemer, rett og slett fordi alle sitter i hver sin skyttergrav og kaster ut sine argumenter i blinde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skuffet
pst skuffet - den mulattjenten du så - er mest sannynlig Norsk hun og :wink:

Meget mulig....men hun var jævli søt når hun smilte!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Meget mulig....men hun var jævli søt når hun smilte!

:kul:

:-) De er søte :-) - men da det som et bevis at ALLE norske kvinner da ikke er uintressante da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Skuffet

:-) De er søte :-) - men da det som et bevis at ALLE norske kvinner da ikke er uintressante da :-)

Jeg har aldri sagt ALLE, men norske kvinner er uinteressante(med noen unntak)

PS se tidl svar

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Det at en kvinne sier at alle menn er duster: helt fint

Det er det vel ikke. Jeg blir oppgitt over "menn er duster"-tråder. Og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Men du Skuffet: mener du dette er noe som gjelder for norske KVINNER, mens de norske MENNENE er så utrolig sjarmerende, intreessante, kontinentale og gode på å flørte?

Husker jeg leste en artikkel i KK om forhold på tvers av landegrenser. De utenlandske kvinnene som uttalte seg om norske menn der, var ikke veldig imponert over stilen og måten norske menn flørter, oppvarter og gir komplimenter på.

MEN: De trakk fram en rekke andre veldig gode egenskaper de fant hos norske menn, som de satte pris på. Kanskje dette ikke har med kjønn å gjøre, men med nordmenn generelt; at vi er litt klumsete når det gjelder flørting og sånn, sammenlignet med mennesker fra sydligere breddegrader som ikke trenger pakke seg inn og haste seg hjem pga at det er så fordømt kaldt, mesteparten av året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skuffet
Men du Skuffet: mener du dette er noe som gjelder for norske KVINNER, mens de norske MENNENE er så utrolig sjarmerende, intreessante, kontinentale og gode på å flørte?

Husker jeg leste en artikkel i KK om forhold på tvers av landegrenser. De utenlandske kvinnene som uttalte seg om norske menn der, var ikke veldig imponert over stilen og måten norske menn flørter, oppvarter og gir komplimenter på.

MEN: De trakk fram en rekke andre veldig gode egenskaper de fant hos norske menn, som de satte pris på. Kanskje dette ikke har med kjønn å gjøre, men med nordmenn generelt; at vi er litt klumsete når det gjelder flørting og sånn, sammenlignet med mennesker fra sydligere breddegrader som ikke trenger pakke seg inn og haste seg hjem pga at det er så fordømt kaldt, mesteparten av året?

Tar den....du har et poeng der!

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...