Gå til innhold

Er jeg endelig gravid??

~Frk Amalie~

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter nesten ett års prøving lurer jeg på om jeg er gravid! Testen jeg tok i dag (IKM igår) var negativ, men det kan jo være at det var litt tidlig å teste for meg.

Grunnen til at jeg tror det kan ha klaffet er at jeg har følgende symptomer:

-berg og dalbane i humøret (hatt i en uke)

-stikkinger nede i magen (kan minne om menssmerter, men mensen kommer liksom ikke)

-livmortappen føles som fløyel (om dere skjønner...), og den er blå på farge. mener jeg har hørt at det skal ha noe å si..?

-har fått masse kviser. Vanligvis rundt mensen får jeg en kvise eller to, men ikke SÅ mye!

-ellers så er jeg fryktelig tørst og tisser ofte. vet ikke helt om dette er symptomer på graviditet?

Hva tror dere, er jeg kanskje gravid selv om testen var negativ? (testen heter new generation)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig vanskelig å svare deg. Jeg hadde noen lignende gravidesymptomer en gang jeg gikk over tiden med mens og var sikker på at jeg var gravid Det viste seg at jeg "innbilte" meg det, testene var så hvite som det går ann og mensen dukket opp når jeg slo meg til ro med at jeg ikke er gravid....

Ta en test om noen dager hvis mens ikke kommer så vet du sikkert :)

Krysser selvfølgelig fingrene for at det har klaffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet akkurat hva du mener. Har opplevd flere ganger at jeg har trodd jeg har vært gravid, men ikke som denne gangen! Har vært gravid 2 ganger tidligere, uten at det ble noe av... :(

Nå kjennes det på samme måten som det gjorde da, bare et par symptomer ekstra denne gang! :o

Tanta holder seg foreløpig på avstand da, og måtte hun fortsette sånn!! :sur:

Tror jeg glemte å nevne at testen jeg tok i går ble tatt et godt stykke utpå dagen, så det var jo ikke morgenurin.. Derfor har jeg tatt prøve av morgenurin i dag, og springer snart forhåpningsfull mot apoteket....

Kjære snille damene, kryss fingrene for meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg jeg, samtidig som jeg lurer på hvordan i huleste du har undersøkt fargen på livmortappen????

(lekt doktor???) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg jeg, samtidig som jeg lurer på hvordan i huleste du har undersøkt fargen på livmortappen????

(lekt doktor???) :wink:

:ler: Jeg leste om det på nettet et sted, og lekte litt doktor her :oops:

Mulig det ikke er livmortappen jeg fant??

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å bli så grundig lurt???? :kjempesinna:

Den hælvettes tanta kom den, med full kraft :grine: :grine: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg leste om det på nettet et sted, og lekte litt doktor her :oops:

Mulig det ikke er livmortappen jeg fant??

:ler:

Livmortappen er jo litt vanskelig å se da, siden den sitter helt øverst i skjeden - og er i besittelse av "inngangen" til livmoren.

Er nok ikke mulig å se den selv - det var derfor jeg lurte :ler:

_____

(mens-murringer sier de er vanlig i begynnelsen av svangerskapet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

Min erfaring er at når jeg LURER på om jeg er gravid, så er jeg ikke det... :ler: Når jeg ble gravid, hadde jeg så kraftige symptomer at jeg visste jeg var gravid før jeg tok testen... Sov 16 timer i døgnet, sprang på do hele tiden og hadde ØMME bryster. Ikke bare litt ømme når man tok på dem liksom, jeg kunne faktisk ikke løpe, dusje eller ligge på magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å bli så grundig lurt???? :kjempesinna:

Den hælvettes tanta kom den, med full kraft :grine: :grine: :grine:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for å gni salt i såret så har jeg hatt tidenes verste menssmerter i dag... :kvalm: Har aldri vært plaget med det tidligere, men denne gangen er det så ille at jeg etter 2 paracet fremdeles ikke klarer å gå oppreist!! :o :o

Skikkelig drittdag.... :-x :frustrert::kjempesinna::grine:

Måtte bare få det ut... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet godt hvordan du har det Frk Amalie. Er vel ikke så mye annet jeg får gjort enn å gi deg en god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :klem:

I dag har formen tatt seg opp, og jeg har insett at januarbarnet MÅ bli et februarbarn!! :wink:

Her er min kjæres reaksjon da jeg sa at tanta var kommet: "Der ser du når du stresser sånn med den testinga, ingen spirer som holder det ut!!" :ler::ler::ler: Sikkert noe i det, men ikke lett å la være! :oops:

Bedre lykke neste mnd, ikke sant jenter?? :kul:

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSE lykke til neste mnd. Jeg krysser fingrene! Bare så inmari dumt at en mnd er SÅ lang når du trenger at den skal gå fort. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...