Gå til innhold

kjørt med strømpebukse, hva syns dere ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt skinnkjørt med folder sånn cheerleeder kjørt som jeg kaller det. Håper dere kjønner hva jeg mener det har vertfall den formen, bare litt lenger :)til poenget, jeg kjøpte meg ett sånt kjørt på veromoda igår å tenkte jeg skulle bruke det med en litt tykk strikkeg genser nedi, med kjørte litt høyt opp og med en tykk strømpebukse under med noen stilige støvletter til. Tenkte å bruke det til litt mrr finere hverdags outfit. Hva syns dere ? Beklager rotete skriving, men er ikke vant å skrive med mobil ;)

Anonymous poster hash: e8979...31e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt skinnkjørt med folder sånn cheerleeder kjørt som jeg kaller det. Håper dere kjønner hva jeg mener det har vertfall den formen, bare litt lenger :)til poenget, jeg kjøpte meg ett sånt kjørt på veromoda igår å tenkte jeg skulle bruke det med en litt tykk strikkeg genser nedi, med kjørte litt høyt opp og med en tykk strømpebukse under med noen stilige støvletter til. Tenkte å bruke det til litt mrr finere hverdags outfit. Hva syns dere ? Beklager rotete skriving, men er ikke vant å skrive med mobil ;)

SKJ...

Anonymous poster hash: a2430...06b

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som dette skjørtet?

7FF5A0ED.jpg

Jeg har et lignende (fra eBay) og bruker det med tykkere strømpebukser, ankelboots og strikkegenser. Synes det funker veldig bra, jeg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SKJ...

ssshhhhhhh!

Anonymous poster hash: 93044...552

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt med strømpebukse mange ganger, er ikke noe annerledes enn å kjøre med bukse, egentlig. Kanskje litt lettere til og med, mer bevegelse!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjørtet virker kjempekuuult - kjør på ;) Fint med strømpebukse og kjørt - bare du ikke har kjørte alt for høyt opp - kjønner du? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Her var det forferdelig mange feil, som flere har påpekt. Hvis du absolutt må skrive engelsk, så gjør det riktig, ellers blir det også bare dumt. "Cheerleader" heter det. Det er også andre ord enn dette "kjørtet" som er skrevet feil. Hvis du har dysleksi, beklager jeg mitt innlegg.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som dette skjørtet?

7FF5A0ED.jpg

Jeg har et lignende (fra eBay) og bruker det med tykkere strømpebukser, ankelboots og strikkegenser. Synes det funker veldig bra, jeg. :)

Har du link til det skjørtet du snakker om fra ebay? :)

Anonymous poster hash: b4618...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til det skjørtet du snakker om fra ebay? :)

Anonymous poster hash: b4618...013

Merkelig, jeg finner faktisk ikke dette skjørtet i mine kjøp på eBay, men jeg vet jo at jeg har kjøpt det! Jaja, husker ikke hvilken selger, men annonsen ser lik ut som denne, så tipper det er ganske likt mitt. Det er finere enn på bildene, har fått masse skryt! Eneste minus er at man blir litt klam i stumpen av å sitte lenge med det, men det skjer vel med mange typer PU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har både sykla, gått og kjørt med strømpebukse. Gikk fint alle 3...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...