AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #21 Skrevet 28. november 2013 Hva er greia Vi er svært mange menn som hadde syntes det var helt fantastisk å finne en jomfru-jente i tyveårene. Slippe alt det med å bli sammenlignet med de andre mennene som har pult henne. Hadde virkelig elsket og æret ei jomfrudame, men det toget har nok gått for min del. Anonymous poster hash: bb40c...15f Hva er denne greia med jomfruer? Hvorfor har det noe å si? Hvorfor skal du tenke på alle mennene hun har vært sammen med før? Forstår ikke den greia. Anonymous poster hash: 68cd6...c60 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #22 Skrevet 28. november 2013 Hva er denne greia med jomfruer? Hvorfor har det noe å si? Hvorfor skal du tenke på alle mennene hun har vært sammen med før? Forstår ikke den greia. Jeg vil tro at en del menn tenker at de kan "forme" kvinnen slik de ønsker det. At det skal være så bra er litt rart synes jeg, spesielt når mannen har vært sammen med en del kvinner fra før for eksempel. Jeg er kvinne og har kun vært sammen med mannlige jomfruer (av en merkelig grunn så søker de meg ut), men det har endt i og med at disse mennene har vært fryktelig trengende og usikre og annet- og slikt er fryktelig slitsomt å forholde seg til. Kvinner som er jomfruer derimot pleier å være litt mer oppegående på det punktet. Anonymous poster hash: 94e80...d98
Hjelperen93 Skrevet 28. november 2013 #23 Skrevet 28. november 2013 Hei. Jeg er 29 år og jeg er fortsatt jomru.. Dette mener jo selvfølgelig veldig mange at er litt rart og jeg er ikke kristen eller noe sånt. Jeg har bare ikke turt å ta det steget. Jeg tror at jeg ville følt meg så skitten etterpå. Sex er jo for å vise at man er glad i hverandre, men jeg har aldri hatt en ordentlig kjæreste og jo eldre jeg blir, jo verre blir det for meg å gå inn i et forhold som jomfru. Jeg er en helt normal kvinne med grei kropp og et greit utseende og jeg er mye med venner og er en del ute på byen. Det er ikke det at jeg ikke får meg noe, fordi det er fler som har prøvd seg men jeg føler meg ikke klar, men jeg vil være klar. Jo lengre jeg venter, jo mindre klar føler jeg meg. Har noen noe råd til meg angående dette? Jeg er frustrert... Anonymous poster hash: 4397e...a66 Anonymous poster hash: 4397e...a66 Hopp uti det mens du enda har sjangsen. Den som intet våger, intet vinner. Du har ingenting å tape på å bli med en random fyr hjem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå