AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #21 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg har både sykla, gått og kjørt med strømpebukse. Gikk fint alle 3... Anonymous poster hash: a2430...06b Heldig:D Anonymous poster hash: 530d7...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevipp Skrevet 30. november 2013 #22 Del Skrevet 30. november 2013 Er veldig behagelig å bruke strømpebukse, men om det er veldig kalt ville jeg kjørt med bukse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #23 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg har kjørt mye med strømpebukse, gå helt fint det. En gang måtte jeg ta den av å bruke den som viftereim da, men det er mange år siden. Så ta på deg strømpebukse å kjør ivei du Anonymous poster hash: cba2d...79b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #24 Del Skrevet 30. november 2013 Max harry og særdeles ulekkert. Anonymous poster hash: 1eaa7...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 2. desember 2013 #25 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Jeg har også kjørt med strømpebukse mange ganger, men en gang rakna hele greia og jeg ble sittende i trusa. Gikk bra å kjøre da også. Heldigvis er det godt varmeapparat i Toyota' n min. Endret 2. desember 2013 av RusaPåBrus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå