Gå til innhold

29 år og jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 29 år og jeg er fortsatt jomru.. Dette mener jo selvfølgelig veldig mange at er litt rart og jeg er ikke kristen eller noe sånt. Jeg har bare ikke turt å ta det steget. Jeg tror at jeg ville følt meg så skitten etterpå. Sex er jo for å vise at man er glad i hverandre, men jeg har aldri hatt en ordentlig kjæreste og jo eldre jeg blir, jo verre blir det for meg å gå inn i et forhold som jomfru. Jeg er en helt normal kvinne med grei kropp og et greit utseende og jeg er mye med venner og er en del ute på byen. Det er ikke det at jeg ikke får meg noe, fordi det er fler som har prøvd seg men jeg føler meg ikke klar, men jeg vil være klar. Jo lengre jeg venter, jo mindre klar føler jeg meg. Har noen noe råd til meg angående dette? Jeg er frustrert...


Anonymous poster hash: 4397e...a66



Anonymous poster hash: 4397e...a66
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil aldri være et "perfekt" tidspunkt. Du sier jo selv at jo mer du venter, jo mindre klar føler du deg. Det vil derimot være anledninger der det føles litt mindre skummelt.

Men jeg vil anbefale at du gjør det sammen med noen du føler deg trygg på, og er glad i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil aldri være et "perfekt" tidspunkt. Du sier jo selv at jo mer du venter, jo mindre klar føler du deg. Det vil derimot være anledninger der det føles litt mindre skummelt.

Men jeg vil anbefale at du gjør det sammen med noen du føler deg trygg på, og er glad i.

Jeg skjønner hva du mener og jeg tenker det samme selv.. Det er bare så vanskelig å starte med en ny fyr også må jeg fortelle han at jeg er jomfru. Noen ganger vil jeg bare gjøre det med en jeg aldri kommer til å møte igjen. Er redd for å prestere dårlig og ikke være bra nok..

Anonymous poster hash: 4397e...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det vært en drøm som gikk i oppfyllelse å bli sammen med ei jomfru på egen alder. Orker ikke forholde meg til damer som har blitt pult av andre menn. Vet ikke hvorfor, men taken gjør meg bare syk og kvalm, og mister alle følelsene for henne.



Anonymous poster hash: bb40c...15f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det vært en drøm som gikk i oppfyllelse å bli sammen med ei jomfru på egen alder. Orker ikke forholde meg til damer som har blitt pult av andre menn. Vet ikke hvorfor, men taken gjør meg bare syk og kvalm, og mister alle følelsene for henne.

Anonymous poster hash: bb40c...15f

Men det er helt greit for deg å ha pult rundt med andre kvinner?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er helt greit for deg å ha pult rundt med andre kvinner?

Ja hvorfor skulle det ikke det.. En mann som har pult "rundt" er jo bare vært flink, mens en dame som har pult "rundt" er bare enda en løs tøs (skitten osv)

Anonymous poster hash: 08cf7...4f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hvorfor skulle det ikke det.. En mann som har pult "rundt" er jo bare vært flink, mens en dame som har pult "rundt" er bare enda en løs tøs (skitten osv)

Anonymous poster hash: 08cf7...4f9

Værste jeg har hørt. FLINK?

Ahahahahaha!

Du er som en liten unge som vil høre at den har gjort noe bra.

Ikke slik jeg ser på det hvertfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

Men det er helt greit for deg å ha pult rundt med andre kvinner?

Ikke engang gidd å ta diskusjonen med AB. Enten troller han ellers er han bare helt skutt i hode :fnise: Det ender bare opp med at AB sporer av tråden med bullshit og bitterhet.

Endret av Grapefrukt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det vært en drøm som gikk i oppfyllelse å bli sammen med ei jomfru på egen alder. Orker ikke forholde meg til damer som har blitt pult av andre menn. Vet ikke hvorfor, men taken gjør meg bare syk og kvalm, og mister alle følelsene for henne.

Anonymous poster hash: bb40c...15f

Er ikke alle menn som tenker som deg da. De fleste menn jeg har hatt noe på gang med tidligere har syntes at det er veldig rart og sett på meg som uerfaren når jeg forteller dem at jeg er jomfru.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke engang gidd å ta diskusjonen med AB. Enten troller han ellers er han bare helt skutt i hode :fnise: Det ender bare opp med at AB sporer av tråden med bullshit og bitterhet.

Jeg er ikke redd for AB, han kan bare tulle så mye han vil, jeg går ingensteds. Har ikke så mye å gjøre inne på KG uansett :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for AB, han kan bare tulle så mye han vil, jeg går ingensteds. Har ikke så mye å gjøre inne på KG uansett :))

Værste jeg har hørt. FLINK?

Ahahahahaha!

Du er som en liten unge som vil høre at den har gjort noe bra.

Ikke slik jeg ser på det hvertfall.

Det skrives verste

Endret av kongla93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å holde seg til saken:

Kjære TS.

Jeg tror ikke du trenger å være redd for at du ikke skal "prestere bra nok" første gang. Det er såklart en faktor som gjør at man kanskje ikke tør å ta steget, men husk at det ikke er en konkurranse. Folk har både bra og dårlig sex i sitt liv, og noen er naturtalent fra dag èn.

Det viktigste er jo hvem du gjør det med: at du kjenner personen på forhånd og blir trygg på vedkommende. Da slapper du mer av og føler deg friere til å utforske litt mer. Dra på date og bli kjent med mannen. Når du først har sex og føler deg trygg på personen så tenker jeg det er naturlig at du sier at det er din første gang. Det er jo et stort øyeblikk for deg, og den heldige vil nok respektere ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så er det bare innse fakta at en jente er løs tøs hvis hun har "ligget" rundt, fordi hun kan velge å vrake av menn, mens menn må legge litt innsats i få seg noe!

Velkommen Real life



Anonymous poster hash: 08cf7...4f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett så er det bare innse fakta at en jente er løs tøs hvis hun har "ligget" rundt, fordi hun kan velge å vrake av menn, mens menn må legge litt innsats i få seg noe!

Velkommen Real life

Anonymous poster hash: 08cf7...4f9

Da vil jeg heller være en løs tøs enn en patetisk stakar som sliter hardt med å få seg noe ;) Det eneste forholdet du har hatt og kommer til å ha er vel det langvarige du har med frk.høyre.

Anonymous poster hash: 929d7...656

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så er det bare innse fakta at en jente er løs tøs hvis hun har "ligget" rundt, fordi hun kan velge å vrake av menn, mens menn må legge litt innsats i få seg noe!

Velkommen Real life

Anonymous poster hash: 08cf7...4f9

Åh, AB som skal prøve å provosere... Intet nytt her i gården, altså.

Uansett så kan du jo holde deg borte fra jenter som puler rundt, og bare fly etter jomfruer. Voila - problemet ditt er løst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei. Jeg er 29 år og jeg er fortsatt jomru.. Dette mener jo selvfølgelig veldig mange at er litt rart og jeg er ikke kristen eller noe sånt. Jeg har bare ikke turt å ta det steget. Jeg tror at jeg ville følt meg så skitten etterpå. Sex er jo for å vise at man er glad i hverandre, men jeg har aldri hatt en ordentlig kjæreste og jo eldre jeg blir, jo verre blir det for meg å gå inn i et forhold som jomfru. Jeg er en helt normal kvinne med grei kropp og et greit utseende og jeg er mye med venner og er en del ute på byen. Det er ikke det at jeg ikke får meg noe, fordi det er fler som har prøvd seg men jeg føler meg ikke klar, men jeg vil være klar. Jo lengre jeg venter, jo mindre klar føler jeg meg. Har noen noe råd til meg angående dette? Jeg er frustrert...

Anonymous poster hash: 4397e...a66

Anonymous poster hash: 4397e...a66

Okay.

Du har en oppfatning av forhold og sex som er relativt lite utbredt. Det er ikke noe galt i det. Du vil finne mange menn som oppfatter det på samme måte som deg, selv om jeg er stygt redd flertallet av dem vil ha ideologiske årsaker også. (dypt religiøst syn osv.)

Desverre har jeg ikke noen direkte råd til deg (okay, kom deg ut, drikk deg dritings og få kontakt med din indre, sexavhengig SLUT!! Men jeg tror ikke dette er RIKTIG råd for deg :-) , men jeg kan trøste deg med at du vil finne en du vil føle deg klar med og akkurat hvor lenge dette tar er mindre viktig enn at du treffer den rette.

Har du ikke eksplodert og voldtatt en medpassasjer på bussen i ren desparasjon så langt, er det sansynlig at frustrasjonen du opplever er mer emosjonell enn seksuell. At du helst ville kommet lenger i kjærlighetslivet nå, ikke det at du føler at du ikke har fått krysset av nok punkter på din seksuelle "bucket list".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe råd til deg annet enn å være deg selv. Og finn deg en du er glad i før du tar steget og har sex. Har du tilfeldig sex med en du finner på byen blir du mest sannsynlig skuffet.

Det er overhode ikke noe galt med en 29 åring som ikke har hatt sex med en annen person. Kanskje du kan utfordre deg selv med å være litt ekstra aktiv på date fronten, utfordre seg litt ekstra med å ta kontakt med andre mennesker du finner interesante ?

Du høres ut som en flott jente. Hold på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 29 år og jeg er fortsatt jomru.. Dette mener jo selvfølgelig veldig mange at er litt rart og jeg er ikke kristen eller noe sånt. Jeg har bare ikke turt å ta det steget. Jeg tror at jeg ville følt meg så skitten etterpå. Sex er jo for å vise at man er glad i hverandre, men jeg har aldri hatt en ordentlig kjæreste og jo eldre jeg blir, jo verre blir det for meg å gå inn i et forhold som jomfru. Jeg er en helt normal kvinne med grei kropp og et greit utseende og jeg er mye med venner og er en del ute på byen. Det er ikke det at jeg ikke får meg noe, fordi det er fler som har prøvd seg men jeg føler meg ikke klar, men jeg vil være klar. Jo lengre jeg venter, jo mindre klar føler jeg meg. Har noen noe råd til meg angående dette? Jeg er frustrert...

Anonymous poster hash: 4397e...a66

Anonymous poster hash: 4397e...a66

Jeg skjønner godt du tenker mye på dette, som alle andre i din situasjon. Mitt beste råd, er å ikke tenke og analysere så mye, men gjøre det du føler du har lyst til. Der er alltid en litt spesiell situasjon for alle første gang, det er ikke å komme utenom. Men etter første gang vil du kunne senke skuldrene litt og slappe av, og så fokusere mer på nytelse.

Glem din egen alder, glem alle andre forventninger. Dette er absolutt ikke viktig. Det finnes jenter som debuterer før deg, og det finnes de som debuterer etter deg i alder. Det er ikke viktig for deg. Følg dine egne lyster, og ikke tenk på å lykkes eller feile. Tenk på om dette er riktig for det, og hvis du treffer en person du liker og føler deg trygg på, så ta gjerne skrittet videre.....

Lykke til....:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er svært mange menn som hadde syntes det var helt fantastisk å finne en jomfru-jente i tyveårene. Slippe alt det med å bli sammenlignet med de andre mennene som har pult henne. Hadde virkelig elsket og æret ei jomfrudame, men det toget har nok gått for min del.



Anonymous poster hash: bb40c...15f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...